sâmbătă, 20 martie 2010

40.Imaginatie si dorinta

Jucam carti cu Emmett,si castigam,desigur,cand ceasul a batut miezul noptii.O alta zi se termina...
Trebuia sa ies,sa iau aer.
-Nu te ingrijora,iti voi da sansa sa ma anihilezi mai tarziu,Em.
A scos limba la mine in raspuns.De cum am iesit,si m-a vazut,receptionista a zambit si si-a batut gebele,incercand sa flirteze cu mine.Ce li se parea asa interesant la mine?
Parea gata sa cedeze oricand daca ii adresam un singur cuvant.Dar nu eram tentat.I0am simtit dezamagirea cand am trecut pe langa ea si am iesit pe usile batante.Daca nu as fi fost atractiv,s-ar mai fi uitat la mine?
-Hey, blondule.Ce faci?
Am clipit,deja identificand vocea,ca fiind a Leahei.
-As putea sa te intreb acelasi lucru,Leah.E miezul noptii.Nu dorm.Dar tu da.
-Wow.Cum de ai devenit asa destept deodata?
M-am uitat la Leah;avea parul in dezordine,fara pic de machiaj pe fata perfecta, si slapi roz bombon in picioare.
Uitandu-ma la ea mi-am adus aminte de receptionista blonda care era extrem de machiata.Dar se pare ca nu tuturor ke pasa cum aratau.
-Ce faci de fapt aici?
M-am uitat suspicios la punga de plastic din mana ei,plina de....ce era acolo?
Leah s-a uitat la mine.
-Nu e ceea ce crezi.
-Leah,ai marijuana?Eram cu adevarat surprins,fiind sigur ca Leah nu consuma droguri.
S-a uitat ciudat la mine si a deschis punga.Ma asteptasem la gramezi de marijuana dar in locul ei,un miros complet diferit a razbatut din punga.
-Vezi,nu sunt droguri.
Fata imi era acum incruntata.
-Leah,ce faci la miezul noptii cu o punga plina de iarba pisicii?
Un zambet a aparut pe fata ei.
-E asa adorabil cum accentul tau sudist e evident atunci cand esti suparat.
Daca as mai fi fost inca om,as fi rosit.In schimb,mi-am scuturat capul.
-Nu sunt suparat,sunt doar confuz:explica-mi te rog.
A incuvintat zambind.
-Deci,am vazut un pet store la cateva strazi mai incolo,si am mers si am cumparat iarba pisicii,a zis ea aratand spre strada.
Incerca sa vorbeasca cu accent sudist.
Am clipit.
-Chiar asa suna accentul meu?
A chicotit.
-Vocalele pronuntate....Suna asa ciudat.Chiar si cand vorbesti normal,fara accent,tot pot sa le depistez.
Nu multa lume putea observa tonurile sudiste pentru ca reuseam mereu sa le ascund.
Dar Leah era ceva diferit.
-Ai terminat?am zis usor pronuntand fiecare cuvant cu grija .Atunci am realizat ca Leah incerca sa ma distraga.
-Leah,doar spune-mi ce pui la cale.
-Bine....Vino cu mine,a zis intinzand mana spre mine.

I-am luat mana oferita fara sa zic nimic.S-a uitat la mine pentru o secunda si inainte sa o intreb la ce se gandeste,m-a tarat pe o aleie intunecata.
-Leah ,unde mergem?
Leah mi-a facut semn sa fiu tacut si s-a uitat in sus,deasupra capetelor noastre.

