joi, 20 mai 2010

63.Mutarea

M-am dus acasa si am avut surpriza sa o gasesc goala.Jamie nu se intorsese.Era ciudat.Poate ca nu gasise oficiul postal.
Am gatit si am facut curat,asteptandu-l pe Jamie.Era deja seara si el nu se intorsese.Unde era?
Am inhatat telefonul si am format numarul lui Jamie.Avea telefonul inchis.
Am sunat la Charlie si Nicole mi-a raspuns,spunandu-mi ca Charlie si mama nu il vazusera pe Jamie si nici ea.Ma gandisem ca poate trecuse sa ii viziteze.
Deja eram extrem de ingrijorata.
Se facuse ora 12 noaptea si el nu se intorsese.
M-am dus sa ma imbrac sa plec sa il caut.Poate se ratacise.Si atunci am vazut mobilul clipind.
L-am luat in graba si am ascultat mesajul vocal lasat.
,,Leah ,sunt Jamie,si am auzit o repriza grava de tuse,.Nu mai pot ramane in La Push.Am sa-ti spun intr-o zi.Te iubesc.Ai grija de tine.''
Telefonul mi-a cazut pur si simplu din mana.
L-am luat de jos si am reascultat mesajul de cateva ori.
De ce plecase?Ce era asa grav de nu putea sa-mi spuna?
Am incercat sa-l sun dar avea telefonul inchis.Din nou.
Ce il apucase?Cu ce gresisem?Nu intelegeam nimic.
Aveam sa il iau de urechi cand aveam sa il vad.Cu siguranta era vreo gluma de-a lui.
Dar niciun semn de la el.Zilele treceau si simteam ca ma apuca disperarea.Nu ma mai simteam ca acasa.Nu stiam ce era cu mine.Simteam nevoia de a ma duce zilnic la casa parasita a Cullenilor.
Poate pentru ca stand acasa eram incontinuu ingrijorata pentru Jamie.Nu stiu.Era ceva grav cu el de plecase asa.Desi il sunasem pe Anthony sa-l intreb de Jamie,se pare ca nu se intorsese in Anglia.Simteam in adancul sufletului ca indiferent unde era,era bine.Si teafar.Si mai stiam ca nu va trece mult timp si aveam sa aflu vesti de la el.Dar timpul trecea si nimic.Niciun semn de la el.
Anthony ma suna zilnic ca sa afle daca aveam vreo veste.
Dar nimic.Nici nu mai stiam ce sa-i spun.
Pana intr-o zi cand Anthony si-a luat inima in dinti si a venit tocmai din Anglia doar pentru a-l cauta pe Jamie
A promis ca nu va pleca decat atunci cand Jamie va aparea.Si eu si el eram extrem de ingrijorati.Dar nu aveam ce faca daca Jamie nu vroia sa fie gasit.
Charlie fusese de acord ca sa il gazduiasca pe Anthony pana reuseam sa il gasim pe Jamie.
In tot acest timp vizitasem casa Cullen des,
chiar de mai multe ori pe zi.Simteam o legatura stranie cu locul in care pana acum ceva timp locuisera vampirii.
Si cu cat o vizitam mai des cu atat simteam ca ma chema,ca ma implora sa nu o las sa ajunga doar o casa parasita.
Si oricat ma luptasem sa nu fac lucru acesta, in final a biruit si m-am mutat in casa vampirilor.

Cu adevarat innebunisem

Un comentariu:

ioana spunea...

de ce a plecat ?
si nu pot sa cred ca leah s-a mutat in casa cullenilor