sâmbătă, 22 mai 2010

65.Jurnal-Trezrea si Prima masa

Simturile incepusera sa-mi revina incet.Am deschis ochii si m-am uitat in jur ca sa ma regasesc singur,cu nimeni in jur.Eram singur in padure.M-am ridicat imediat si m-am bucurat ca nu imi simteam capul invartindu-se.M-am uitat in jur si atunci am realizat ceea ce puteam vedea cu adevarat.Puteam vedea totul.Si nu refer aici la culorile puternice,dar puteam vedea chiar si praful care era in aer.Puteam vedea fiecare fir de iarba doar uitandu-ma in jos.Puteam vedea detaliile fine ale scoartei copacilor care statea la mai mult de 5 metri de mine.
Si puteam auzi.Si ... lucrurile pe care le auzeam...Am auzit o cioara care era la mai mult de 1 kilometru .Puteam auzi mormaielile ursurului care vana in josul dealului.Puteam auzi raul care stiam ca era foarte departe de locul unde ma aflam.
Lucrurile pe care le puteam mirosi.Erau lucruri pe care nu le mai mirosisem pana acum.Puteam mirosi seva copacilor din jur,plantele de ma inconjurau si mirosul florilor,care se imbinasera si ma zapacisera si mai mult.
Am simtit deodata furie,curiozitate,fericire si frica.Multe emotii ma coplesisera dar nu erau ale mele.Nu simteam niciuna.Proveneau de la altcineva.M-am uitat in jurul meu si inca un val de emotii a venit.Mi-am prins capul in maini si mi-am inchis ochii strans.
Prea multe mi se intamplau.Bubuitul unei inimi se auzea ca un ceasornic in departare
Ce era asta?De ce puteam simti atatea?Imi dadeam seama ca emotiile ce veneau in valuri nu erau ale mele.
Tristete,fericire,iubire,furie,ura,durere,frica,curiozitate,singuratate,plictiseala,oboseala-toate veneau spre mine din toate partile si nu se opreau.



***

Dintii mei s-au infipt in gatul ei dintr-o singura miscare.S-a miscat si a incercat sa se elibereze ceea ce a facut ca dintii sa patrunda mai adanc.
I-am prins mana cu cea stanga si am tinut-o nemiscata.Nu se mai putea misca din stransoarea mea si era nemiscata, plangand sa ma opresc.
Lichidul cald imi inunda gura si imi aluneca in jos pe gat.Era cald si bun si gustos si era cel mai bun lucru pe care il gustasem vreodata..In acel moment am uitat tot ceea ce tinea de viata mea umana si lucrurile care erau bune si care erau gresite.
Sangele ei era asa de bun si vroiam mai mult.Mult mai mult.
Eram constient ca inima ei incepuse sa incetineasca pana cand nu am mai auzit-o deloc.Plansetul ei murise si se prabusise in bratele mele.Am cazut in genunchi si am asezat-o pe pamant.Aveam dintii inca infipti in gatul ei.
Apoi sangele ei a secat.Mi-am retras dintii si m-am uitat la muscatura.
Vroiam mai mult din sangele ei dulce dar nu mai era.Se terminase.Am cautat vreo emotie care provenea de la ea dar nu am simtit nimic.Atunci am realizat ca ticaitul inimii ei pierise de tot.Era moarta.
Uitandu-ma la corpul fara viata m-am simtit vinovat.Vinovat nu pentru ca o omorasem ci pentru ca imi placuse.Sa-i aud inima palind pana cand nu mai batuse deloc.Sa-i simt emotiile alunecand in intuneric.Si mai presus de toate sa-i simt sangele care stinsese focul dinauntrul meu.

Niciun comentariu: