vineri, 16 iulie 2010

85.Imprintul lui Embry

Am ajuns in rezervatie si ne-am indreptat spre casa lui Emily.Toti erau acolo,inclusiv Kim si Rachel.
M-am uitat la Emily.Era din nou insarcinata.Mintea mi-a fugit la Jasper ,intrebandu-ma daca eu voi putea ramane vreodata insarcinata daca as renunta sa ma mai transform.Oare cum ar fi aratat copii nostri daca si Jasper ar fi fost om?Blonzi ca el?Bruneti ca mine?
-Leah,imi pare bine sa te vad,mi-a zis Emily imbratisandu-ma.
-Salut,Em,Kim,Rachel.
-Seth a zis ca petrece mult timp pe la Cullen-i,la fel ca Jacob,a zis Emily.Credeam ca nu iti plac.
-Hey,Leah,ar trebui sa le spui tuturor vestile,a zis Jacobmvazandu-ma ca ezit,in timp ce se intindea dupa niste prajituri.
-Ce vesti?au intrebat toti in cor.
-Pai.... am ... imprintat,am zis mutand-o pe Amala pe umarul celalat.
-Asta e minunant! a zis Emily,ea fiind prima care a venit si m-a imbratisat,varsand si cateva lacrimi.
-Cine este el?m-a intrebat Kim.
Din nou s-a facut liniste.
-Pentru inceput,am zis eu cu tarie in voce,nu vreau sa aud plangeri sau intrebari de genul cum s-a intamplat asta .S-a inteles?
-Au,sa nu-mi zici ca e Charlie sau Billy!a zis Quil razand.
-Taci!Nu e niciunul!Este vorba de ....Jasper Hale!
Paul a varsat sucul pe care il bea in acel moment exact in directia mea,trezind-o pe Amala.
Embry cazuse de pe scaun,Quil se uita la mine si mana o avea in aer ,dezvaluirea mea blocandu-l in timp ce se intindea dupa prajituri.
-Vampirul blond?a intrebat Sam,inca absorbind vestea.
-Da,am zis eu incercand sa o fac pe Amala sa adoarma.Ce dracu fusese in mintea lui Paul de ma stropise cu sucul?Nu vazuse ca tineam un copil in brate?
-Un vampir?a repetat Sam.Nu ma asteptam,dar felicitari.
-Ti-am zis ca si ea isi va gasi pe cineva intr-o zi,a zis Emily catre Sam ducandu-se sa ia un prosop.
Mi l-a intins ca sa ma sterg pe fata.Eram lipicioasa
Amala incepuse sa planga.
-Paul,uite ce ai facut!am zis uitandu-ma urat la el.
-Leah,da-mi-o mie,a zis Seth.
-I-am dat-o stiind ca era pe maini bune.
-Leah,hai sa te speli un pic pe fata,mi-a zis Emily,conducandu-ma in baie.
-Nu-i asa ca e o frumusete?l-am auzit pe Seth zicandu-le tuturor in timp ce se juca cu Amala,facand fete haioase ca sa o faca sa inceteze din plans.
-Cine este?a intrebat Kim.
-Este fetita Leahei.A adoptat-o.Ea este Amala, a zis el intorcand-o cu fata spre ei ca sa o vada.
Embry a ramas blocat,uitandu-se la Amala.Acea privire pe care o vazusem in mintea lui Jacob cand o vazuse pe Renesmee,apoi la Seth cu Kaili, si probabil aceeasi privire pe care o avusesem si eu.Era inevitabil.Embry imprintase.
Ma deranja pentru ca acum aveam sa o impart cu el.Nu ma deranja ca era Embry,era chiar fericita ca era el,stiind ca avea sa fie cea mai iubita fetita de pe pamant.Embry nu va lasa nimic rau sa i se intample.Si nici Jasper.
Oh,Doamne oare cum avea sa reactioneze Jasper cand aveam sa-i spun?
Embry o luase pe Amala in brate si miraculos o facuse sa nu mai planga.Acum il tragea de par razand la el.
Embry radea cu gura pana la urechi,strambandu-se la ea.M-am dus la el cu Emily pe urme.
-Cred ca trebuie sa te felicit,nu-i asa Embry?am zis luand-o pe Amala din bratele lui.
Ceilalti nici nu ma mai bagau in seama.Parca nici nu le zisesem ca imprintasem.
Cand in sfarsit a inteles ceea ce se intamplase,Seth a parut cel mai deranjat de situatie.A iesit val vartej din casa,cu Kaili in urma lui.
Ce il apucase?
Nu l-am bagat in seama.
Desi Embry ma rugase sa mai stau,a trebuit sa plec.Deja era seara si trebuia sa o culc pe Amala care deja incepuse sa fie capricioasa.
Eram aproape de casa vampirilor,cand Jacob a venit cu Seth in urma lui.
-Seth vrea sa-si ceara scuze pentru purtarea de mai devreme.
-Da,imi cer scuze,Leah!Dar e doar un copil....a zis el uitandu-se la Amala care se intindea spre copacii din spatele nostru.
-Seth,stii doar ca nu poti controla asa ceva,i-am zis.Amala incepuse sa bata din manute cand s-a auzit fosnet dupa copaci.
Embry.
Seth incepuse sa maraie la el,desi nu era transformat.
-Seth,Embry e fratele tau.Nu merita da-l tratezi asa doar pentru ceva ce e inevitabil, a zis Jacob punand o mana pe umarul lui Seth.

