duminică, 30 mai 2010

67.Alice

Unde era el?Eram in oras de cateva saptamani si nu il vazusem pe nicaieri.
Fusese oare viziunea mea cu el gresita?Dar niciodata nu ma inselasem in privinta viziunilor pe care le aveam.Cea mai recenta viziune a mea era cu un grup de vampiri cu ochi aurii.Tocmai se mutasera intr-o noua locatie ; nu avea sa fie greu sa ii gasesc.Dar unde era el?Viziunea mea era incompleta fara el.
Prima mea viziune,prima mea amintire,era cu el.Parul lui blond stralucitor si ochii de culoare rosie erau plini de remuscare si mila si nu intelegeam.Chiar de la prima viziune cu el,am fost obsedata de acest strain si tocmai el ma adusese in acest oras pustiit,in Philadelphia.
A doua viziune era cu el indreptandu-se spre acest oras.Dar unde era?
Apoi el a intrat.
Era el,blondul misterios din viziunile mele.
Parul ii era mai intunecat din cauza ploii si ochii ii erau acum de culoare neagra,dar era el.,eram sigura.
Am sarit jos de pe scaun si m-am dus la el.
-M-ai facut sa te astept mult timp,i-am zis cu emotie in voce.
-Imi pare rau,doa'na!a zis scotandu-si palaria.
Mi-am intins mana si mi-a luat-o in a sa,usor.Il gasisem

Un comentariu:

ioana spunea...

deci asta a fost intalnirea cu alice :)