vineri, 12 martie 2010

35.Roller-coaster

Nu l-am bagat in seama,ci m-am concentrat pe platoul cu mancare.Clatite anurinde cu unt si sirop,rulouri de carne umplute cu ciuperci,aripioare picante,salata,prajituri cu ciocolata si vanilie si 6 cutii de Coca -Cola.
Chiar imi era foame.
Am pus pe o farfurie cate putin din fiecare fel,m-am asezat pe podea si am infulecat tot pe nerasuflate.
-Ti-a fost foame nu gluma,a zis Emmett.
Probabil credeam ca sunt vreo nemancata.Si ce daca?
-Scuze...am zis lingandu-mi degetele de ciocolata
-Te invidiez,a zis el uitandu-se serios la felul cum imi lingeam degetele.
-Tu,vampirul neinfricat,pe mine?De ce?
-Pentru ca poti simti gustul mancarii si poti face alte lucruri pe care eu nu le pot face.
-Si ma rog ce pot face eu si nu poti face tu?
-Poti sta in lumina soarelui fara sa iti fie frica ca vei fi descoperita,poti plange,poti manca si simti gustul mancarii,poti dormi,poti trai normal.
Vorbea serios sau ce?
-Daca tu crezi ca ceea ce traiesc eu se poate numi normalitate,te inseli amarnic.Nu e normal nimic in viata mea.Nu sunt o persoana normala.Sunt o creatura a noptii,in caz ca pana acum nu ai observat.O ciudatenie.
-Ba nu esti deloc!Esti o fata frumoasa,sensibila,un pic cam dura,dar tind sa cred ca e doar o masca si nu adevarata ta personalitate.
-De unde ai scos toate astea?Tu nu stii nimic despre felul meu de a fi.
-Daca ai fi fost asa insensibila cum te dai ,nu ti-ar fi pasat de Seth.Si azi nu ai fi fost aici,cu mine si Jaz,spre New York.Nu esti chiar asa de rea pe cat te dai.
Era acum si psiholog?
Stii ceva?Mai degraba te prefer facand glume pe seama mea decat sa incerci sa ma analizezi.Asa ca taci!
-OK,OK.Nu vreau sa supar lupul cel rau si mare,a zis strambandu-se la mine
Deja ma plictisisem stand cu el.
Am stat timp de o ora fara sa ne zicem nimic.Emmett se uita pe MTV si se maimutarea incercand sa o imite pe Katy Perry cantand Hot'n' Cold.
Ce figura mai era si Emmett asta!Am oftat.
-Si tu te-ai plictisit?m-a intrebat
-Ti-am zis ca nu am nevoie de compania unei dadace.Cine a mai auzit de un vampir dadaca?Apropo,trebuie sa-ti dai demisia.Nu esti bun ca dadaca.
-Glumele tale....mai bine ai lua lectii de la un maestru,a zis aratand spre el.Pentru tine imi rapesc o ora din eternitatea mea pentru niste lectii particulare.Dar sa nu uiti sa-ti faci programare.Am agenda cam ocupata.
-Mai taci moara stricata!
-Vrei sa plecam?Simt ca in curand o sa cada tavanul pe mine de la atata buna dispozitie din partea ta.....Si mirosul tau........a zis facandu-si vant.
-Rade ciob de oala sparta!Esti mai gretos decat prajitura pe care am mancat-o.
S-a ridicat din pat si a venit spre mine.
-Hai sa mergem!a zis apucandu-ma de mana




