vineri, 6 august 2010

88.Maria

-Maria,mi-a parut bine sa te revad,dupa atatia ani.Daca nu te deranjeaza,noi o sa plecam,a zis Jasper,luandu-ma de mana.Nu a asteptat sa vada ce avea sa zica,ci m-a tarât dupa el.Dar dupa cativa metri,vocea Mariei l-a impietrit.
-Nu vrei sa stii ce mai face prietena ta Evellynne?Sau Logan?
-Nu ai indraznit!a zis Jasper furios.
-Ar fi trebuit sa o auzi pe Eve implorand sa nu il fac stana de piatra pe Logan... Jasper s-a uitat la ea plin de dezgust.
- Nu te-ai schimbat!Ai ramas la fel de cruda si ...
-Trebuia sa te gasesc!Si cum nu a vrut sa imi zica ,a trebuit sa o pacalesc.Dar stai linistit ca nu a patit nimic .Nu sunt asa cruda cum ma crezi...Sunt sigura ca i-a facut placere sa ma vada,a zis ea razand.
-Te-ai obosit degeaba sa ma gasesti,a zis Jasper.
-Locul tau e langa mine,stii asta,nu-i asa querido?a zis Maria uitandu-se la Jasper.
-Te inseli!Locul meu e langa familia mea,nu langa tine.Ti-am zis in Calgary ca nu mai vreau sa mai am nimic de a face
cu tine.
-Asta a fost acum 50de ani.M-am schimbat.Imi este dor de tine! Vreau sa te reintorci la mine.
-Tu nu ai sentimente.Tu nu simti nimic,i-a zis Jasper.Nu te-ai schimbat.
-Te iubesc,Jasper.Stii asta.
-Dar eu nu te iubesc.Si nu m-ai iubit niciodata,doar m-ai folosit.Am fost doar marioneta ta!
-Cum poti sa crezi asta despre mine?Ti-am demonstrat de atatea ori ca te iubesc.Am fost invincibili impreuna.Ai uitat?
-Nu,nu am uitat,dar incerc sa uit.Nu mai vreau viata aceea.Raspunsul meu este nu.Nu ma intereseaza.Acum daca ne scuzi,avem alte planuri. Ma uitasem speriata la schimbul lor de replici.Nu il mai vazusem niciodata pe Jasper atat de furios si tensionat.Era atent la tot si cu siguranta isi facea un plan in minte pentru a scapa de Maria.
-Esti sigur de decizia ta?Nu vrei sa discutam?Sa reinviem trecutul?Acele clipe impreuna?Mi-am strans degetele intr-un pumn cand am auzit vorbele ei.
-Sunt sigur ca ai alte lucruri de facut. Nu vreau sa te retin,i-a zis
Jasper.
-Ti-am zis ca pentru tine am venit!
-Atunci cred ca vei pleca fara mine.Nu am de gand sa-mi parasesc familia.

Niciun comentariu: