duminică, 9 mai 2010

60.Musafir nepoftit

-Cred ca iti apartine,a zis zambind,intinzandu-mi cartea.Ai o tinta buna,a zis frecandu-si capul.
OOPS!Nici nu stiam ce sa zic.
-Imi pare rau!am reusit sa ingaim eu,luand cartea din mana lui.
-Nu-i nicio problema.Acum zi-mi unde este?Unde l-ai ascuns?a intrebat el.
-Sa ascund pe cine?
-Cum pe cine?Pe Anthony!Stiu ca el a fost cu ideea sa-mi azvarli cartea in cap, a zis intrand in camera .
Unde se credea?
-Hey, nu te-am invitat inauntru!Si cine dracu e Anthony?i-am zis intorcandu-ma spre el.
S-a intors spre mine.Parea confuz.Se uita la mine nedumerit.
-Nu il cunosti pe Anthony?
-Ti se pare tie cumva ca am habar cine e Anthony asta?
-Atunci dse ce ai aruncat cartea direct in capul meu?
-Daca stiam ca avea sa aterizeze in capul tau o aruncam cu mai multa putere!Creazi ca stiam ca avea sa aterizeze in capul tau?am zis trantind usa.
S-a asezat pe pat ,uitandu-se la mine,tragandu-mi cartea din mana.
A dat cateva pagini si s-a intors spre mine.
-Ai cui sunt?a zis aratandu-mi pagina cu Razboiul Civil, cu desenul ochilor lui Jasper.
Azvarlisem cartea nemaisuportand sa-i vad ochii privindu-ma de pe marginea paginii.
Cine dracu m-o fi pus sa desenez ochii lui?
-Nu e treaba ta!Si nu cred ca te-am invitat sa imi tii companie!Se ridicase si nici nu ma baga in seama.

Se uita la pozele de pe birou in care Seth,Embry si Emmett se strambau,singura figura serioasa fiind a lui Jasper.Era singura poza in care aparea si el.

-Prietenii tai?a zis luand rama in mana si uitandu-se la fotografie.
-Da si nu e treaba ta,am zis smulgandu-i rama din mana.
A zambit la mine.

-Vrei sa iesi cu mine la cina?a zis parand foarte relaxat.
-Glumesti?Pentru ca daca ti-ai propus sa iti bati joc de mine iti rup...
-Nu.Nu glumesc.Vorbesc serios.E ok daca vin maine la ora 19.00 sa te scot la cina?Si sa nu iti faci planuri intentionat.Avem intalnire.
-Daca nu vrei sa te scot in suturi afara in acest moment ai face bine sa pleci in urmatoarea secunda si sa-ti bagi undeva planurile tale cu intalnirea!am zis tipand la el.
Se tot hlizea la mine.
-Acum! am zis aratand usa.
A venit spre mine
-Ba ai sa mergi.Imi esti datoare cu cel putin o cafea,a zis uitandu-se la pata de cafea de pe camasa si blugi.Deci maine la 19.00 sa fii gata,a zis pupandu-ma rapid pe obraz si plecand val vartej

Un comentariu:

ioana spunea...

cineva nu accepta un refuz :)