-Si Jasper?
-Nu-ti face tu griji pentru el.Stiu ca ii duci dorul ,dar Jaz nu se intoarce azi.
-Ce vrei sa insinuezi?
-Nimic,nimic!
-Da-mi drumul!Pot sa merg si singura!
Dar imi raceam gura degeaba.Nu mi-a dat drumul la mana.
M-a tarat pana la masina si m-a urcat pe scaun cu forta.Cand a inconjurat masina ca sa se urce,imi facusem planul sa sar din masina si sa alerg in camera si sa ma inchid acolo.Cel putin pana ii treceau nebuniile.
-Nici sa nu te gandesti... a zis aratand cu degetul spre mine.
S-a urcat in masina si s-a uitat la mine.
-Sunt chiar asa o companie rea?
Arata ca un copil caruia nu vrei sa-i cumperi o jucarie pe care si-o doreste mult.
Acum ma uram.Nu stiam sa ma distrez si le stricam buna dispozitie si celor din jur.
-Off......Esti imposibil sa stii!Nu e vorba de asta.....Doar ca... tu esti vampir.......eu lup.... si te porti de parca am fi prieteni la catarama.Asa si Jasper.Tin sa iti reamintesc ca suntem dusmani.
-Deci asta era problema ta?Nu esti dusmanca mea si nici nu te vad asa.Esti ca sora mea Caytlin, pe care am pierdut-o cand am fost transformat.Si faci parte din familie practic.
Chiar vorbea serios?
-Multumesc.....presupun.
-Cu placereAcum hai sa me distram,a zis mi-a facut cu ochiul.I-auzi la ea,dusmani!Ma faci sa rad.....
-Ce sa zic........am zis scotand limba la el.Unde dracu mergem?
Am vazut un parc de distractii cand l-am dus pe Jasper la Evellynne.Si aveau cel mai mare roller-coaster!
Si sa nu aud ca nu vrei,ca nu ma intereseaza!
Am ajuns la parcul de distractii,dupa ce ma poluase fonic cu vocea lui ,cantand intr-una pana am ajuns.
Mi-a cumparat vata de zahar,popcorn,o groaza de acadele si a castigat o multime de jucarele de plus la aruncatul bilei si ciocanului.
Si pentru ca nu am vrut sa ma dau in roller coaster,m-a luat in brate si m-a asezat pe scaunul din rollercoaster.Mi-a asezat centura de siguranta si s-a asezat pe locul de langa mine.
-Stii ca te omor pentru asta,nu?Ai vazut cum s-au uitat toti la noi?Te omor,i-am zis.
-Au crezut ca suntem un cuplu care nu au cazut de acord asupra unui lucru.Mare lucru!
-Cuplu?Oh ,deja imi vine rau!
-Ti-am zis ca tie iti trebuie un vampir care sa te tina in sah-mat,a zis el zambind.
-Mai taci odata! am zis dandu-i un pumn in umar.
-Nu ma doare,sa stii, a zis si s-a aplecat si m-a pupat pe obraz.
Nu am mai apucat sa-i zic ceva pentru ca rollercoasterul a inceput sa se puna in miscare.Simteam cum ma ia ameteala si stomacul mi se intoarce pe dos.
Fara sa vreau,l-am luat de mana si i-am strans-o.
Nu ii spusesem ca aveam rau de miscare(invartit) ca sa nu par o lasa,mai ales daca era vorba de un rollercoaster.La jumatatea turului,ma ingalbenisem la fata si cu greu m-am abtinut sa nu ma intorc spre el si sa-i vomit in poala.
Capul mi se invartea deja si il simteam greu ca o bila de bowling.

3 comentarii:

ionica spunea...

emmet al noastru poate fi sensibil si fara glumele caracteristice, nu imi vine sa cred.
imi e mila de emmett ca el nu poate face atatea lucruri si cred ca el foloseste glumele pentru a-si face mai usoara viata de zi cu zi.
imi place din ce in ce mai mult acest fic e din ce in ce mai captivant, felicitari julia

Anonim spunea...

capitolul asta este bestial
deja mi-o imginez pe Leah vomitand...as vrea si eu sa ma dau in caruselul ala...:D
capitolul asta este preferatul meu si Emmett este asa cute...:X:X:X

ioana spunea...

e super capitolul
deja imi imaginez ce scena ar face daca ar vomita pe el :))