luni, 9 august 2010

90.Asteptare

***Esme***

Renesmee m-a atins pe mana a nu stiu cata oara.Expresia ei era plina de ingrijorare si stiam ca intrebarea ei era aceeasi.,,Crezi ca se vor intoarce in curand?''
Raspunsul era mereu acelasi.
-Nu stiu,Nessie.
Ne uitam pe geamul din living,asteptand o miscare in padure,dar nu se intrevedea nimic.Renesmee s-a ghemuit langa mine,incercand sa se gandeasca la altceva.
Embry era sus, cu Amala,incercand sa o faca sa doarma.Brady si Collin ramasesera in rezervatie,si Embry venise aici cu Amala,ca sa poata comunica cu cei din haita daca ceva se intampla.Speranta ca toti aveau sa se intoarca cu bine s-a evaporat rapid cand am vazut-o pe Leah plina de sange in bratele lui Jasper,fata fiindu-i mai palida ca de obicei.
Nu am mai vazut daca mai era altcineva ranit,doar am fugit sa deschid usa.
Carlisle a intrat ducandu-se direct sus.
Emmett si Seth au impins imediat mobila,tragand canapeaua din living in mijloc.
Jasper a asezat-o pe ea.Parea fara viata.Sangera profund dar niciun semn de viata nu razbatea din ea.
Am luat-o pe Renesmee si am plecat sus,la jumatatea drumului intalnindu-ne cu Carlisle,care isi luase trusa medicala.Nu am stat pentru ca nu puteam suporta durerea de pe fata lui Jasper si a lui Seth,chiar si Rosalie parea macinata de durere,si nu pentru ca Leah era plina de sange.


***Leah***

Ii auzeam pe toti.Dar niciunul nu ma auzea pe mine.Incercam sa vorbesc,sa deschid ochii,dar nu reuseam,Ce era in neregula cu mine?
Nu eram moarta.Desi nu imi mai simteam inima batand.Chiar nu isi dadeau seama?Erau vampiri.Ar fi trebuit sa simta si cel mai slab puls,cea mai mica bataie a inimii.Atunci de ce dracu niciunul nu reactiona?De ce nu faceau ceva sa ma trezeasca?Unde era Edward ca sa imi auda gandurile?
De ce nu simtisem durere sau usturime atunci cand Carlisle ma pansase?
-Carlisle,de ce nu reactioneaza?Nu-i simt pulsul.Si nici bataile inimii, l-am auzit pe Jasper intreband.
-Nu stiu.Chiar nu stiu.Poate ca veninul i-a patruns prea mult in sange si a ajuns la inima si i-a oprit semnele vitale.Chiar nu stiu.......
-Jaz,poate ca se transforma.Poate ca va deveni una de-a noastra,a zis Emmett,simtindu-i zambetul pe fata.Eram sigura ca ar fi topait de fericire daca as fi devenit vampir.
Dar nu,nu era posibil.Stiam ca era imposibil.Vroiam sa fiu tot Leah,fata lup,sora lui Seth,cea care are temperatura corpului ridicata incat atunci cand este in bratele lui Jasper are impresia ca are aceeasi temperatura,desi el e rece ca gheata.
Vreau sa fiu Leah,fata lup,nu Leah, fata vampir.
Apoi toti au tacut.

Niciun comentariu: