duminică, 29 noiembrie 2009

5.Dor

Am ajuns la un superb Volvo negru,parcat la marginea unei carari din padure.Seth era deja instalat pe scaunul din dreapta.Cand ne-a vazut venind,a coborat si a venit in fuga spre noi.Nici nu am apucat sa il salut ca m-a imbratisat si m-a ridicat in aer.Era deja mai inalt ca mine.
-Hey,Seth.Ce faci,pustiule?i-am zis si l-am imbratisat.Chiar imi era dor de fratiorul meu stresant.
-Leah,mi-a fost dor de tine!mi-a zis el imbratisandu-ma.
-Stiu ,pustiule.Si mie!
-Of,Leah.Ce dor mi-a fost de tine,mi-a zis iar .S-a indepartat un pic de mine si s-a uitat la cum eram imbracata.
-Daca te vede mama aratand asa,a zis el si a aratat cu mana spre mine,ne strange pe amandoi de gat!
-Poate pe mine,nu si pe tine.Si cum credeti voi ca pot merge cu voi aratand asa?
-Deja ne-am gandit si la asta,a zis Jacob.In masina,pe bancheta sunt niste haine curate,masura ta.
-De la cine?am zis eu suspicioasa.
-Leah,te rog sa nu te superi, a zis Seth incet
-De la cine?am urlat eu
-Alice ne-a dat hainele,a zis Seth,trasand linii pe pamant cu piciorul.
-Seth,cum ai vrea sa port hainele de la ei?
-Dar sunt noi.Alice a incercat sa nu le atinga .Nici macar nu miros urat.Te rog,Leah!Pentru mine.Te rog!
M-am uitat la fata lui care acum era trista.Acum cateva secunde era fericit si acum il intristasem cu atitudinea mea.Nu muream daca purtam o ora hainele de la strigoi.
-OK,fie.Dar o fac pentru tine,tine minte asta.
-Multumesc,Leah.Si m-a imbratisat iar.
-Hei mai termina cu imbratisarile,deja ma sufoci,i-am zis si i-am ciufulit parul.
-OK,OK.
Am ajuns la masina,m-am urcat in spate si am privit hainele.O bluza verde marin si o pereche de jeansi negri erau asezate langa
o pereche de pantofi cu toc.Ce dracu,credea ca sunt o papusa Barbie?Sigur o sa arat superficiala imbracata in ele.
Am facut un efort si m-am imbracat .Nu aratam chiar asa oribil in ele.Doar ca nu erau genul meu.
Am deschis geamul si am strgat la Jake si Seth.
-Mergem odata sau vreti sa mai stati la taclale?
-Venim,venim,au zis amndoi in acelasi timp.
Seth incepea sa semene cat mai mult cu Jacob,chiar si la vocabular.



2 comentarii:

Anonim spunea...

Seth...Littel Jake:))
ah...a incercat sa suporte miros pentru fratele ei..ce dragut din partea ei..
este o sora buna...

ioana spunea...

intotdeauna mi-a placut seth :)
e asa de dragut si iubeste pe toata lumea :D
super cap ;)