sâmbătă, 31 octombrie 2009

2.Supunere

Stomacul imi dadea semne ca da o lupta pe care curand aveam sa o pierd daca ma mai gandeam mult la lasagna facuta de mama acasa.
Dar decat sa ma fi dus acasa,preferam sa ma multumesc cu un iepure sau chiar o caprioara.O adevarata tortura era sa mananc carne cruda.Nu mor daca mancam si carne cruda.desi stiam ca lasagna suna mult mai bine,mi-am zis eu.
M-am uitat la hainele dupa mine.Sau mai bine zis zdrentele de pe mine.Aratam ca o persoana fugita de acasa.
Mai puteam supravietui cateva zile cu ce aveam pe mine.Daca ma vedea mama sigur se supara.Parca si o auzeam,, Leah ,eu nu te-am crescut ca sa umbgli in zdrente.Daca Harry te-ar fi vazut asa,pe mine m-ar fi certat pentru ca de la moartea lui si tu si Seth ati luat-o pe un drum gresit!,,
Ahh.. ce dor imi era de tata!
Am incercat sa alung gandurile ce pusesera stapanire pe mine.
Stiam ca nu e vina mea ca aveam in sange aceasta anomalie ,dar eram vinovata ca tata murise din cauza mea .Nu ma controlasem pentru ca nu stiam cum sa fac asta si intru-un exces de furie ,m-am transformat in fata lui prima data.Surpriza transformarii mele a fost prea mult pentru inima lui.
Eram vinovata pentru ca murise.Tatal meu murise din cauza mea.Simteam durerea cum venea in valuri.Trebuia sa ma gandesc la altceva ,imediat.
Apoi atentia mi-a fost captata de un zgomot.
La 50 de metri de locul unde ma aflam,5 caprioare si un cerb pasteau linistit.Asta era ocazia mea sa uit la ce ma gandeam si sa-mi potolesc foamea.M-am furisat in spatele lor si cand m-au simtit au fugit.Nu mi-a luat mai mult de o secunda sa ma transform.Le-am dat un avans de cateva minute ,mai mult de distractie .Imi placea sa alerg ,sa ma simt libera si sa-mi surprind prada cand nu se astepta.Mi-am ridicat botul si am adulmecat aerul .Am auzit bubuitul inimilor care fugeau de mine si tropaitul copitelor pe pamantul umed.
Nu am apucat sa fac decat cateva salturi ca din dreapta mi s-a alaturat Jacob.
Ce dracu cauta aici?Nu mai puteam avea pic de intimitate?
,,-Pleaca de aici ,Jacob!,,i-am zis maraind.
-,, Leah ,nu mai fi asa de rea!L-ai ranit pe Seth cu indiferenta ta!,,
-,,Si care eproblema ta?,,
-,,Leah ,nu ma face sa-mi folosesc autoritatea in fata ta,stii doar ca nu-mi place ,,mi-a zis Jacob un pic enervat.
Ce am facut sa merit asta?mi-am zis eu.
,,-Leah...,,








2 comentarii:

Anonim spunea...

offf...ce trista este....nu are pe nimeni langa ea...saracuta...plus ca Jacob ii mai da dureri de cap...
imi place ficul tau:D
ma duc la nextul

ioana spunea...

nu imi place sa o vad trista :(
cand o sa aiba si ea parte de putina fericire?