vineri, 6 august 2010

89.Atac

Nu am apucat sa facem 5 pasi,ca Jasper m-a impins intr-o parte,trantindu-ma la pamant..Atunci am vazut motivul.Un vampir din insotitorii Mariei se lansase asupra noastra.
Vocea Mariei a tunat in linistea din padure.
-Daca nu vei fi al meu ,nu vei fi nici al ei! a zis lansandu-se spre noi.
Am avut timp decat sa ma ridic si sa ma transform inainte de a fi atacata de unul dintre vampiri.
L-am vazut cu coada ochiului pe Jasper ferindu-se de unul dintre atacatori si fugind spre copaci.3 vampiri il urmareau ,impreuna cu Maria .Stiau probabil ca era o amenintare mai mare pentru ei decat eram eu.Dar ei nu stiau ca Jasper ma invatase sa ma lupt,sa le anticipez miscarile si intentiile din gesturi.Ii multumeam lui Embry ca fusese cu noi azi si asa o putusem salva pe Amala.
M-am ferit la timp de atacul unuia dintre cei doi atacatori ai mei,,la timp sa vad cum Jasper ii rupe capul unuia dintre ei.
Vocea lui Embry mi-a invadat gandurile.
-Leah,ce se intampla?
-Embry,suntem atacati,am gandit sarind in spatele unui vampir si smulgandu-i capul.
-Intr-un minut ajung!Mai rezistati putin.
-Embry,sa nu te prind aici ca te omor!Stai cu Amala.Si nu-i zice lui Seth nimic.
-Deja stie.E in drum spre voi.
-La dracu!Sa nu faci ceva necugetat atunci.
-Tu rezista acolo ca acum venim si noi!
Nu l-am mai auzit,semn caajunsese si se transformase.Dar unde erau ceilalti?Vampirul care ma urmarise disparuse.La fel si Jasper si Maria.

***Seth***

Nu am avut timp sa pun la cale o strategie.Nu dupa ce vazusem atacatorii in gandurile Leahei.
Imagini zburau prin mintea Leahei.Era ingrijorata in legatura cu toti,in special Jasper si Amala.Ei erau prioritatile ei.Apoi am vazut planul ei de atac.O idee proasta.
-Leah,ce vrei sa faci?
Vedeam cum incerca sa puna in aplicare planul prost pe care si-l facuse.Il vazuse pe Jasper inconjurat de 3 vampiri,si o femeie,care din gandurile ei era Maria,creatoarea lui Jasper,si se gandea sa o atace,provocand-o sa o urmareasca.Stia ca Jasper s-ar fi descurcat cu ceilalti.
Nu imi placea asta.Ceva avea sa se intample.Ceva rau.Si Leah stia asta,dar avea de gand sa riste totul,inclusiv viata ei,ca Jasper sa fie in siguranta.
In acest moment tot ceea ce puteam face era sa privesc totul prin ochii ei si sa sper ca totul avea sa se termine cu bine.Macar pana ajungeam acolo.


***Leah***
Calculam distanta dintre locul unde eram si malul celalat.Stand in varful stancii,puteam vedea apa involburata si pietrele de sub mine.
M-am uitat in urma mea si o vedeam apropiindu-se.Femeia vampir care vroia sa ma omoare.Dupa ce ii smulsesem o mana,in incercarea de a-l salva pe Jasper care fusese inconjurat de toti cei care ne atacasera,reusisem sa o fac sa ma urmareasca pe mine,dandu-i posibiltatea lui Jasper sa se lupte cu ceilalti.Eram sigura ca avea sa se descurce.Nu statusem sa ma gandes,doar actionasem.Dar cand sa-mi iau avant si sa sar pe malul celalt,peste raul involburat care despartea teritoriul familiei Cullen de cel al lupilor,nu am luat in calcul si faptul ca vampirii erau foarte rapizi si m-am pomenit cu Maria direct in urma mea,sarindu-mi in spate.
M-am zbatut ca sa scap dar si fara o mana,era puternica.I-am simtit muscatura in ceafa,veninul ei imprastiindu-se in tot corpul meu.
Am sarit cu ea in spate de pe stanca.Am faxut in aer cateva rasuciri,sperand ca avea sa cada.Stiam ca nu aveam cum sa ajung pe malul celalalt.
Simteam cum muscatura ei devenea mai adanca
,,Am sa mor,, am gandit.
Vocea lui Seth s-a auziot in gandurile mele.
-,,Leah,NU!
Vedeam imagini cu Jasper nimiciindu-i pe doin dintre vampiri,pe al treilea lasandu-i-l lui Seth.
Teafar.Era teafar.Si Amala la fel.Atata imi dorisem.Pentru asta traisem si pentru asta aveam sa mor.
Si nu imi era frica deloc.Nu aveam timp sa imi fie.Am lovit apa cu un zgomot tare si dureros.Scapasem de Maria.
Eram purtata de apele involburate si recimin josul raului.Stiam ca nu aveam nicio sansa sa fiu salvata,asa ca m-am pregatit sa las apa sa imi invadeze plamanii.

