duminică, 29 noiembrie 2009

4.Invitatie

A expirat si a zambit din nou.
-Ce pot sa fac sa te simti mai bine?m-a intrebat pe neasteptate
-Sa ma lasi singura,am replicat.
-Exceptand asta,Ce ai zice de o plimbare cu masina?
-Plimbare cu masina?Eram confuza.
-Da .Cand ma sinteam rau ,Edward ma lasa sa folosesc una din masinile lor ca sa fac o tura.
-Vrei sa merg cu tine la o tura?Acum eram suspicioasa.
-Desigur,a zis el.Si ai nevoie neaparat de o garderoba noua.
-Ia mai taci din gura!Si tie ce iti iasa daca accept?
-Nimic.Sa ma pun bine cu membrii haitei mele.
-Aha.Deci suntem o haita.
-Nu am vrut sa zic asta,Leah.
-Nu mai conteaza.Ai zis-o asa ca si ceilalti vor afla.
-Of,Leah cu cine semeni oare?a zis el mai mult pentru el.Hai spune-mi,mergi sau nu?Seth vine si el.
-Deci nu vom fi numai noi doi......OK,merg ,dar numai pentru ca vine si Seth si imi este dor de el.,si nu ca sa te simti tu bine ca faci o fapta buna.
-Asa te vreau.Hai sa mergem atunci.Masina este la strada.
-Deci ai venit gata pregatit,sigur ca voi accepta?
-Stiam ca vei accepta,mi-a zis si mi-a facut cu ochiul.
-Nu te mai umfla atata in pene!Hai sa mergem odata.Nici nu am plecat bine ca deja simteam cama sufocam de prezenta lui Jacob.

2 comentarii:

Anonim spunea...

o tura cu masina
interesant
....
si Jacob...mai lasa omul sa respire

ioana spunea...

cam scurt capitolul :D
ma bucur totusi ca a acceptat oferta lui jake trebuie sa mai iasa din padure ;)