joi, 12 noiembrie 2009

3.De ce ti-e frica nu scapi.........

-Lasa-ma in pace ,Jacob, te rog.si mi-am aratat dintii la el.Singurul prost retardat care se gasise sa vina sa ma consoleze si sa ma faca sa-mi revin.
-Nu.Termina,Leah.Nu te supara.Vreau doar sa te ajut.
Am incercat sa ma calmez si chiar am reusit.Cu un minim de efort am reusit sa ma transform iar in om.
Minunat,mi-am zis.Uitam mereu ca ma trezeam goala dupa ce ma transformam la loc.Dar mai bine goala in fata lui decat sa imi asculte gandurile.
-Te poti intoarce ca sa ma pot imbraca?
Imediat si el s-a transformat in om.Mi-am ridicat privirea spre cerul inalt.
-Of ,de parca nu te-am mai vazut goala pana acum de nu stiu cate ori.Ceva nou nu cred ca am sa vad.Sau da?
-JACOB! am tipat eu la el
-OK,OK.Fetele astea.... a oftat el si s-a intors.S-a dus dupa un copac si s-a imbracat.
Nici nu am terminat bine sa ma imbrac ca Jacob a si fost inapoi.
-Stergeti zambetul ala stupid de pe fata!Arati ca un cretin,ca de obicei.
Baietii sunt niste idioti,mi-am zis eu.
-Asta e Leah mea,a zis el si mi-a dat un pumn in joaca in umar.Asta a pus punct.
-NU SUNT LEAH TA!am urlat. Nu sunt a nimanui si nu voi fi niciodata!
-Despre asta e vorba?a intrebat zambind.
-Ce tot zici acolo,Jacob?
-Esti geloasa,a zambit el ingamfat.
CE?Imi venea sa-l lovesc.
-Iti jurm Jacob, ca daca nu pleci acum,te omor,l-am amenintat eu.
-As vrea sa o vad si pe asta ,a zis el si a facut un pas spre mine.
Era chiar la distanta perfecta.Mi-am tras bratul in spate si mi-am lasat pumnul sa zboare cu toata forta direct in fata lui Jacob.
-Au,Leah! a urlat el.De ce mereu trebuie sa fii atat de rea?Doar am incercat...
-Ai incercat ce,Jacob?Sa te simti tu mai bine?Sa-ti speli toata vina?l-am acuzat eu.
-Haide Leah.De ce nu-ti gasesti un iubit sau ceva de facut?Am vrut doar sa te fac sa intelegi ca Seth si Sue sufera ca nu te duci acasa.
-Da ,sigur, o sa ma duc la mall si o sa-mi cumpar un iubit.Si acasa am sa ma duc cand o sa vreau,nu cand imi zici tu.
-Majoritatea care se duc la mall sunt superficiali si....
-Mai taci din gura!Eram satula de vocea lui.



2 comentarii:

Anonim spunea...

imi place Leah...este dura si serioasa....
ah si ce-mi place cum l-a lovit pe Jake...
o cam merita....
enervant...

ioana spunea...

ce enervant poate fi si jacob :)
oricum imi place ca leah arata ca nu ii e frica de nimic si si-a format acea masca pentru a nu primi mila cuiva :)
super cap :*