Seth nu a zis nimic ci doar a plecat in casa,Jacob dupa el.
Jasper a iesit pe usa in momentul cand cei doi au intrat.
Mi-a atins bratul cand m-a vazut si s-a strambat.
-De ce esti lipicioasa?M-a bufnit rasul.
-Pai Paul a varsat sucul pe mine si Embry a cazut de pe scaun cand le-am zis de tine.Dar in rest totul a decurs bine.
Jasper se abtinea cu greu sa nu rada.
-Fii dragut cu Embry,Jasper,i-am zis cand Amala s-a foit in brate.Nu uita ca si eu am imprintat pe tine,i-am reamintit.
-Ce se intampla?m-a intrebat.
-Embry a imprintat.
-Pe cine?Pe tine? a intrebat el furios.
-Nu,nu.Nu pe mine.Pe Amala.
-Nu imi place chestia asta,a zis el.
-Nici nu ma asteptam la altceva.Se pare ca nu esti singurul caruia nu-i place.
Doar fii dragut cu el.
Trebuia sa vorbesc serios cu Seth.Jasper era constient ca Amala avea sa fie centrul universului pentru Embry.
Si ca avea sa aiba grija de ea.
Uitasem de Embry.Inca statea la baza padurii uitandu-se la noi.L-am strigat si a venit inaintand timid.
-Embry?Vrei sa o tii putin?Pana termin de vorbit cu Seth?
Jasper a marait la el,dar l-am ignorat,punand-o pe Amala in bratele lui,care deja se intindea dupa ea.Si ea la fel.
Arata asa micuta si adorabila in bratele lui.Embry i-a zambit in timp ce ea il tragea de ureche.
Stiam ca era in siguranta.
Am plecat spre casa,avand incredere ca Jasper se va purta frumos cu Embry si m-am dus sa vorbesc cu Seth.
Era in bucatarie.M-am asezat si am tras aer adanc in piept.
-Seth,care este problema?
-E doar un copil,Leah!
-Asa e si Claire sau Renesmee.Quil si Jake le protejeaza cu pretul vietii lor.
-Da,dar ele nu sunt fiicele surorii mele.a zis el serios.Nu am putut sa te apar atunci cand Sam te-a ranit.Dar o voi proteja pe Amala.Ma voi asigura ca va fi in siguranta fie ca e imprintul cuiva sau nu.
Acum vedeam cat de mult il afectase tot ceea se intamplase cu Sam.
-Seth,il cunosti pe Embry,i-am zis zambind.E un baiat bun.Va avea grija de Amala.Si sincer ma bucur ca a fost el.
-Stiu,stiu,adoratie completa si devotiune,a zis el, ridicandu-se si imbratisandu-ma.
-Amala va fi extrem de protejata si iubita cu tine si Jasper in preajma.
-Unchiul Seth si Jasper o sa fie extrem de protectori,adevarati bodyguarzi pentru ea, a zis razand.Hai sa mergem afara sa ne asiguram ca Jasper nu a omorat lupul deja.
-Asa te vreau,i-am zis luandu-l de mana si iesind afara.

Niciun comentariu: