miercuri, 7 iulie 2010

79.Accident

Ne intorsesem de 2 zile in Forks,cand s-a intamplat.Eram cu Jasper in padure,inainte ca acesta sa se duca la ,,festin,, asa cum imi placea sa-l tachinez,cu fratii lui.Familia Cullen se intorsese ,Bella nesuportand sa stea atata timp departe de Charlie.
Inca ma simteam intr-un vis prea frumos,cand ma uitam la el.Stiam ca e real,dar inca nu imi venea sa cred.Imi venea sa tip in gura mare ca il iubesc.Dar eram totusi retinuta.Nu avusesem curaj sa le spun celor din haita,nici macar mamei.Imi era frica de cum aveau sa reactioneze.Incercasem sa nu ma transform de cand venisem,si de cand realizasem ca il iubesc facusem eforturi ca sa imi pastrez gandurile si amintirile pentru mine.Imprintasem,da ,dar in ochii lor el era inca o amenintare,poate cea mai distructiva dintre toate.Nu intelegeam de ce toti il considerau asa mare amenintare.Da,avea antrenament de razboi si da trecuse prin multe lupte la viata lui,si dovada lor statea imprimata pe corpul lui sub forma a zeci de semilune stralucitoare.Dar in ochii mei el era vampirul care ma vindecase,care ma adusese la adevarata viata.Desi in ultimul timp imi tot reamintea ca eu fusesem cea care l-a adus pe el la viata,cea care l-a facut sa simta ca e viu.
Vazandu-ma cu zambetul pe buze,s-a uitat la mine,un pic mirat.
-La ce te mai gandesti acum?a zis el intinzand mana si dandu-mi parul dupa ureche,zambindu-mi.
Zambetul lui ma fascina.
-La nimic,am zis luandu-l de mana.Multumesc,am zis si m-am ghemuit la pieptul lui rece.
-Pentru ce?m-a intrebat .
-Pentru ca esti langa mine.
Timpul se oprise in loc.Raceala corpului sau era ca o briza si nu ma deranja deloc.Chiar imi placea.
Un bubuit s-a auzit in departare.Din reflex amandoi am sarit departe unul de celalat,atenta la tot ce se intampla in jur.
-Jasper ,ai auzit....
-Shht!
Am ascultat amandoi.Zgomotul se auzi din nou.Un sunet jos,de nerecunoscut.Cu pasi usori,tacut ca o umbra,Jasper s-a furisat pe langa mine,printre copaci,in directia zgomotului.Antrenamentul lui de razboi i-a servit de minune.Avansa fara sa miste nici macar o frunza.

Un comentariu:

ioana spunea...

ce s-a intamplat acum??