luni, 15 martie 2010

36.Imbratisare





Cand in sfarsit s-a oprit am desfacut centura de siguranta cu mainile tremurandu-mi si m-am dat jos,picioarele mi s-au impleticit.
-Leah,te simti bine?m-a intrebat Emmett vocea sunandu-i panicata.
M-am aplecat ,tinandu-ma cu bratele de mijloc.Simteam cum valuri de greata,ma incercau.
-Leah?
Nu puteam sa zic nimic.Gura parca mi se inclestase.Am inchis ochii si m-am straduit sa imi calmez stomacul.Greata se evapora incet,incet.
-Leah,spune ceva!
Am deschis ochii si mi-am ridicat privirea spre el.
-Te omor!
-In sfarsit!M-ai speriat de moarte.Dar vad ca ai redevenit Leah pe care o stiu,a zis si m-a ridicat in bratele lui musculoase.
Nu eram in stare sa protestez sau sa deschid gura pentru ca din nou simteam o greata in gura.
Nu stiu cum m-a asezat in masina sau cand am ajuns la hotel.Tot drumul am tinut ochii inchisi.Cand m-am dezmeticit un pic,eram in camera de hotel,in pat.

Emmett vorbea la telefon cu cineva.
-Ok,imi pare rau!Eu de unde sa stiu ca avea sa ii fie rau de la un roller coaster?Da ,stau cu ea pana isi revine.Da,da.
Si a inchis.
***
Am incercat sa deschid ochii,dar nu am putut.O transpiratie rece mi-a facut corpul sa tremure.Aveam frisoane.
Am mai facut o incercare sa deschid ochii si sa ma ridic.Dar in zadar.Apoi nimic.
Nu stiu ce se intamplase.
M-am trezit in pat,dar capul imi era asezat pe ceva diferit.Si rece.
Am deschis pleoapele grele si cand m-am uitat in sus am vazut fata palida a lui Jasper si buclele-i blonde.
Aveam capul sprijinit de pieptul lui,de asta nu recunoscusem unde ma aflam.
Ma uitam la el si nu intelegeam cum de era aici.
Emmett spusese ca nu se intorcea azi.
Poate ca visam.
-Leah esti bine? a zis si si-a trecut defetele prin parul meu.
Deci chiar era aici.
Am schitat un zambet si si am inchis ochii.
Eram fericita ca era aici.
-Leah?a strigat usor la mine.
Am deschis din nou ochii si m-am uitat intens in ochii lui .Erau din nou de un auriu pur.
M-am tras mai aproape de el.
-Cum de esti aici?l-am intrebat cu jumatate de gura.
-Emmett m-a sunat disperat ca ti-a venit rau.
De ce te-ai urcat in roller coaster daca stiai ca iti va veni rau?
-Si vroiai sa il las pe Emmett sa rada de mine?
-Si ai preferat sa iti fie rau doar ca sa nu rada Emmett de tine?
-Da,am zis si am incercat sa ma ridic,dar totul in jur inca se invartea.
-Leah,stai linistita.Inca nu te simti bine.Inca ai febra.
-Eu am mereu febra.Temperatura corpului meu e mereu mai ridicata decat a unui om normal.Inca un motiv sa fiu considerata o ciudatenie.
-Nu esti o ciudatenie.Si ai febra.Azi noapte ai delirat.De asta am indraznit sa te iau in brate si sa incerc sa iti reduc temperatura cu cateva grade.Sunt sigur ca te intrebai ce faci in bratele mele.
-An zis ceva ce nu trebuia?Nu imi aduc aminte nimic.Nici macar cum am ajuns in pat.Si Emmett unde e?Sper ca nu am facut ceva necugetat si i-am rupt capul,am zis incercand sa glumesc.Dar nu prea mi-a iesit.
-Nu,nu.Din pacate,nu a zis Jasper razand.Desi pentru ce a facut,ar merita.Dar nu.Emmett e plecat.A zis ca are ceva de rezolvat.

3 comentarii:

Anonim spunea...

ahh...cat de dragut este Jasper....a luat-o in brate ca sa-i scada temperatura....un dulce:X
si Emmett ce ingrijorat a fost....:)) a fost tare cursa...:)) ce-mi place Emmett

Anonim spunea...

si dr. jasper e prezent la datorie :)

ioana spunea...

dr jasper prezent la datorie :)