vineri, 12 martie 2010

34.Evellynne

-Nu am nevoie de ,,dadaca,, ,Emmett.Si mai ales daca ,,dadaca,, esti tu!
-L-am vazut dandu-si ochi peste cap.
-Am glumit,lupoaico.Nu am vrut sa stau singur,atata tot.
Era singur?Jasper unde disparuse?
-Unde e Jasper?l-am intrebat,parand indiferenta.
-Jaz e plecat din oras pentru putin timp.Are putina treaba.
-Singur?
Era cam ciudat ca Jasper sa plece singur in ditamai orasul,cu atatia oameni in jur.
-Nu,nu e singur.
Acum ,cel putin,nu e singur.
Cuvintele lui Emmett m-au bagat in ceata.Cu cine putea sa fie oare?Nu vroiam sa intreb mai multe pentru ca nu vroiam ca Emmett sa aiba motive de gluma.
Un ciocanit discret s-a auzit la usa si din spatele usii s-a auzit ,,room-service,,.
-Ai comandat la room service?
-Da,a zis ridicandu-se din pat si imediat ajungand la usa.
A deschis-o si o faa a intrat cu un carucior plin cu mancare.
Era atata mancare incat puteai manca 3 zile....si tot mai ramanea.
Ma uitam la Emmett care flirta cu biata fata.Mai sa tranteasca caruciorul cu mancare cand Emmett i-a zambit.
Cand a plecat, s-a impiedicat cand vampirul i-a tinut usa deschisa
-Nu ar trebui sa le faci asta fetelor,am zis dupa ce fata a plecat.
-Dar ce le fac?s-a mirat el.
-Le zapacesti!Saraca fata se hiperventileaza acum.pot sa fac pariu.
-Daca sunt irezistibil...Pacat ca la tine nu tin farmecele mele.......Te si vad cu un vampir,a zis el visand.Arghhhhhh.......ar iesi scantei.
-Acum chiar ca te-ai tampit cu adevaratDeh,de la atata venin..Cum poti sa zici asta?Eu cu un vampir?Niciodata!Doamne,numai tu te puteai gandi la asa ceva,am zis enervata.
-Si pentru ce ai comandat atata mancare?l-am intrebat incercand sa schimb subiectul
-Sa nu crezi ca sunt atat de prost incat sa nu-mi dau seama ca vrei sa schimbi subiectul.
Referitor la ce m-ai intrebat,nu am stiut ce iti place si cum Seth si Jacob devoreaza tot ce Esme gateste pentru ei...am presupus ca si tu ai acelsi epetit.
-Nu mi-e foame.
Dar stomacul m-a tradat,rovoltandu-se.
-Nici daca mananc cu tine?m-a intrebat Emmett.
-Tu nici macar nu mananci..Atunci am realizat ca el si Jasper nu vanasera deloc de cand plecaseram la dtum.
-Nu ati vanat deloc!m-am panicat eu.
-Mai rezist un pic,a zis indiferent.
-Dar... dar Jasper?
-La el e un pic mai greu.Dar cu siguranta Evellynne il va duce sa vaneze.
-Evellynne?am intrebat eu
Cine era?Si ce facea Jasper cu ea?
-A,am uitat sa-ti spun.Eve este o veche prietena a lui Jaz de cand acesta nu era cu familia noastra.Si locuieste in apropiere.Si s-a dus sa o viziteze.Si asa eu am ocazia sa imi petrec o frumoasa zi numai cu tine,a zis zambindu-mi sincer.

2 comentarii:

Anonim spunea...

:))
o zi intreaga cu Emmett
tare chestia ata:))
saracuta fata...probabil este inca buimaca de la filtrul lui Emmett

ioana spunea...

o zi intreaga cu emmet...hmmm.....asta inseamna jocuri video,filme horror si farse :)