vineri, 9 iulie 2010

80.Salvare

Un fum gros si miros de carburant venea dinspre sosea.Jasper a incetinit.Atunci am simtit mirosul de sange.
-Jasper, pleaca de aici!am strigat eu la el.
Stiam ca ii era greu.Sangele uman inca il deranja.
-Jasper,te rog!Du-te de aici!
A ezitat dar intr-un final a plecat.Stiam ca nu vroia sa plece dar era pentru binele lui.
Am incremenit cand am vazut scena din fata mea.
O masina ardea la marginea soselei,dupa ce intrase intr-un copac.
Nu stiam ce sa fac.Nu se vedea nicio urma a vreunui supravietuitor.
Am scis mobilul sa sun la politie si salvare dar cand am format numarul,un scancet de copil s-a auzit incet.
Am alergat si am dat ocol masinii in flacari si acolo am gasit-o.O fetita,un bebelus plangea la cativa metri de masina.Nu intelegeam cum ajunsese acolo dar eram fericita ca era in viataAm ingenuncheat si am luat-o in brate.Si atunci masina a explodat.Orice speranta ca poate mai erau supravietuitori s-a spulberat o data cu suflul exploziei.
Ma ghemuisem peste corpul bebelusului cand explozia m-a izbit.Am deschis ochii si am vazut ca era teafara.Desi aveam rani pe spate,maini si picioare,nu mi-a pasat.Aveau sa se vindece pana ce ajungeam la Carlisle.Acum ea era importanta.Avea sange pe manute si nu stiam daca era al ei sau al meu.Am alergat cu ea in brate si la jumatatea drumului mai sa ma ciocnesc de Jasper.
-Leah,ce faci cu un copil in brate?
M-am intors cu spatele la el.Dar nu pentru ca nu aveam incredere in el,ci pentru ca nu vroiam sa ii fac rau in cazul in care sangele de pe corpul bebelusului era prea puternic pentru el.
-Jasper,nu o puteam lasa acolo.Daca e ranita?Masina a explodat.Parintii ei sunt morti.
-Du-o la Carlisle, a zis el dupa ce s-a gandit cateva secunde.
-Jasper....
-Doar du-te.Am sa vin dupa ce o sa cercetez locul accidentului.
Nu am mai stat sa vad ce avea de gand sa faca,ci doar am alergat spre casa cat de repede am putut.
Carlisle era afara cu Renesmee si Jacob.Ingrijorarea s-a citit pe fata lui cand m-a vazut cu un copil in brate,cu bratele acoperite de sange.
-Leah,da-i drumul,mi-a zis Carlisle bland cand a incercat sa ia copilul din bratele mele.Degetele mi se inclestasera pe paturica in care era invelita.
-Leah, a zis Jacob,lasa-l pe Carlisle sa se uite la copil.
Atunci m-am dezmeticit si eu.
M-am uitat la hainele de pe mine.Erau pline de sange dar nu aveam nicio ranaJacob intrase cu Nessie in casa,dupa ce se asigurase ca eram bine.
Am stat ca o startuie,uitandu-ma in gol,pana ce Jasper a venit.
-Charlie a ajuns la fata locului cu o ambulanta .Se pare ca nu a fost niciun supravietuitor,in afara de copilul salvat de tine.
-Este fetita,am zis eu.
-Poftim?
-Este fetita.Copilul de l-am salvat.Este fetita.
-De ce nu te duci sa te schimbi?Sunt sigur ca Rose iti poate gasi niste haine noi.
-Nu ,sunt bine.Dupa ce Carlisle vine cu vesti am sa ma duc acasa.
S-a asezat langa mine si mi-a mangaiat mana,care era acoperita de sange inchegat.
-Daca e ranita?Daca nu am putut sa o apar suficient de bine cand masina a explodat?Ce o sa se intample cu ea acum ca parintii i-au murit?
-Leah,va fi bine,mi-a zis intorcandu-mi fata spre el cu un deget.Era increzator.Vroia ca fetita sa fie bine ca eu sa fiu impacata cu ideea ca facusem ceva bine.
Cu coada ochiului am vazut miscare in spatele ferestrei.
Jacob.
La dracu!
Vazuse ca imi sprijineam capul pe pieptul lui Jasper.
Nu vroiam sa afle asa.Desi nu imi pasa cu adevarat ce credea.
Dar vroiam sa fiu eu cea care ii spune,nu sa afle asa.

Niciun comentariu: