miercuri, 12 mai 2010

61.Prietenie

Am inchis repede usa cu cheia in caz ca se razgandea si revenea.Cine dracu se credea?Sparkly a iesit de sub birou unde dormise pana acum,un pic somnoros.L-am luat in brate si m-am asezat in patAm simtit sub perna jurnalul pe care il ascunsesem de mine.Imi era frica ca iar voi incepe sa plang si sa vreau sa plec inapoi,acasa,in La Push,daca il citesc.
Il rasfoisem acum ceva timp din dorinta de a simti ca macar o parte din el este cu mine.Inca nu stiam motivul pentru care mi-l daduse.Poate ca nu aveam sa il aflu niciodata.
Imi doream sa il citesc, sa vad lumea prin ochii lui,ai unui vampir,dar inca nu ma simteam pregatita sa pot sa-mi infrunt teama de a da piept cu viata cruda a unui vampir.
Sparkly deja dormea in bratele mele.Era un somnoros.Il scoteam afara des,dar cel mai mult ii placea sa alerge in padurea pe care o descoperisem acum 7 luni in apropiere.Era singurul loc in care puteam sa ma transform,desi prima data cand cand o facusem il speriasem rau de tot pe Sparkly.Dar acum nu il mai deranja sa vada ditamai lupul alergand alaturi de el prin padure.
Imi era dor de Seth.Nu mai stiam nimic de el.De cate ori sunam acasa mama imi zicea ca era plecat.Toata ziua statea plecat.Bineinteles ca la Cullen-i.
M-am ridicat si am luat rama cu poza,singura dovada ca acum ceva timp plecasem cu 2 vampiri dupa Seth si Embry.
Am mangaiat rama rece.Nu mai ramasesera decat amintirile si cateva fotografii din acea escapada.
Seth,Embry si Emmett se strambau la mine de parca ar fi fost langa mine.Fata serioasa de star de cinema a lui Jasper parca incerca sa schiteze un zambet dar nu-i reusea.Am strans fotografia la piept si m-am ghemuit in pat.Cineva batea la usa.Nu imi pasa.Vroiam sa fiu singura.Dar tot insista.
M-am ridicat,lasandu-l pe Sparkly pe pat.A marait ca l-am trezit.
Am deschis usa si surpriza!Acelasi tip insistent si enervant de ma acuzase ca ii aruncasem intentionat cartea in cap.Acum ce mai vroia?Sa ma streseze mai mult,cu siguranta.
-Acum ce mai vrei?-Vroiam sa imi cer scuze pentru mai devreme.M-am purtat ca un needucat.Ma ierti?a zis uitandu-se cu ochi de ursulet nevinovat la mine.
Era ceva in ochii lui care imi indica ca nu era o persoana rea si ca ii parea rau.Dar mai era ceva,ceva ce nu putea descifra.
-Bine,te iert.Acum lasa-ma in pace!am zis vrand sa inchid usa.
-De ce ai plans?m-a intrebat ,ingrijorarea sintindu-i-se in voce.
Uitasem sa-mi sterg cele cateva lacrimi care dadusera pe afara.
-Fara importanta!
-Sper ca nu din cauza mea!
-Nu esti asa de important ca sa imi irosesc lacrimile pe tine!m-am rastit eu la el.
De cum am terminat de spus fraza,am vazut cum s-a schimbat total la fata.
-Nu sunt important pentru nimeni,daramite pentru tine,doar sunt un necunoscut.
De ce vocea ii suna asa trista?Care era motivul tristetii lui?
-Deci,de ce ai plans?a zis din nou acum parand ca nici nu vorbise el mai devreme.
-Nu conteaza.De ce ai venit?Doar ca sa iti ceri scuze?Ok, ti le accept,dar vreau sa fiu singura.
Chiar vroiam sa fiu singura.Si cu siguranta aratam ca o curca plouata.
-Nici macar nu am facut cunostiinta.Eu sunt James Loren Williams.Jamie pentru prieteni.
Ma uitam la el si nu stiam ce sa zic.Zambetul sau timid parca m-a facut sa nu mai ma infig asa adanc in atitudinea lui.
-Leah Clearwater,am zis.
-Stiu.Si mai stiu si locul perfect unde te vei simti mai bine cu o cana de ceai fierbinte in fata, a zis zambind.
Zambetul lui...Avea ceva ce ma impiedica sa fiu furioasa pe el.Si nici putere sa il refuz.
-Daca tu zici...Dar daca accept,pot sa il iau si pe Sparkly cu mine?Nu l-am lasat niciodata singur.
Speram ca va zice ca nu pot,dar m-am inselat.
-Desigur.Atata timp cat Sparkly nu e o reptila fioroasa ,poti sa iei cu tine pe oricine.
Daca ar fi stiut el ca eu eram o creatura fioroasa si ca in lumea asta existau creaturi mitice de care multa habar nu avea,atunci nu i-ar mai fi fost frica de o reptila nevinovata.
Gandul acesta m-a facut sa zambesc.
-Deci vrei sa bem o ceasca de ceai,numai bun pentru suflat?
-Bine,fie.Poate ca am nevoie de o iesire.
Gasisem in Jamie un prieten adevarat,un coleg intelegator,un confident.Jamie era un baiat de treaba,cu un suflet bun,dar care ascundea un secret pe care nu vroia sa mi-l dezvaluie.
Se eschiva mereu cand il intrebam de ce se uita cu privirea trista la mine.Si desi timpul trecea,Jamie tot nu vroia sa imi spuna.

Un comentariu:

ioana spunea...

macar s-a imprietenit cu cineva :D