vineri, 16 iulie 2010

84.In sfarsit am zis-o!

Eram cu Amala in brate,il asteptam pe Jasper care se dusese din nou la vanatoare cu Emmett.Ma hotarasem sa le spun in sfarsit tuturor celor din haita ca imprintasem.Eram nerabdatoare.Amala dormea in bratele mele dupa ce ne jucaseram cu Seth si Kaili.Seth nu s-ar fi dezlipit de Amala deloc la cat de fericit era ca acum era unchi.O aveam in grija de doar 2 saptamani.Doctorul Cullen intervenise in procesul de adoptie si durase putin pana imi fusese incredintata pentru toata viata.Era a mea si a lui Jasper.
Jasper facea eforturi sa poata sa stea langa ea,dar reusea.O iubea.O vedeam in felul cum o privea si cum se purta in jurul ei.
Ma plimbam prin fata casei Cullenilor cand am auzit masina pe alee.Venisera.
Emmett a sarit imediat din Jeep.A venit langa mine,si m-a pupat pe obraz,obicei de care nu puteam sa-l dezvat si a mangaiat capul Amalei.
-De abia astept sa se trezeasca ghemotocul asta mic ca sa o ia unchiul Emmett la o plimbare.
-Cred ca trebuie sa iti astepti .Ma duc in rezervatie cu ea,am zis scotand limba la el.
-Hai,te rog da-mi-o mie sa o tin.Te rog,Leah! a zis Emmett cu ochi de catelus plouat.
-Dupa ce ma intorc.Si acum nu vezi ca doarme?Si nu mai face fetele astea la mine.Te joci zilnic cu ea.....Hai pleaca.Te asteapta Rosalie,i-am zis.
-O sa ti-o rapesc eu intr-o zi....Sa nu uiti asta,a zis Emmett plecand.
-Cum zici tu ,Emmett.
Ce puteam sa-i cer?Era Emmett fiind Emmett.Cel mai haios vampir.
Jasper venea spre mine cu un zambet larg.
-Mi-a fost dor de tine,i-am zis cand a fost langa mine.
Nu a zis nimic decat m-a sarutat pe buze.
-Haita lui Jacob si a lui Sam se intalnesc peste o ora,l-am informat.Le voi soune despre tine.Si Amala.Cum scap de acolo,vin si iti zic cum a decurs totul,am zis uitandu-ma in ochii lui.
-Vrei sa vin cu tine?
-Nu.Jacob va avea grija sa nu se intample nimic rau.Si Seth la fel.Si oricum o am pe Amaka in brate si niciunul nu va indrazni sa faca vreo prostie.
-O iei cu tine?O poti lasa cu mine sau Emmett.Chiar si cu Rosalie.Stiu ca isi doreste mult sa aiba grija de ea,dar e prea orgolioasa ca sa iti zica.
-O iau doar ca sa stiu ca nu ma voi transforma.Ma voi purta cuminte,i-am zis desi nu prea eram sigura nici eu.
S-a uitat la mine,ridicand din sprancene.
-Ok,ok,o sa incerc sa nu ma lupt cu careva.Priomit.Decat daca reprezinta vreo amenintare.
-Cunoscandu-te,stiu ca decat cu o promisiune o sa ma aleg.
Seth si Jacob vor fi cu mine.Nu-ti mai face griji.
-Voi avea grija sa nu sara la gatul lor,Jasper,l-am auzit pe Jacob zicand,in timp ce se indrepta spre noi cu Seth pe urme.
Jasper m-a sarutat pe obraz,si pe Amala la fel,inainte sa plecam.
Embry si Quil aveau sa ni se alature in rezervatie,la Emily acasa.
Jake ma lasase de vatra de cand aflase de imprint si de cand o aveam pe Amala.
Ieseam in patrulare doar cand Embry si Quil nu erau.

Niciun comentariu: