joi, 18 martie 2010

38.Cadou



M-am trezit buimaca.M-am ridicat din pat, si m-am pomenit cu Emmett langa patul meu,hlizindu-se la mine.
-Ce te uiti asa la mine?l-am chestionat.Se uita la mine de parca nu respiram sau ceva de genul.
-Leah esti bine!a zis si m-a imbratisat.Nu mai puteam respira.Ma strangea in brate ca intr-o menghina.
-Em...Emmett... nu ...pot ..respira!
A slabit stransoarea dar nu mi-a dat drumul.
-Bruta,da-mi drumul!Ma sufoci!
-Emmett,las-o in pace.Nu vezi ca o sufoci?am auzit vocea lui Jasper.
Deci chiar era aici,venise.L-am cautat din priviri dar Emmett nu imi daduse inca drumul.
-A,gata stiu ce faci.Incerci sa ma imbunezi ca sa nu iti rup gatul pentru ca m-ai obligat sa ma dau in roller-coaster.Sa nu crezi ca uit,am zis zbatandu-ma in bratele lui.
Mi-a dat drumul si s-a retras cativa metri.
-Tot iti rup gatul.
-In sfarsit ,ti-ai revenit! a zis Emmett rasufland usurat.Credeam ca te-am pierdut,a zis so a deschis bratele parca invitandu-ma la o imbratisare.
-Nici sa nu te gandesti!l-am amenintat.
-Nici daca imi cer iertare?a zis.
L-am vazut cum s-a scotocit in buzunarul jachetei si a scos o cutiuta de catifea neagra.S-a apropiat de mine si mi-a intins-o.
-Imi pare rau pentru faptul ca te-am urcat cu forta in roller coaster.Daca stiam ca te vei simti rau,nu mai insistam.Si asta este pentru tine,a zis uitandu-se spre cutiuta.
Vroiam sa refuz,dar vazandu-l asa vinovat parca nu am avut putere sa refuz.
Am intins mana si am luat-o.
-Sa nu crezi ca daca te iert,o sa uit,i-am zis suparata.
-M-ai speriat de moarte!Ti-ar trebui o bataie buna pentru ca ai reusit performanta sa ma sperii.
Nu am mai fost atenta la el,ci la cutia de catifea din mainile mele.Am deschis-o usor si un mic click s-a auzit.
Cand am ridicat capacul cutiutei,mii de scipiri de diamant au stralucit dintr-o bratara rotunda cu imaginea unui lup gravata pe ea.
Ramasesem cu gura cascata,uitandu-ma la bratara pe care o tineam in mana.
-Acesta e modul lui Emmett de a-si cere scuze,l-am auzit pe Jasper.Emmett nu mai era in camera.Nici nu il auzisem cand plecase.Nu imi puteam lua ochii de la bratara.Sclipirile cristatelor de pe micul lup imi aduceau aminte de de visul de acum o zi cand un barbat cu pielea strlucindu-i a diamante mi-a aparut in vis.

3 comentarii:

ionica spunea...

emmett, emmett ca de obicei un glumet, il ador pe vampirul asta scump si simpatic
sincer cred ca Leah nu ar mai trebuie sa il mai urasca asa de tare ca e atata de simpatic incat mie una mi-ar fi greu sa fiu suparata pe el. oare ce era in cutiuta ? cadoul pentru ,,Iarta-ma''?
foarte frumos julia

Anonim spunea...

bratara este asa draguta...:X:X:X
un dragut Emmett
si un simpatic
si aratos
un hot man:D:X:X:X

ioana spunea...

bratara e superba :X
si a fost in gest dragut din partea lui emmet :)