sâmbătă, 20 martie 2010

39.Respingere

Jasper a venit langa mine si s-a asezat pe pat.
-Leah,cum te mai simti?m-a intrebat ,uitandu-se atent la mine.
-Sunt bine.Cred.Desi tot ce s-a intamplat dupa ce m-am dat jos din roller coaster,e in ceata.Dar imi aduc aminte de tine,am zis si am rosit .Stiam ca ii mangaiasem fata palida si ca spusesem cuvinte fara noima.
-Si ce iti aduci aminte?m-a intrebat
Tonul vocii lui imi ascundea ceva.
-M-ai tinut in brate....si eu..am zis si mi-am acoperit fata cu mainile.
Chiar imi era rusine cand imi aminteam ce facusem.Si pe langa toate astea,mai fusesem si geloasa pe Evellynne!Eu,geloasa din cauza lui,pe o necunoscuta!Ce era in neregula cu mine in ultimul timp?
-Leah?De ce iti e rusine?m-a intrebat.
L-am privit printre degete.
-Nu conteaza.E problema mea,am zis.
L-am auzit cum a oftat.
-Daca iti iei mainile de pe fata iti zic noutatile de la Seth,a zis propunandu-mi un targ.
Atentia mi-a fost acaparata total cand a rostit numele lui Seth.
-Ai vesti de la el?am intrebat pe nerasuflate.
-Daca te mai ascunzi ca iti e rusine de cine stie ce,nu iti spun.
-Asta e santaj,sa stii!i-am zis ,luand mainile de pe fata.
-Multumit? am zis strambandu-ma
-Cred ca da.Dar inca astept sa imi spui motivul pentru care ti-ai acoperit fata.
-Nu am chef acum.Zi-mi de Seth.A sunat?Este bine?A ajuns?
L-am bombardat cu intrebarile si asteptam sa imi zica ceva.Dar nu zicea nimic.
-Mai astept mult?Spune-mi odata!Nu vezi ca mo9r de nerabdare?am zis si m-a apropiat mai mult de loocul unde era asezat.
A zambit.
-Seth e bine,nerabdatoareo.Cu rabdarea treci marea sa tii minte asta.A sunat in timp ce tu dormeai.Maine pleaca din New York.Se pare ca nu a reusit sa o gaseasca pe fata dupa care a plecat.I-am propus sa ne intalnim in acest oras,pentru ca nu are rost sa mai facem drumul pana la New York.Si probabil nu am conduce pe acelasi drum.E mai bine sa ii asteptam aici,a zis Jasper.
Seth se intorcea.Imi era dor de fratiorul meu.
Acum ca Jasper imi spusese ca nu reusise sa-si gaseasca imprintul,imi trecuse definitiv cheful sa il mustruluiesc pentru ca plecase fara sa imi spuna,desi merita o cearta din partea mea.
-Cand ajunge?
-Cam intr-o saptamana.L-am amenintat ca nu mai il primim acasa la noi daca Embry conduce mai mult de 5 ore pe zi.
-O saptamana?Si vrei sa stau aici,inchisa intre 4 pereti timp de o saptamana?O sa innebunesc.Vreau sa alerg,sa miros aroma padurii,sa simt vantul prin par.Nu sa vad 4 pereti si tavanul camerei de hotel.
-Daca nu iti place aici putem merge la Evellynne,mi-a propus el.
Unda de gelozie m-a piscat din nou.
-La Evellynne?Vrei sa locuiesc in casa unui vampir?Mai bine zac moarta intr-un sant sau astept sa cada peretii astia pe mine decat sa stau in casa ei!
La dracu!Parusem o sotie disperata care isi banuia sotul de infidelitate si colc peste pupaza,el ii propunea sa mearga la o intalnire cu amanta.
-Evellynne nu va fi acasa.
Spusese totul asa calm incat a trebuit sa-l mai intreb o data ca sa inteleg.
-Duceti-va voi.Eu nu merg,i-am zis.
-In niciun caz.Daca nu vrei,nu mergem.
Iar eram egoista.Le era destul de greu sa stea printre oameni pentru ca eram eu prea orgolioasa sa locuiesc in casa unui vampir.
-Bine.Sa mergem la Evellynne,am zis strambandu-ma.
-Esti sigura?m-a intrebat el.Nu pari prea convinsa.Si nu e nicio problema daca ramanem aici,daca nu vrei.
-Ba vreau.Probabil voi sta mai tot timpul in padure.Si asa puteti si voi sa vanati.
Nu a zis nimic.Doar se uita la mine.
-Maine vom pleca.Azi nu.Nu esti pe deplin recuperata.
-Ma simt bine.Chiar am o pofta nebuna sa il alerg un pic pe Emmett si sa ii rup gatul.
A zambit,mi-a luat bratara daruita de Emmett din mana si s-a uitat la ea.Mi-a luat mana intr-a lui si cu grija a prins bratara de incheietura mea.
-Se potriveste cu stralucirea ochilor tai,a zis el tinandu-mi mana in a lui.
Simteam cum sangele imi alearga prin vene si inima imi batea cu putere.Mereu cand ma atingea inima mi-o lua la goana.
As fi auzit bataile inimii mele chiar daca as fi fost surda.
-Poti sa iesi te rog?Vreau sa raman singura,i-am cerut.
Nu vroiam sa mai stea asa aproape de mine.Imi era frica ca voi izbucni si ii voi zice ca am fost geloasa ca o proasta pentru ca plecase la Evellynne.
Mi-am retras mana brutal din a lui,fara sa ma uit la el.
-Ce ai patit?m-a intrebat nedumerit.
-Nimic.Vreau doar sa raman singura acum.Se poate?am zis uitandu-ma aiurea pe pereti.
Nici nu am auzit cand s-a ridicat din pat,ci doar am simtit o adiere cand a inchis usa in urma lui.
Simteam ca il ranisem cand mi-a retras mana din a lui asa brutal.

