sâmbătă, 24 iulie 2010

87.Vizitatori

Ma uitam la Jasper,care inca radea,si il vedeam total diferit.Nu mai era vampirul retras,rezervat ,pe care toti il evitau.Parea alt vampir,mai uman.Si eu ma schimbasem mult.Nu mai eram considerata fata ticaloasa din haita si nici nu mai jigneam pe toti doar ca sa ma apar.
Eram o persoana complet schimbata.Si imi placea schimbarea asta.Vroiam sa cred ca schimbarea lui Jasper mi se datora mie.Ca reusisem sa il schimb in bine.Ca facusem un lucru bun.
Pierduta in ganduri am pierdut momentul cand Amala l-a tras de par pe Embry,pentru ca nu o baga in seama.
Amala parea asa fericita.Si Embry la fel.Cred ca nici nu iii pasa de rezultatul testului atata timp cat ceea ce conta maul pentru el era Amala.
-Si,a inceput Embry,voi cand aveti de gand sa va casatoriti?
-Embry,ce intrebare e asta?am tipat la el
-Dar ce am facut?E doar o intrebare,Leah.
-Nu e treaba ta!Doar pentru simplul fapt ca ai imprintat pe Amala,sa nu crezi ca nu ti-o furi,am zis ducandu-ma glont spre el.
-Leah,e doar curios, a zis Jasper,apucandu-ma de brat si calmandu-ma cu darul sau.
Nu ma deranja intrebarea,ci faptul ca intrebase de fata cu Jasper.Nu discutasem niciodata posibilitatea de a ne casatori.Nici macar nu ma gandisem la asa ceva.Ah,Embry ce bataie meriti!
I-am aruncat o privire urata lui Embry.
-Sa nu crezi ca o sa uit,l-am avertizat.
Am incercat sa uit macar pemtru moment,ca sa nu le stric si celorlalti dispozitia.
Trecusera probabil 2 ore de cand ajunseseram,si ceva sumbru plutea in aer.Era prea liniste in jurul nostru.Nici macar pasarile nu se auzeau.Am pus totul pe seama gandurilor mele negre,mai ales acum ca eram agitata ca Alice se intorcea.
Strangeam platourile cu ceea ce mai ramasese dupa ce mancaciosul de Embry aproape devorase totul cand am vazut cu coada ochiului o miscare in tufisurile din spatele lui Embry.M-am uitat atent dar nu am vazut nimic.Probabil vreun animal ratacit.
Dar era si un miros diferit....dulce,ca de iasomie si vanilie.Gretos de dulce....dulce ca.... un vampir.
Vampir!!!! Am sarit in sus trantind un platou peste celelalte,facand impactul sa se auda puternic zgomotul.
Embry se ridicase si el si desi o avea pe Amala in brate,era atent,cu ochii in patru.Jasper era si el atent dar nu asa panicat ca noi doi.
-Embry,simti si tu?l-am intrebat.
-Mirosul;?
-Da.Am crezut ca mi se pare dar daca si tu l-ai simtit...
-Parca cineva a varsat un flacon de parfum prea dulce in padure asa miroase,a zis Embry.
-Leah,Embry,ramaneti aici,a zis Jasper disparand deodata.
Au trecut decat cateva secunde apoi l-am vazut venind ca o naluca,figura fiindu-i ingrozita.
Atunci am inteles.Nu eram singuri.Vampiri.Mai erau si altii in padure.Gandurile mi-au fugit la Amala,care era in bratele lui Embry,si care era vulnerabila si mai ales umana.Am ajuns langa Embry,am luat-o in brate si am strans-o puternic in brate.
-Embry,trebuie sa pleci cu ea.Acum!
-Dar...
-Niciun dar.Ea e mai important.Ai inteles?Eu si Jasper ne descurcam.Stiu ca poti sa o faci.
Nu am mai apucat sa termin bine fraza ca s-a si transformat,stiind ca aveam dreptate.Am asezat-o pe spatele lui,si parca simtind ca era pericol in jur,a apucat cu manutele parul de pe blana lui Embry.
-Cum ajungi pe teritoriul nostru,vei fi in siguranta daca si ceilalti sunt transformati.Acum fugi!i-am zis inainte sa ma intorc sa vad unde era Jasper.
A facut cam 50 de pasi apoi l-am vazut cum s-a oprit uitandu-se inapoi.
-Fugi,Embry!Acum!am tipat eu la el.
Si apoi a disparut.
Jasper a fost imediat langa mine.
-Leah,sa nu faci nimic nebunesc! mi-a zis strangandu-mi mana.Stai linistita cat timp eu discut cu ei.Apoi pleci.
-Nu plec!Cum poti crede ca te las aici singur cu ei?Indiferent ce se intampla,nu plec si nici nu te las aici.
Cum putea sa-mi zica ca sa plec?
-Atunci,fii atenta.Nu te transformi decat daca ne ataca.Poate ca sunt in trecere si vor pleca.Sunt narabdatori,si curiosi.Simt asta.Dar mai e ceva,dar nu imi dau seama ce este.
-Nu am incredere in ei.In niciun vampir pe care nu-l cunosc,am zis mai mult maraind.
Am asteptat cateva secunde,amandoi tensionati si atenti la fiecare miscare din jur.
Apoi i-am vazut.Sau mai bine zis am vazut-o.
O femeie vampir,cu parul negru ca abanosul,cu tenul masliniu,si un mers gratios.Era incinjurata de 5 vampiri,cu ochii de culoare rosie semn ca se hranisera de curandcu sange uman.Femeia iesea in evidenta prin frumusetea ei,ochii plini de sange iesindu-i in evidenta pe tenul masliniu.
-Maria.... l-am auzit pe Jasper soptind.
-O cunosti?
-Da.Este cea care m-a transformat.
-Acea Maria?
-Da,acea Maria,a zis trecand in fata mea,postandu-se ca un zid de protectie.
Mi-am asezat mana pe bratul lui ca sa simt ce simtea.
-De ce esti ingrijorat?Doar nu o sa te atace,tocmai pe tine,i-am zis nestiind ce sa cred.
-Nu am incredere in ea.Atata tot.Stai in spatele meu.Si sa nu zici nimic.
Nu am mai apucat sa protestez pentru ca deja ajunsesera aproape de noi.Stateau la 20 de metri de noi,cu Maria in mijloc.O inconjurau de parca era o regina.
-Jasper,mi querido( dragul meu),a trecut atata timp de cans nu ne-am vazut,a zis ea facand un pas in fata.
Jasper s-a incordat si un mic marait i-a iesit din gat.
-Maria.Cu ce ocazie pe aici?
Nu ai de gand sa ma prezinti?
A ezitat.
-Ea este Leah,sotia mea,a zis el punand accentul pe ,,sotia mea''.Tocmai pleca acasa.
Ma luase pe nepregatite cu ,, sotia mea'' dar nu puteam sa fiu neatenta.Nu aveam incredere in ei,mai ales dupa ce imi povestise Jasper.
-Te-ai recasatorit?Si nu am fost invitata?
-A fost ceva restrans,a mintit el.Nu intelegeam de ce mintea.Care era strategia lui.L-am atins si am simtit ca tot era ingrijorat,dar nu pentru el ci pentru mine.

Niciun comentariu: