luni, 24 mai 2010

66.Transformarea.Plecarea


Acum 10 zile o intalnisem prima data pe Maria.Acum 7 zile devenisem vampir.Acum 6 zile invatasem cum sa-mi folosesc darul de a manipula emotiile.Acum 5 zile memorasem chipurile noii mele familii.Acum 4 zile simtisem pentru prima data gustul sangelui si imi placuse.Chiar prea multAcum 3 zile am avut prima mea lupta cu un vampir.Acum 2 zile Maria imi daruise un jurnal ,, Maiorului meu.Uniti pentru eternitate prin sange.Maria.''
Acum o zi am uitat si ultima mea amintire umana.
Acum e o noua zi vreau din nou sange.


***

Evellynne.Imi parea cunoscuta dar nu stiam de unde.M-am apropiat de ea si i-am luat mana.Mirosul ei era ca alcoolul pur.Parul ei rosu aprins stralucea in lumina lunii.
I-am dus mana la gura si am mirosit-o.Apoi ca un pradator ce eram, mi-am infipt dintii in ea.Gustul vangelui ei pe limba mea era prea mult pentru mine ca sa ma descurc.S-a uitat cu frica la mine dar si cu confuzie.Apoi strigatele ei,mai tari decat ale celorlalti mi-au acaparat auzul.
Sange asa pur!Era ca nimic din ceea ce gustasem inainte.Asa bogat!Asa de nou!
Brusc am fost tras de pe ea de Maria Am lasat-o sa ma ia.Nu imi parea rau ca o omorasem.Nu imi parea rau ca vanasem.Imi parea rau ca vroiam sa o fac din nou.

***
Trecusera 2 saptamani de cand o omorasem pe Evellynne.Numele ei imi tot revenea in minte.Stiam ca o cunosc dar nu stiam de unde.2 saptamani in care ma luptasem zilnic cu alti nou nascuti.



Trecuse o luna de cand fusesem transformat in vampir.Si doar o zi de cand aflasem ca Evellynne devenise vampir.Vampir transformat de mine.Facusem o mare greseala,neucigand-o.Dar din vina Mariei.Ea ma trasese deoparte cand simtise oameni apropiinu-se.Si amandoi uitasem complet de ea.

Eram deja vampir de un an cand Evellynne m-a implorat sa o razbun.Nu uitase tot ce tinea de viata ei umana.Vroia sa il transform in vampir pe barbatul care ii omorase intreaga familie doar pentru o bucata de pamant.Nu vroia ca acesta sa fie fericit cu noua lui sotie.
Nu intelegeam de ce vroia ca eu sa fac asta.Si de ce credea ca transformandu-l se razbuna.
Dar aveam sa-i fac pe plac.Sa imi rascumpar greseala pe care o facusem cand o transformasem.Stiam ca nu era fericita deloc de noua ei viata si ca si-ar fi dorit sa fi murit atunci cand o muscsem.Si daca transformarea acelui barbat avea sa o faca fericita.........


Ma simtisem ca ultimul vampir om sau mai bine zis vampir cand il incoltisem pe Logan impreuna cu Evellynne ,si dupa ce Eve se ,, jucase,, un pic cu el,l-am muscat,abandonandu-l apoi in agonie.
Era prima data cand ma simtisem vinovat ca lasasem un om agonizand..De l-as fi omorat macar...
Dar bucuria lui Eve a fost prea puternica ca sa lupte cu instinctele mele criminale.Doar ii promisesem....


Timpul trecea si intrasem in rutina.Am realizat ca locul meu nu era alaturi de Maria si vampirii ei.
Si chiar daca imi parea rau sa o parasesc pe Evellynne,singura mea prietena vamppir,Stiam ca luam decizia corecta.Razboaiele oentru teritorii ma dezgustasera si purtam pe corp pentru totdeauna dovada luptelor intre vampiri.

Un comentariu:

ioana spunea...

jasper a avut parte de o viata grea :(