joi, 15 iulie 2010

83.Sfat

Jacob s-a uitat cu o privire ciudata la mine.I-am ignorat privirea,stiind de ce se uita asa.Obisnuiam sa urasc sa vin la Cullen-i si acum,era ceva normal sa ma vada destul de des pe aici.Amandoi ne indreptam spre Cullen-i pentru o vizita si cum Jasper doar ce se intorsese dintr-o calatorie din Canada,unde vanase cu Emmett,era prima oara cand il vedeam dupa cateva zile.
Imprintul se intamplase acum cativa ani si mi se parea ca eram impreuna cu el de o vesnicie.
-Cand planuiesti sa spui haitei ca ai imprintat?mi-a zis Jacob.Vreau sa zic,pentru mine nu e asa important dar cred ca Jasper ar vrea sa se afle.
-Jasper mi-a zis sa o fac atunci cand voi simti ca este bine.
Nu era ca si cand as fi fost rusinata ca imprintasem;era poate cel mai important lucru care mi se intamplase.
Numai ca stiam ca unii dintre lupi nu puteau trece peste prejudecati si aveau sa protesteze.Si nu imi doream sa fie certuri daca aveam de gand sa-mi protejez imprintul.Daca unul dintre ei avea sa protesteze violent.... si stiindu-ma pe mine,avea sa iasa urat.
-Nu i-a deranjat ca am imprintat pe Renesmee,mi-a zis Jake.Au fost fericiti pentru mine.Cu exceptia lui Paul,dar doar asa e el.
-Nessie e pe jumatate vampir,i-am reamintit eu.Jasper e vampir pe de-a intregul.Mai tii mine ce s-a intamplat cu Sam cand Seth a fost ranit?
-Sam nu ti-ar face asa ceva.Ar fi chiar fericit ca ti-ai gasit sufletul pereche.Chiar daca e unul care poarta sclipici.
-Jasper nu poarta sclipici! i-am zis dandu-i un pumn in umar.

Niciun comentariu: