marți, 2 martie 2010

32.Vis



De cand eram pe drum cu Jasper si Emmett devenisem prea sensibila.Si nu imi statea in caracter.Cu siguranta era totul ,,gratie,, lui Jasper.

Fara sa-mi dau seama,am adormit,tot gandindu-ma la tot ce mi se intampla.
A doua zi m-am trezit tarziu.Era trecut de ora pranzului.Cum putusem sa dorm atat de mult?
Am facut un dus rapid,m-am schimbat in niste haine luate la repezeala si am iesit pe usa.
M-am indreptat spre camera vampirilor care era alaturi..Am batut usor la usa dar niciun semn.Poate ca nu ma auzisera.Am ciocanit mai tare dar din nou niciun raspuns.
Unde disparusera oare?Poate ca erau la masina,in parcare.Dar cand am ajuns acolo,ia vampirii si masina de unde nu-s.Plecasera fara mine?Sau le ardea de glume?
Eram confuza.Si furioasa.
M-am intors la hotel,si la receptie am intrebat daca unul din ei lasase vreun mesaj pentru mine.Receptionista s-a uitat urat la mine,cu siguranta catalogandu-ma drept amanta vreunuia din ei.
Pe un ton superior mi-a zis ca nu aveam niciun mesaj.
I-am multumit ,ca sa nu par nepoliticoasa desi merita un pumn direct in fata.Camera de la hotel eta platita pe 2 zile asa ca neavand altceva mai bun de facut,m-am intors sa-mi omor timpul intre patru pereti...Poate ca se intorceau...Speram asta pentru ca daca ma lasasera aici ,singura,intentionat....... nici nu vroiam sa ma gandesc la metodele de razbunare.........
M-am trantit pe pat...Am inchis ochii si mi-am imaginat ca sunt in rezervatie ,in padure,alergand libera,ca sa ma calmez.
Imi era dor de mirosul copacilor si a ierbii vesnic verde din padure...
Dar curand am adormit.
Eram in padure ,alergand fericita pana cand in fata mea mii de diamante au inceput sa straluceasca in lumina soarelui..Fascinata de stralucirea lor m-am oprit din alergat si cu pasi mici m-am indreptat spre forma stralucitoare.
Dar cand am ajuns langa,diamantele au disparut.In locul lor ,un baiat pe jumatate imbracat, statea cu mana intinsa spre mine.Nu am ezitat cand am intins mana spre el si cand degetele mi s-au impreunat cu ale lui,ceva a sfarait.Ca si cand sheata se topea la lumina soarelui puternic.Ma simteam fericita,impacata cu mine,ca si cand imi gasisem rostul pe pamant- sa-l fac pe el fericit.Dar cand m-am uitat spre fata lui, fata ii era .... stearsa.
M-am trezit brusc.

2 comentarii:

Anonim spunea...

cate fite are receptionera aia...
imi place cum arata Leah...este asa draguta
si cine este barbatul din visul Leahei?
sunt tare curioasa
ma duc la nextul

ioana spunea...

unde au disparut aia doi ?
si ce vis ciudat a avut :|