Veninul muscaturii Mariei imi inghetase corpul si simturile.Dar nicio durere.Eram paralizata.Dar nu conta.Chiar daca aveam sa mor.Jasper.Amala.Seth....erau in siguranta.Asta era tot ce conta.
Am inchis ochii lasandu-ma purtata de apa.


***Jasper***

Sange.Mirosea a sange.Nu era sange uman,ci diferit,dar m-a facut sa ma panichez.Nu pentru ca mi-ar fi fost sete ci pentru ca apartinea unui lup.
Leah.
Cand am realizat ca sangele era de la ea,lumea din jur s-a prabusit.Ca un robot teleghidat,am terminat de omorat 2 dintre atacatori,cand urletul de durere al lui Seth a spart linistea mormantala a padurii.I l-am lasat lui Seth pe celalt vampir fiind convins ca avea sa-l sfasie in bucati.Acand am alergat spre rau,urmarind mirosul sangelui ,mi-am vazut familia sosind,impreuna cu haita de lupi.Embry nu era si el,pesemne ca era cu Amala.Si nici Esme.Speram ca Esme ,Embry,Amala si Renesmee erau impreuna.
Nu am stat sa-i intreb ceva sau sa-i informez ca decat Maria mai era in viata,ci am fugit ca un nebun sa o gasesc pe Leah.Am prind decat momentul cand Maria a sarit din spatele Leahei,inca in forma de lup,atunci cand a aterizat in apa.Era plina de sange,blana ei alba fiindu-i manjita de lochidul rosu.
Maria.Nu aveam de gand sa o las sa scape.Eram eu sau ea.
Statea pe malul celalalt pe teritoriul lupilor,razand,uitandu-se la Leah care se scufunda in apa.
Cand s-a intors sa plece,am stiut ca acesta era momentul perfect pentru ce aveam sa fac.
Din doua miscari,am ajuns pe partea cealalta,aterizand chiar in spatele ei,prinzand-o de cap si rasucibdu-i-l,nu inainte de a-i sopti la ureche
,,Niciodata nu te-am iubit!''

***Leah***

Am simtit o mana tragandu-ma in sus.In cateva secubde ajunsesem pe pamant.Eram in forma umana,ignorand faptul ca simteam sangele cald prelingandu-se din muscatura de pe gat si ca eram goala.Am simtit-o pe Rosalie,mirosul ei fiind inconfundabil,a mere coapte si a primavaram acoperindu-ma cu ceva.
-E totul bine,Leah!Jasper s-a ocupat de tot,am auzit-o zicand,vocea ei parand doar un ecou indepartat.
L-am simtit pe Jasper langa mine,dar nu reuseam sa deschid ochii sau sa reactionez.
Carlisle sau el m-au intors intr-o parte ca sa se uite la muscatura.
Simteam cum veninul se amesteca cu sangele meu,dar nu imi dadeam seama care era mai puternic.
L-am auzit oe Jasper urland,apoi zgomotul copacilor doborati la pamant cand Carlisle i-a zis ca e grav.
-Ar plange daca ar mai fi inca om,am auzit-o din nou pe Rosalie.Se referea la Jasper.
Apoi m-am simtit ridicata in brate .Mana mi-a fost strans de degetele lui Jasper.
-Indiferent ce se intampla,sa nu imi dai drumul.Pastreaza-ti speranta si nu imi da drumul!

Niciun comentariu: