joi, 18 martie 2010

37.In bratele lui



Nu a vrut sa-mi spuna mai multe ,mi-a explicat el,cu vocea blanda,ezitand un pic.Imi fusese dor de el,de vocea lui.Dar de ce ezita?
-De ce nu vrei sa-mi spui ce am zis cat timp am delirat?
Ma rugam sa nu fi zis ceva ce nu trebuia.
L-am vazut cum a zambit.
-Nu conteaza....a zis .Parea ca se gandeste la ce delirasem.De ce nu puteam sa-mi amintesc?Imi venea sa ma dau cu capul de pereti; poate asa reuseam sa-mi amintesc ceva.Daca reuseam sa ma ridic.

-Cand ai venit?l-am intrebat.
-Am ajuns ka o ora dupa ce Emmett m-a sunat.Eram la vanatoare cu Evellynne.
O pala de gelozie a pus stapanire pe mine.Desi Emmett spusese ca e o veche prietena,parca nu eram convinsa ca decat o prietenie era intre ei.
Eram geloasa pe o femeie vampir pe care nu o cunosteam,doar pentru ca Jasper o vizitase?Cu siguranta nu ma simteam bine.
M--am uitat spre fata lui Jasper ,aratand un pic vinovata de ce tocmai gandisem.
Multumesc zeilor ca nu era Edward care citea gandurile!
L-am vazut cum incerca sa se abtina sa nu rada cand mi-avazut fata vinovata.
Deci stia ce simteam.Minunat!
-Te simti mai bine sau mi se pare mie?m-a intrebat.
Nu am reusit sa scot niciun cuvant.Decat am incuvintat.
Si chiar ma simteam un pic mai bine.
Raceala corpului sau imi placea.
M-am ghemuit mai bine la pieptul lui .Era asa de bine!
Probabil ma credea dusa cu pluta,dar nu imi pasa.Chiar eu credeam ca eram dusa cu plata .
Si totusi ce credeam despre faptul ca ca ma ghenuisem in el de parca eram o pisicuta care dorea sa fie mangaiata?
Dar era asa de bine...
I-am simtit degetele reci dandu-mi parul intr-o parte si mangaindu-mi obrazul.
An deschis ochii pe care ii tinusem inchisi de frica ca avea sa citeasca in ei ceea ce nu aveam curaj sa ii spun cu voce tare.Ca ma simteam bine in bratele lui.

Auriul din ochii lui era asa clar si si pur incat ma hipnotiza.
Ghidata de ceva inexplicabil,am ridicat mana si i-am mangaiat fata.

Stiu ca nu trebuia sa fac asta,dar aveam sa dau vina pe faptul ca nu ma simteam bine,daca ma intreba de ce facusem asta.
Desi pielea ii era rece,sub degetele mele era calda.
-Esti cald,i-am zis zambind.
-Da,si tu esti rece,mi-a zis.
Mi-am retras mana ,dar mi-a luat-o si a pus-o la loc,pe obrazul lui.

-Nu ma deranjeaza,mi-a zis.Imi place.
M-am uitat la el mult timp.Fara cuvinte.Dar mi-am simtit pleoapele grele.Desi m-am luptat cu somnul care simteam ca ma atragea in mrejele lui,nu am invins.Am adormit,luand cu mine amintirea ochilor aurii care ma priveau intens.
Am visat pajisti verzi si o lumina puternica.Si un copil.Ceva ciudat.De obicei nu visam mai nimic.Dar de o perioada visam lucruri inexplicabile.

3 comentarii:

ionica spunea...

cat e de simpatic e Jasper si asa de romantic.
Leh se pare ca e geloasa pe Eve ceea ce arata ca tine la Jasper.
imi place la nebunie faza cand Leah ii pune mana pe fata. frumos visul oare cine era acel copil ?
ca de obicei foarte frumos julia te felicit

Anonim spunea...

ti-am spus ca imi place fiucl tau?
daca nu? iti spun acum
deci ficul tau este printre preferatele mele..:X:X:X
imi place ca ca ii ai in atentie pe Leah si Jasper....stii in ficul meu si eu ii am pe cei doi impreuna...dar este chiar amuzant sa vad ca si tu ii ai
nu ma asteptam la asa ceva
imi plac pozele
reflecta foarte bine ce se intampla intre ei..:X:X:x

ioana spunea...

de ce nu s-au sarutat?
nu e corect :(