Vroiam sa rad,dar ochii Leahei ereu seriosi.A deschis punga cu parba si o conserva de peste si a inceput sa scuture punga.
-Aici pisicuta.Pis-pis!
Mi se parea mie sau eram aici pentru o...?
Deodata,s-a auzt un sasait si sunetul ghearelor pe acoperis.
A mai chemat-o o data ,dar nimic.Pisica tot sasaia.
-OF,Jasper,poti incerca tu?
-Ce?Nu pot.
-Te rog!Stie ca sunt fata .Poate pentru ca tu esti barbat,la tine o sa vina.Te rog,Jasper,incearca tu.
-Nu!Nu o sa fac asta!
-Te rog! a zis Leah uitandu-se la mine cu ochi plangaciosi de catelus.
Cum puteam sa o refuz cand se uita asa la mine?Am inceput sa strig pisica.Imediat ce am inceput ,am simtit ochii Leahei pe mine, dar cand m-am intors sa ma uit la ea,s-a uitat in alta parte.Mi se parea mie sau Leah rosise?Hmmm...Din pacate,pisica a sasait mai tare cand m-a simtit.
Am oftat exasperat.
-O sa iti cumpar o pisica daca ma lasi sa na opresc.
A pus ambele maini in solduri si s-a intors sa se uite la mine.
Imi doream ca lumina felinarelor de pe strada sa fie mai puternica si mai apropiata ca sa pot sa-i vad fata mai bine.Desigur, ca ii puteam vedea fata destul de bine,dar era asa de intuneric,incat imi era dificil.Si trasaturile Leahei erau facute sa fie admirate la lumina,ca sa poti sa vezi fiecare centimetru de perfectiune.
-Jasper,nu e vorba de pisica...E..s-a oprit brusc si a parut interesata de unicornul desenat pe tricoul de il purta.
Am simtit valuri de jena.Era ceva gresit de nu vroia sa imi spuna.I-am luat mana(de cand devenise asa usor sa ating un lup) si am trimis un val de relaxare spre ea.Cand inima i-a incetinit din fuga nebuna, m-am oprit dar nu i-am dat drumul mainii ei calde.M-am uitat intens in ochii ei,stiind ca nimic din ce as fi putut zice ar fi ajutat situatia si rabdator am asteptat.
Nu a trebuit sa astept mult.
-E vorba de...Era ambalajul unei acadele aruncat pe jos asa de interesant?Pisica nu ma place,a zis ea simplu.Atunci mi-am dat seama si mila m-a curprins.I-am strans un pic mana.Leah s-a uitat la mine si si-a tras mana din a mea.
-Sa nu indraznesti sa iti para rau pentru mine,a ordonat ea.
-Cum de ai stiut ca...?
Un sunet straniu a iesit din gatul ei,un mix intre un marait si un ras amar.
-Majoritatea oamenilor nu ma plac.Am accetat asta deja.Dar acest animal...Nu pot sa inteleg...Nici nu a asteptat sa ma cunoasca...E intotdeauna acelasi lucru.Si stii de ce?Pentru ca sunt o nenorocita,a zis si a inceput sa rada.
Asumandu-mi riscul ,gandindu-ma ca era viata mea in joc,i-am luat mana si mi-am impreunat degetele cu ale ei.
Inca ma uimea cat de perfect se potriveau mainile noastre.Mainile ei erau mici ,dar cu degete lungi care usor se impleteau cu ale mele.Mana lui Alice se pierdea in a mea si niciodata nu ne impreuneam degetele.Poate ca parea o prostie sa admit asta dar degetele Leahei intre ale mele pareau ceva normal...ceva drept....perfect.
-Eu te plac,am zis usor.
Ochii ei negri i-au intalnit pe ai mei,dar erau indescifrabili.
-Da,poate ca esti o nenorocita,dar daca nenorocita este definitia cuiva care soune ceea ce gandeste indiferent daca societatii ii convine sau nu,atunci si eu vreau sa fiu ca tine.
Nu s-a putut abtine sa nu zambeasca,desi timid.
-Vrei sa fii ca mine?.Era un pic de scepticism in tonul ei dar m-am facut ca nu observ.
-Desigur,dar nu toti pot fi ca tine.Esti destul de curajoasa sa rupi barierele si sa spui ceea ce crezi.Din pacatemeu nu pot face asta.Dar tu poti.Si te admir pentru asta.
Era un fel in care o puteam face sa se simta mai bine.M-am concentrat pana am simtit frica radiind dinspre pisica si i-am sters-o.
M-am uitat la mana Leahei in a mea si la valul de caldura ce alerga prin corpul meu de cate ori o atingeam.
Pisica a coborat de pe acoperis si s-a impeticit printre picioarele Leahei, torcand zgomotos.
S-a uitat la mine.
-Asta inseamna a trisa,sa stii.
-Simturile pisicii erau date peste cap daca nu te place...Si de ce sa nu le schimb un pic?
Leah a dat drumul mainii mele, ca sa ia pisica in brate.
-Nu-i asa ca esti o pisicuta cuminte?am auit-o zicandu-i pisicii care torcea in bratele ei.
A trebuit sa imi musc limba ca sa opresc rasul care ameninta sa razbata ,cand am auzit-o.
S-a uitat spre mine,un pic rusinata.
-Scuze pentru ce am zis.
Am zambit.
-Nicio problema.Ma bucur ca mi-ai spus.Acum ca ai reusit ceea ce vroiai, e tarziu si avem un drum lung de facut maine.De ce nu mergi sa dormi un pic?
Leah a strans pisica in brate.
-Si sa te las singur cu ea?De unde stiu ca nu o omori?Sau o prajesti?
Am incercat sa par exasperat ,dar stia ca sunt amuzat.
-Leah,de cate ori sa iti spun?Doar pentru ca sunt din sud nu inseamna ca sunt badaran sau mocofan.
-Am spart nasul unuia la Long's Drag... a zis ganditor.
Am clipit.
-Ce?
A clipit si ea.
-Nu conteaza.Poveste lunga.O sa ti-o spun intr-o zi.Ce spuneai?
Era dificil sa ma opresc sa nu zambesc cand ma uitam la ea.
-De ce esti asa obsedata de faptul ca sunt sudist?Pe mine nu ma deranjeaza ca Emmett e irlandez sau Carlisle britanic.
Leah a izbucnit in ras.
-Stiam eu ca e spiridus!
Am incercat sa nu rad cand mi-am dat seama ca se referea la Emmett.
-Leah,ramai pe subiect.
-Intotdeauna vin dupa monezi norocoase....canta..aratand visatoare.
-Leah,doar...
-Inimi,stele si potcoave,luna albastra si trifoi,ghiveci de aur si...
Am tras-o de marginea tricoului ei cu unicorni.Nu am putut sa -mi opresc degetele sa nu zaboveasca pe coapsele ei si accidental am simtit pielea-i fierbinte sub ele.Respiratia i s-a oprit instantaneu si aproape mi-am muscat limba ca sa opresc degetele sa mi se afunde in pielea-i matasoasa.
-Nu mi-ai raspuns la intrebare.
De ce vocea imisuna asa gatuita,fara aer?Nu era ca si cand as fi avut nevoie sa respir.Avand mainile inca pe coapsele ei,am realizat ca eram in pozitia perfecta sa ma aplec spre ea si s-o lipesc de perete
si sa fiu liber sa ii ating acea piele care ma intoxica....
Sa sarut acele buze pline care ma ispiteau...Rosii si pline ca o capsuna .. Sa pot sa-i ating trasaturile fetei atat de perfecte.....Sa-mi plimb degetele prin parul ei matasos si .....

2 comentarii:

Anonim spunea...

ce capitol dragut:X:X:X
el o vrea..si ea la fel
si Emmett este irlandez? ce chestie:)) imi place... Leah are dreptate
ah ce indragostit pare Jasper...:X:X:x

ioana spunea...

imi place cand pov jasper