joi, 20 mai 2010

64.Jurnalul

Era o seara tarzie de sfarsit de vara ,cand stand in camera pe care mi-o alesese sa dorm,am simtit sub perna jurnalul vechi al lui Jasper.Erau 5 ani deja de cand il aveam si nu citisem nicio pagina.Curiozitatea ma manca si intr-un final a invins.
M-am asezat mai confortabil in pat si am deschis jurnalul.Paginile erau vechi, si scrisul parea antic.



,, Maria a zambit si s-a apropiat de mine.M-a sarutat pe obraz si apoi langa ureche.Mi-am miscat capul intr-o parte si ea s-a aplecat.Buzele ei s-au lipit se gatul meu.S-au despartit si dintii ei s-au infipt in pielea gatului meu.Atingerea ei era asa rece si electrifianta.
Am simtit cum un cutit ascutit se infige in gatul meu si am incercat sa ma strecor de langa ea,dar mana stanga a ei mi-a tinut capul fix.Mana ei m-a prins cand corpul mi s-a prabusit.
Am simtit cum sangele mi se scurgea din locul unde ma muscase.
Prin vene imi curgea gheata dar am simtit si o unda de foc trecandu-mi prin ele.
Trupul a inceput sa-mi tremure si Maria s-a indepartat de gatul meu.
M-a lasat da cad pe pamant unde m-am zvarcolit de durere.
Nu am inteles ce se intamplase.Incepuse cu un sarut si se terminase cu o muscatura mortala.O muscatura?
Maria ma muscase.
Amintirea ma parasea si am incercat sa imi fortez ochii sa ramana deschisi.
Deodata lumea a disparut si totul a devenit negru.
Ultimul lucru pe care mi l-am amintit a fost fata Mariei uitandu-se la mine zambind,cu sangele meu scurgandu-i-se pe barbie.

Un comentariu:

ioana spunea...

a citit transformarea adica inceputul transformarii :(