marți, 9 martie 2010

33.Dadaca

Cineva batea la usa.M-am uitat la ceas si mi-am dat seama ca era ora 4 dupa amiaza.Dormisem de parca cineva ma sedase.Inca adormita am deschis usa si am dat nas in nas cu zambetul stralucitor al lui Emmett.
-Hey,pustoaico.Somnoroasa?a zis el trecand pe langa mine,si intrand in camera,asezandu-se pe pat.
Am deschis ochii mai bine,uitandu-ma stupefiata la el.
-Ce drcu cauti aici?
-Usor,usor,lupoaico.Nu te enerva.Faci riduri.Am venit sa-ti tin companie.Sau mai direct,sa te dadacesc.
-Companie?Sa ma dadacesti tu pe mine?E o gluma sau ce? am zis eu stand in dreptul usii,uitandu-ma ca o proasta la Emmett care parea cazut de pe alta planeta,in opinia mea.
-Da ,Leah.Azi iti petreci timpul cu mine.Nu e asa ca si tu vroiai asta?Deci cu ce incepem?Ceva filme horror?Sau vrei sa ne pictam unghiile?
Ce?Ce tot baliverna acolo?Se drogase?
-Te-ai tampit sau ce dracu ai azi?Esti sub influenta drogurilor?
-Nu mai are voie omul sa se simta fericit?a zis venind spre mine cu bratele deschise.Nu am avut timp sa fug din calea bratelor sale care m-au curprins invartindu-ma prin camera.
-Da-mi drumul!am tipat la el
Dar parca era surd.
-Acum!Da-mi drumul!
Mi-a dat drumul intr-un sfarsit.Ma lasase fara aer.
Patul a scartait cand s-a aruncat in el.
-Vrei te rog sa pleci din camera mea?
Si-a ridicat privirea spre mine si s-a uitat serios.
-Ce nu ai inteles?Eu dadaca,tu fetita cuminte.Sper ca nu o sa imi faci probleme.Nu-i asa ca esti fetita cuminte?
Ma uitam cu gura cascata la el.
Simtind ca mai aveam putin si explodam de nervi si nevrand sa fac vreo greseala si sa il ranesc,m-am indreptat spre baie.Am trantit usa cu putere si m-am asezat pe gresia rece.
Sangele imi clocotea in vene.
Imi venea sa ma duc peste el si sa-i rup gatul.Cum isi permitea sa vina si,, sa aiba grija,, de mine?Eram vreun copil retartdat?Ce credea?Ca ma sinucid?Ca plec cu primul necunoscut care imi facea ochi dulci?Simteam ca o iau razna.Unde era Jasper cand aveam nevoie de el sa ma calmeze?Oare unde era?
Am inspirat si expirat de multe ori.Furia incepea sa se evaporeze.M-am ridicat ,am inspirat adanc si am deschis usa.
Emmett era tot tolanit in pat cu receptorul telefonului la ureche.Am reusit sa prind dect ultimele cuvinte ale lui catre persoana de la capatul celalalt al telefonului.
-Da ,in camera 247.Multumesc,a zis el,punand receptorul la locul lui pe noptiera.
Cand m-a vazut,mi-a zambit si a batut cu mana locul liber de langa el.Daca ceea ce mai ramasese din pat se numea loc liber.
Mi-am luat aerul meu indiferent si mi-am incrucisat bratele la piept in semn de protest.

3 comentarii:

ionica spunea...

foarte fain nextul.
imi plac la nebunie glumele lui emmett si spiritul lui mereu vesel. incerc sa mi-l imaginez cum o invartea pe leah prin camera si ma mira ca la cat e el de mare nu a daramat nimic prin camera, dar si cum arata emmett ca dadaca si sincer ma face sa zambesc numai gandul :)
foarte frumos julia chiar ai talent mai ales ca ti-a iesit de minune glumele lui emmett

Anonim spunea...

cat de fesel este Emmett
sunt de acord cu Leah...ce naiba se intamplase cu el?
:))
oricum funny

ioana spunea...

emmet e chiar amuzant cateodata "eu dadaca,tu fetita cuminte" asta a fost tare :))