sâmbătă, 3 iulie 2010

78.Jurnal

Adormisem.Dar cand m-am trezit eram singura.M-am ridicat si am tras cearsaful sa ma acopar.Am pasit in micul living,dar nu era nimeni.Pe masa era jurnalul lui,deschis la paginile in care scrisese despre mine.
M-am asezat pe canapeaua din fata semineului,cu jurnalul.Vroiam sa citesc ceea ce el imi spusese.
"Ea nu e Alice,nu e vesela,nu e fericita.Nu e gratioasa si,cu siguranta,nu e mica si delicata.Alice e palida,ea e bronzata.Alice e rece,ea e calda.Alice mereu zambeste cand ma vede,ea nu.Alice miroase dulce.Ea miroase...diferit.Ea e diferita,Alice e blanda,ea e dura si galagioasa..Alice e vampir ca mine;ea e singura fata din haita care se transforma in lup.
Ma uitam in gol dupa ce citisem toate aceste comparatii intre Leah si Alice.Erau doua persoane total diferite,nu stiam de ce le compar.
Poate pentru ca incercam sa ma conving ca ceea ce incepeam sa simt pentru Leah nu era ceea ce credeam.
Incepeam sa am sentimente pentru ea.De cand am tinut-o in brate,in padure,la nunta lui Sam,am simtit ca ceva s-a dezghetat in inima mea moarta,ca si cand caldura emanata de corpul ei mi-a dezghetat simturile.
Comparatiile imi tot reveneau in minte.Dar si asemanarile.Intre noi doi.Amandoi suntem satuli de simtim ceea ce simt ceilalti.Amandoi suntem macinati de vina.Ea pentru moartea tatalui ei,eu pentru oamenii pe care i-am omorat.Amandoi suntem raniti.Amandoi am vrea sa fugim departe dar stim ca avem angajamente.Amandoi suntem mai intunecati decat parem.Amandoi suntem diferiti.
Vreau sa o protejez.Desi pare puternica si dura,e doar o fata pierduta intr-o lume necunoscuta,speriata,care cauta o lume mai buna si pe cineva care sa o iubeasca.Desi nu ar recunoaste niciodata ca ar vrea asta.Oare pe mine m-ar accepta langa ea?Oare m-ar putea judeca pentru faptul ca sunt vampir?I-ar pasa oare mai mult de ce vor zice cei din haita ei decat de persoana care ii sta alaturi?
Timpul petrecut cu ea si acel simt...Acel sarut,noaptea tarziu,mi-a facut simturile sa-mi explodeze.Nu crezusem niciodata ca tocmai ea sa ma faca sa vreau mai mult.Sa tind sa o doresc mai mult,sa vreau sa fiu eu cel care sta langa ea,si nu altcineva.Si nu o doream pentru ca mi-as fi dorit sa o musc,ci pentru ceea ce era.Dar probabil ca imi doream prea mult.Leah nu m-ar putea privi niciodata asa cum eu mi-as dori.
Vroiam sa fiu sigur pe ceea ce simteam,ca nu era doar o faza trecatoare,doar pentru ca eu si Alice incercam sa ne refacem viata.
Am sarutat-o din nou.Si da,din nou,sarutul m-a zapacit.Si da,acum eram sigur ca nu era doar ceva de moment,ci ceva mai mult.Nu mi-o puteam scoate din ganduri.Si toate evenimentele care s-au petrecut dupa mi-au intarit mai mult sentimentele.Chiar si distanta nu a fost un impediment sa nu o vreau mai aproape.Si chiar daca ea nu stia eu tot am fost alaturi de ea in fiacer seara,la fereastra camerei ei.Ma evita.Si o intelegeam.Eram un vampir si probabil nu simtea acelasi lucru pentru mine.Si cum ar fi putut?Doar eram dusmanul speciei ei.Trebuia sa ma gandesc la un plan.Sa pot vorbi cu ea.Cu siguranta ma judeca,poate chiar ma ura dupa ce il atacasem pe Sam cand acesta o palmuise.Cum isi permisese sa faca asta?Cum putuse sa o loveasca?
Da,trisasem un pic facand-o sa se relaxeze in bratele mele,dar nu eu o obligasem sa ma caute pe mine,sa fiu cel care o consoleaza.Si da,imi placuse la nebunie sa o tin in brate.Dar regretam ca il atacasem pe Sam doar pentru ca ea nu mai vroia sa ma vada.Nici nu apucasem sa ii explic...Apoi vestea ca pleaca din oras...
Nu puteam sa intind coarda si sa ii cer explicatii.Stiam deja ce aveam de facut...
"Scriu aceste randuri,ultimele din acest jurnal pentru tine,Leah.Da,tu,fata lup.Doar un singur lucru am sa-ti zic:Te Iubesc !!!""
Lacrimile imi siroiau pe fata si mainile imi tremurau facand paginile sa para fragile in mainile mele.
Usa s-a deschis si Jasper a aparut,ochii stralucindu-i a auriu,semn ca fusese sa vaneze.
Nu a apucat sa zica ceva ca m-am aruncat in bratele lui,cautandu-i gura ca sa il sarut.Buzele ni s-au intalnit si parca scantei au iesit la contactul lor.Era nedumerit,simteam asta numai atingandu-l.Era inca un mister pentru mine de ce simteam ce el simtea doar atingandu-l.Dar nu mai conta in acest moment.
Cu rasuflarea intretaiata dupa ce m-am desprins din sarut i-am soptit usor la ureche: "Si eu te iubesc"...

Un comentariu:

ioana spunea...

se vede ca o iubeste si ca ea il iubeste :*