Ce dracu era cu mine de ma purtasem asa?
Ba il lasam sa ma atinga,si imi placea,ba il alungam de parca nu il suportam.Nu mai intelegeam nimic.
Aveam stari diferite in preajma lui.Poate era si din vina lui si a felului in care manipula emotiile.
Dar eram si eu de vina.Tindeam sa fiu in preajma lui in preajma lui de o vreme ,sa ma simt descatusata de iubirea pentru Sam.Sa ma simt libera .Dar nu stiu daca era pentru ca asa simteam eu sau asa ma facea el sa simt.
M-am ridicat din pat si m-am dus la fereastra.
Paclul de verdeata ce se vedea la cativa kilometri de locul in care ma aflam marca ma striga,ma chema cu disperare.
Desi nu ma incanta sa stau in casa Evellynnei ,ma multumea faptul ca aveam sa fiu libera.
Un miorlait discret s-a auzit de pe aleea de langa hotel.Miorlaitul unei pisici.
Poate curiozitatea,poate cheful sa ies din camera de hotel,m-a facut sa ies pe fereastra si sa sar jos.
M-am uitat in jur si era pustiu.
As fi aratat suspect daca cineva ma vedea sarind de la etajul 2 al unui hotel,aterizand fix in picioare.
M-am ghidat dupa miorlait pana ce am gasit-o.
Era cocotata pe pubela de gunoi,miorlaind intr-una.Era un ghem de plana portocaliu,cu ochi verzi.Oadevarata frumusete.Dar i se vedea coastele de slaba ce era.
-Pis-pis,!Hai vino la mine!am incercat sa o ademenesc eu.Dar cand am incercat sa ma apropii de ea si s-o iau in brate a sarit si a luat-o la fuga.
De ce nu ma placea?Nici nu ma asteptase sa ma cunoasca.Asta m-a dus cu gandul la Jasper si la modul in care ma purtasem cu el.Nu facusem nici macar efortul de a ajunge sa il cunosc inainte sa il condamn.Il condamnasem doar pentru ca era vampir.Desi eram lup,si automat cu gena mostenita de la stramosi,mostenisem si ura fata de vampiri,el incercase sa ma cunoasca ,sa nu ma judece si chiar sa incerce sa ma ajute.Si in loc,eu ce facusem?
Nimic.Absolut nimic.Decat continuasem sa-i urasc si sa-i condamn doar pentru ca erau vampiri.Si oricat de bine ma simteam cateodata in preajma lui, si imi era dor dor de el cand nu era in preajma, tot il condamnam.
In sufletul meu se dadea o adevarata lupta impotriva prejudecatilor cu care screscusem si pe care vroiam sa le alung.Trebuia sa ii dau o sansa lui Jasper.Si lui Emmett.Daca Seth a putut face asta, puteam si eu sa o fac.
Gandurile mi-au fost alungate de un nou miorlait al bulagarelui portocaliu.
Cu siguranta era lihnita de foame.
M-am grabit spre camera de hotel sa iau niste bani sa ii cumpar cateva conserve de peste si poate gaseam iarba pisicii .......Ii presaream in conserva,poate asa avea sa ma placa.Stiu,numai eu ma puteam gandi la asa ceva.Nu era prima data cand ma gandeam sa folosesc asa ceva ca sa sedez o pisica sa ma placa.

2 comentarii:

Anonim spunea...

ce frumos
si-a facut un nou prieten
o pisicuta
ce dragut
si ii da de mancare:X:X este asa de schimbata Leah
imi place

ioana spunea...

acum si-a dat seama cu se simt si ei :)