marți, 31 august 2010

94.Emmett si baletul




-Nu te ridica.Inca nu ti-ai revenit.Te doare?
-E o durere suportabila.Mai mult m-ar fi durut sa va pierd pe voi.Si vreau sa o vad pe Amala.Este bine?Ceilalti sunt bine?A patit careva ceva?
-Shh,shh.Suntem toti bine.Nu0ti mai face griji.Toti suntem bine.
-Si....Maria?
-Maria e cenusa deja,nu mai reprezinta o problema.Stai linistita.Nu te mai agita.
-Si Amala?Unde este?
-Este cu Emmett.De cand ne-am intors nu s-a dezlipit de ea.
-Emmett va fi fericit sa afle ca m-ai cerut in casatorie.Si Esme la fel...
-Nu stiu daca...
-Dai inapoi?
-Si sa vreau acum si nu mai pot.Vreau,nu vreau,trebuie sa te iau.Si eu care credeam ca poate scap!Si cand ma gandesc ca e pentru o eternitate....parca imi vine sa plec la Evellynne .Sunt sigur ca are vreo prietena si pentru mine,a zis el serios.
-Si de ce nu te duci la ea?am zis bosumflata.
-Am glumit,prostuto.Cum sa te las eu pe tine?Niciodata!Sa stii ca m-ai speriat de moarte.Am crezut ca te-am pierdut!
-Nu am patit nimic.O mica muscatura.Doar atat.Ai sunat-o pe Eve?Este bine?
-Da,am sunat-o.Este teafara.Si ea si Logan.
-Ce bine!am zis eu usurata.
-Te-ai suparat pentru ca am glumit ca plec la Eve?
-Nu.In fond e alegerea ta.
-Nu as putea sa-ti fac asta niciodata.Nu cand te am pe tine si pe Amala.Voi sunteti viata ,mea acum.
-Multumesc.Ma duci te rog la Amala? l-am intrebat eu. Nu a trebuit sa ii mai zic odata ca s-a si ridicat din pat si ma ridicat in bratele lui cu grija.
Ma purtat pe brate pe holul etajului pana la camera lui Emmett. Cand a deschis usa eram gata sa plang. Emmett era intins pe canapea, dand pe dinafara la cat de masiv era si Amala dormea pe pieptul lui. Era imbracata cu un tutu multicolor si un tricoas roz, dormea linistita pe burtica pe i paturica roz asezata pe pierptul lui Emmett ca sa nu ii fie frig.
Emmett facea semne disperate din maini cand ne-a vazut.
-Leah te-ai revenit ! Esti bine ?
-Nu atat de bine ca tine dadaco, l-am tachinat eu. Cum ai reusit sa o adormi ?
-Nu imi dezvalui metodele, s-a strambat el.
-De ce poarta un tutu, l-am intrebat stiind ca eu nu ii cumparasem asa ceva.
-Rose ii da lectii de balet si azi s-au distrat un pic dandu-mi si mie lectii.
-Si am pierdut asta, ai purtat si tu un tutu ?
-Embry a filmat scena, mi-a zis Jasper.
-Il omor pe caine daca iti arata, a marait Emmett totusi zambind.
-Sunt sigura ca il pot mitui cu ceva. Tu luand lectii de balet!? Trebuie sa o vad si pe asta, am zis razand. Eram surprinsa ca rana nu ma mai durea ci doar ma intepa si o senzatie de rece imi provoca un mic disconfort.
-Mai vedem noi daca o sa vezi ! Sunt sigur ca Embry ar mai vrea sa mai vina sa o vada pe Amala... si daca iti arata filmarea...nu va fi pe picioarele lui, a zis el tare.
-Vorbeste mai incet ! o trezesti, l-am atentionat eu.
-Ti-o aduc imediat ce se trezeste sau o vrei acum?
-Nu, nu inca. Mai am ceva de facut inainte. Jaspe s-a uitat la mine nedumerit.
-Iti zic imediat, lasa-ma jos acum.
-Esti sigura ca esti ok, ca nu te doare nimic ?
-Da, Jasper sunt bine.
Ma lasat jos, dar era tot timpul in spatele meu. Am mers cei cativa metri pana langa Emmett si m-am aplecat sa depun un sarut pe obrazul Amalei. S-a foit in somn dar nu s-a trezit.
-Si pe mine nu ma pupi?
-Nu mai esti un copil Em !
-Si ? Eu nu merit un pupic de la sora mea ?
Cum puteam sa nu ii fac pe palc cand se uita asa la mine ?
-Of, Em esti ....
-Adorabil ?
-Da Em adorabil am zis razand si pupandu-l si pe el pe obraz. Am iesit din camera inca razand de Emmett.
-Jasper, mi s-a parut mie sau Alice a venit cu cineva ?
-Da, dar nu cred ca e prudent sa fi in preajma lui.

Un comentariu:

anuska spunea...

a meritat asteptarea si inca mai astept cu nerabdare next.