marți, 30 martie 2010

46.Fuga

Eram intr-o camera extrem de mare,luminoasa si plina de mobila veche.M-a lasat usor jos cand a vazut ca eram gata sa sar din bratele lui.
-Sa nu te misti de aici,ai inteles?mi-a zis si a plecat,iesind pe o usa enorma.
Nu a durat o jumatate de minut si a si fost inapoi cu o trusa medicala si 2 prosoape mari si o rochie.
Hainele si prosoapele le-a asezat pe un scaun si a venit spre mine.
-Dupa ce iti faci dus,o sa ma uit la rana de brat,a zis serios.Baia este acolo,a zis aratand o usa.
Am trecut pe langa el,sfidatoare,am luat hainele si am intrat in baie,trantind usa cu putere.
Cum isi permitea sa ma trateze asa?Ma trata de parca eram un copil mic de nu vrea sa asculte de parinti.
Ma sarutase,ma adusese cu forta in casa si acum dorea sa stau cuminte sa-l las sa se uite la rana mea,care deja era vindecata?Ce dracu credea?
Am aruncat camasa lui intr-un colt ,am rupt bluza care nu stiu cum rezistase pe mine si pantalonii care aratau ca dupa razboi,am dat drumul apei sub dus si am intrat in cabina.
M-am asezat pe jos in cabina ,lasand apa rece sa cada peste trupul meu.
Cred ca am stat mai mult de o ora lasand apa sa-mi biciuiasca pielea,gandindu-ma la al doilea sarut.Cu siguranta ma sarutase ca sa ma pedepseasca ca fugisem de el.
Am iesit din cabina si mi-am lasat parul sa se usuce in prosopul moale.Am imbracat rochia rosie
care imi punea in evidenta culoarea pielii si ochii mari,caprui.
Speram ca atunci cand aveam sa ies din baie,sa fiu singura in camera, dar m-am inselat.
Inca era in camera,asezat intr-un fotoliu,scriind ceva intr-un caiet imbracat in piele.
M-am indreptat spre usa care speram ca dadea afara,dar nu am avut timp sa ajung la usa ca s-a postat in fata mea.
-Inca iti mai este frica de mine?m-a intrebat el.
-Nu-mi este frica de tine,am zis privindu-l drept in ochi.
-Minti, mi-a is plimbandu-se mainile prin parul meu negru dupa ce imi trasese prosopul de pe cap.Itie e frica,dar nu de mine,ci de tine.De ce ai fugit mai devreme?
-Tu de ce crezi?
Mana lui imi mangaia provocator gatul,apoi umerii.La fel ca si alta data cand ma atinsese,am simtit cum crestea in mine o pasiune pe care n-o puteam stapani si m-am uitat speriata la el.
Buzele imi tremurau, ca intreg corpul de altfel,din cauza mangaierilor lui.
Bratele lui m-au cuprins cu o surprinzatoare tandrete,,care nu se potrivea deloc cu felul lui de a fi.Am incercat sa ma desprind de el ,dar l-am vazut aplecandu-se si sarutandu-mi buzele,lasandu-ma incremenita.Mai fusesem sarutata dar niciodata nu-mi fusese teama de puterea de seductie a lui si de reactia mea.
Imi era oare teama de vampirul lipit strans de mine?
Nu,mi-am spus eu,de vina era felul in care ma saruta,asa cum nimeni n-o mai facuse pana acum.......Pana acum 3 zile........si acum o ora jumatate in fata casei......si in acest moment.
Inca de cand il vazusem imi fusese teama de el , din cauza ca nu dadea inapoi nici in fata celor mai periculoase incercari.
-Esti o mica mincionoasa,sa stii, a zis muscandu-ma de lobul urechii.
-Ba nu sunt,am reusit sa ingaim eu.
-Ba esti.Vibrezi de cate ori te ating,a zis el in timp ce-si incheia nasturii de la camasa
care erau aproape in totalitate desfacuti.Oare eu facusem asta?Am rosit cand amintirea degetelor mele care ii mangaiasera pieptul m-a facut sa inteleg ca era adevarat si obrajii mi -au luat foc de rusine.Oare ce demon pusese stapanire pe mine?
-Vrei sa incetezi sa ma mai saruti?Daca ma mai saruti o data,jur ca plec.
Trebuia sa-i zic asta ca sa inceteze.Ce aveam sa fac daca cei din haita aflau?Daca Seth afla?Ce avea sa se intample?
-Nu pleca, a zis el bland,sarutandu-mi parul ,plecand de langa mine.
S-a intors imediat tinand in mana trusa medicala.
-Nu te mai sarut,dar nu pleca te rog, a zis deschizand geanta si inhatand o sticluta de alcool sanitar si un tampon de vata.
A imbibat vata in alcool si mi-a luat bratul,tamponand usor rana deja vindecata.
-Hei,ma ustura!am zis tresarind.
-Te plangi pentru o mica usturime?Ce lup neinfricat mai esti! a zis razand.
-Vrei sa vezi cat de neinfricata sunt?Sa vedem care rade la urma.
-Nu mi-e frica de tine.Te pot dobori dintr-o singura miscare, a zis foarte sigur pe el.Ar trebui sa te temi mai mult.Aceste cuvinte mi-au spulberat zambetul de pe buze.Si-a dat seama ca ma speriase,iar acest lucru il uimea.
-Nu am vrut sa te sperii,sa-ti fie teama de mine a zis mangaindu-mi obrazul.
-Visezi,visezi.Doar pentru ca sunt fata nu inseamna ca ma poti invinge...Decat daca iti este frica.......i-am zis invitandu-l la o lupta.
Mi-e frica ca vei adormi in curand.Ochii tai sunt inca deschisi,dar cred ca vei adormi in cel mai scurt timp,daca nu ai atipit deja.
Si chiar avea dreptate.Chiar imi era somn.Nu dormisem de 3 zile.
-Hai sus,a zis ridicandu-ma in bratele lui.
-Pot sa merg si singura,nu trebuie da ma cari tu,am zis cascand.
Eram pe jumatate adormita cand a intrat in alta camera,cu mine in brate.Cu siguranta se folosise de talentul lui ca sa ma simt adormita.
M-a asezat pe patul moale si a tras draperiile.Nu stiu daca a plecat din camera sau a ramas,dar la un moment dat l-am simtit mangaind si depunand un sarut pe obraz.
-LA MULTI ANI ,Leah!

3 comentarii:

Ella spunea...

Superb next, Julia :X Jasper e atat de dragut si grijuliu cu Leah, iar ea e ca o pisicuta salbatica.
Imi place cum ai descris, iar finalul e absolut adorabil.
Astept continuarea >:D<

Anonim spunea...

azi era ziua ei....a fost singur care si-a adus aminte...oricum era singur de langa ea...si in plus si ea a uitat de ziua ei...:)) se mai intampla
si ce chef de saruturi are Jasper
imi place cum gandeste:X:X:x

ioana spunea...

de ce nu accepta odata ca s-a indragostit?
offf.....grea e dragostea asta :)