luni, 22 martie 2010

42.Joc


M-a condus pana in fata camerei de hotel.Figura receptionistei inca ma bantuia.De ce imi spusese Jasper ca se simtea intimidata de mine?Nu aratam infioratoare,mai ales imbracata in pantalonii mei scurti si tricoul cu unicorni.Si papuci roz bombon.Oare ce fusese in mintea mea de iesisem imbracata asa?Doar nu credea ca eram o amenintare cand ma vazuse cu Jasper?Sau da?Observasem cum se uitase la el cand intrase in hotel....dar cand m-a vazut si pe mine si mai ales ca Jasper avea bratul in jurul umerilor mei,am simtit ura radiind din privirea ei.Am scuturat din cap sa alung imaginea ei.Nu vroiam sa-mi stric buna dispozitie.De cand il vazusem pe Jasper afara,la miezul noptii,o senzatie de bine ma acaparase.
-Jasper?l-am strigat la o secunda dupa ce a plecat spre camera lui.
-Da,Leah?
-Mai poti sta un pic cu mine?
As fi mintit daca as fi zis ca imi repugna compania lui.Tanjeam sa stau langa el.Era ciudat,,dar nu imi explicam.Poate si datorita faptului ca hotarasem sa il cunosc mai bine.Nu stiu.Si nu vroiam sa imi dispara senzatia euforica pe care o simtisem de cand il luasem de mana si il tarasem sa cautam pisica.
Si cand ma atinsese....Inima mi se oprise...Si imi sarise cateva batai.Si cand vorbise.....Accentul acela sudist ma innebunea!
-Daca nu te deranjeaza,desigur,am adaugat eu.
-Nu ma deranjeaza,a zis venind spre mine si intrand in camera.
Am inchis usa tremurand.Dar nu de frica sau furie,ci de emotii.Oare parusem prea indrazneata invitandu-l sa mai stea un pic cu mine?Nu stiam ce credea.As fi vrut sa stiu ce gandea.
-Te superi daca te intreb ceva?a zis el.
-Nu ,desigur ca nu.
-De ce schimbarea asta de atitudine?Tu nu prea ma suporti in preajma ta.
De unde scosese asta?Nu era vorba neaparat de el.Ci de faptul ca era vampir.
-Nu am zis niciodata ca nu te suport pe tine,ca persoana.Nu suport faptul ca esti vampir,am zis asezandu-ma pe pat.
M-a imitat dar l-am simtit incordat.

-Poate ca nu te asteptai la asta venind din partea mea,dar mi-am zis ca orice persoana merita o a doua sansa,char daca e om,vampir sau o ciudatenie ca mine.
S-a uitat urat la mine.
-De cate ori trebuie sa iti repet ca nu esti o ciudatenie?Chiar nu intelegi ca esti mai normala decat inseamna normal?
Ma uitam la el si chiar credeam tot ce imi zicea.
Poate ca aveam o parere proasta despre mine.
-Ok.Cum zici tu.Promit ca nu mai zic asta.Pana maine.
A inceput sa rada si s-a mai relaxat un pic.
-Sa nu uiti ca ai o datorie fata de mine,am zis incercand sa schimb subiectul.
-Despre ce vorbesti?m-a intrebat nedumerit
-Pai ,ai zis ca ma duci la Milwaukee.Si ca imi iei o pisicuta.
-Tu chiar vrei o pisica?O sa fuga mancand pamantul cand va vedea lupul din tine.
-Nu-i corect!Nu e vina mea ca ma transform.
S-a uitat la mine zambind.

-Am glumit.O sa te adore.Si la Milwaukee te cand cand vrei tu.
-Mereu mi-am dorit sa vad Milwaukee de ziua mea,am zis eu visator.
Se uita la mine,incercand sa nu rada.Probabil aratam caraghios visand cu ochii deschisi.
-Mai bine nu.Nu vreau sa te deranjez si sa o faci din obligatie,am zis simtind ca incercam sa profit de situatie
-De unde stii ca nu vreau sa merg cu tine?Citesti gandurile ca Edward?a incercat sa glumeasca el.
-Nu,doar ca...
-Daca ti-am promis......Si cand ai zis ca e ziua ta?
-Nu ti-am zis ...Si nu iti zic.
-De ce nu?Nu aduc un clovn sa iti canta ,,La multi ani''.Decat daca vrei.
-Nu ai indrazni!Iti rup gatul daca intr-o zi ma pomenesc cu vreun clovn la usa.
-Am glumit,a zis el serios.
Stiam ca glumea.Dar daca zicea asta Emmett atunci il credeam in stare.Poate chiar se deghiza el in clovn.
-Si eu am glumit,am zis zambindu-i.
Vroiam sa il intreb multe dar nu stiam cum.
Vrei sa jucam un joc?i-am propus eu ca sa pot sa aflu mai multe despre el.
Si sa nu par prea interesata,ce metoda mai buna decat un mic joc?
-Un joc?De carti?Sa stii ca te bat daca vine vorba de carti de joc.
Nu de carti..Nu ma pricep si mereu iau bataie.Un joc al cunoasterii.Eu pun o intrebare,tu o intrebare.Ce zici?Vrei?
-Hmmm.....Un joc........a zis gandindu-se.
Parea in dubii.Cu siguranta facusem o greseala.Nu trebuia sa-i propun asta.Desi vroiam sa aflu mai multe despre el si viata lui.
-Uita ca am zis asta,am zis.
-Nu.Chiar vreau.De ce te-ai razgandit?Ca nu ti-am raspuns imediat?Ma gandeam ce as putea sa te intreb.
Doamnele mai intai.a zis folosind iar accentul lui sudist si zambindu-mi

Iar ma zapacea cu accentul lui!

2 comentarii:

Anonim spunea...

se pare ca accentul lui Jasper o zapaceste de tot pe Leah...
ce atrasa este de el :X:X:X
ma duc la nextul:D

ioana spunea...

ma bucur ca ii da o adoua sansa si nu ii pasa ca e vampir :)