joi, 6 mai 2010

59.Colegiu

-Urasc istoria!am zis aruncand cartea de istorie pe fereastra.Aveam de invatat despre Razboiul Civil.Stiam ca motivul pentru care uram istoria era cu totul altul.Ai avea legatura cu jurnalul ascuns sub perna.Curand se implinea un an de cand plecasem de acasa,tocmai in Anglia ,la colegiu.
Imi era extrem de greu fara familie,fara haita,fara padurea in care ma simteam asa de libera.Imi era dor de fratiorul meu Seth,de mama si chiar de Charlie.Fara ajutorul lui poate nu as fi fost azi aici.Imi era dor de Jacob,Embry,Quil, chiar si de haita lui Sam.Si de Emily,care acum era insarcinata ,asteptand primul copil al ei si al lui Sam.
Dar imi era dor si de altcineva.Chiar foarte dor.Stiam ca mai mult rau imi faceam gandindu-ma la el.Dar era inevitabil.Visele imi erau bantuite de imaginea lui.Cand inchideam ochii nu eram niciodata singura,era mereu cu mine.Vocea lui se auzea mereu in gandurile mele.
Cum puteam inainta in viata cand de cate ori era soare afara ii vedeam umbra reflectandu-se,dar niciodata nu era acolo cand ma intorceam?Traiam intr-o lume fara aer.Eram ca o fantoma ratacita.Eram inca vie pe dinauntru,desi atunci cand plecasem,rasuflarea imi fusese rapita,dar reusisem sa supravietuiesc.Trebuia sa uit sa imi amintesc.
Motivul pentru care uram istoria era acela ca mereu imi reamintea de el.Era singura materie la care aveam probleme de concentrare.

M-am trantit pe pat si am dat drumul televizorului.Pe Mtv rula o piesa siropoasa cu doi indragostiti care se alergau.
Peste tot numai de indragostiti dadeam.Campusul era plin de cupluri,tinandu-se de mana si zambind prosteste.

Am inchis tv-ul si mi-am pus perna peste cap.
Dar cineva batea la usa.M-am ridicat si am deschis-o.In fata mea statea un baiat inalt,cu ochi albastri verzi stralucitori,par saten- auriu,care ii intra in ochi si cu cel mai cald zambet pe care il vazusem vreodata.
Cearcanele de sub ochi ii erau de un violet intunecat.Hainele ii veneau ca turnate.Dar pe camasa avea o pata mare de cafea.
Tinea intr-o mana cartea mea de istorie

Un comentariu:

ioana spunea...

hopa nu-mi spune ca o sa iasa ceva intre ei :(