luni, 9 august 2010

91.Jamie

Am simtit un miros diferit.Familiar dar totusi strain.Si vocea subtire a lui Alice salutandu-i pe toti.Si un barbat.
Un marait s-a auzit deodata.Seth.
Si un alt marait mai gutural,venind de la Jasper,postandu-se langa mine,in timp ce pasii barbatului se apropiau.
-Jasper,James e un prieten.Nu o sa ii faca nimic Leahei.Vrea doar sa se uite la ea.
-Jasper tot maraia.
-Jaz,ai incredere in mine.James e un prieten.
Am simtit degetele lui Jasper luandu-mi mana si strangandu-mi-o.
-Leah,sunt Jamie.
Jamie?Jamie al meu?Ce facea aici?De ce era Jasper asa neincrezator?Ce avea Jamie de Jasper nu vroia sa se apropie de mine?
-Veninul nu a afectat-o,dar trebuie sa ii deschideti rana ca sa i se oxigeneze sangele plin de venin apoi sa i-o inchideti cu un fier incins.Si asta cat mai repede.Ca nu stiu daca mai rezista mult.O va durea rau,dar e spre binele ei si cat mai repede.......Daca cineva ii poate elimina mai usor veninul din corp.......Cinava care nu e vampir.......Nu cred ca corpul ei ar mai rezista la o alta muscatura,chiar daca nu ar fi cu intentie.....
-O fac eu,l-am auzit p Seth.
-Nu se poate altfel?a intrebat Carlisle.
.Nu.Asta daca nu vreti ca sa moara.Probabil ca faptul ca se transforma i-a incetinit circulatia sangelui....Dar va muri daca nu faceti asta.Nu va mai dura mult.Depinde de cat de puternica este.Dar va avertizez ca va suferi rau cand ii veti arde pielea ca sa ii inchideti rana.
Jamie stia despre mine?Ca ma transformam?Cum de... Alice.Venisera in acelasi timp.
Dar ce legatura avea Alice cu el?
Sus la etaj am auzit-o pe Amala plangand si pe Embry plimbandu-se de colo colo.
Mana lui Jasper m-a strans mai puternic.
-Sunt langa tine.Pastreaza-ti speranta si nu-mi da drumul la mana!
L-am simtit pe Seth sustinandu-ma cu o mana,apoi gura lui peste rana de la gat.A durat ceva timp pana cand am simtit ca sunt fara vlaga.Ca si cand m-ar fi secat de sange.
Dar cand am auzit vocea lui Carlisle apoi a lui Jamie si sfaraiala fierului incins ca sa imi inchida rana,am stiut ca avea sa fie cel mai dureros moment din viata mea.
Si nu m-am inselat.
Cand am simtit fierul incins pe pielea gatului meu m-am trezit din amorteala in care intrasem ,tipand atat de tare incat si cei din rezervatie m-au auzit,cu siguranta.
Pilea arsa si sangele plin de venin miroseau a .... zahar ars.
Dar durerea provocata era sfasietoare.
Simteam cum Jasper incerca sa ma calmeze si sa imi alunge durerea.
Cand in sfarsit totu; s-a terminat,m-am prabusit in bratele lui Seth,care ma sustinusera pana acum,mai mult tinandu-ma de brate sa nu ma zbat si vocea mea a devenit un mormait,mai mult un geamat.
-O doare doar pentru ca veninul din sangele de pe muscatura a reactionat ca atunci cand dai foc unui vampir.Dar acum nu mai e niciun pericol.Doar ca va avea nevoie de ingrijiri cateva zile pana ce isi va reveni complet,l-am auzit pe Jamie.
N-am mai auzit nimic din conversatie,pentru ca am lesinat,nu inainte de a simti bratele puternice care m-au ridicat.

Niciun comentariu: