miercuri, 2 iunie 2010

68.Zi de nastere

Bella a intrat in casa,rosind rusinata.Am incercat sa ma concentrez pe felul cum se simtea si nu pe sangele care i se imprastia in obraji.S-a uitat in jur la decoratiunile pe care Alice le facuse.I-am vazut ochii mutandu-se pe Rosalie si i-am simtit rusinea schimbandu-i-se in ezitare,cu o urma stearsa de durere.Rosalie se abtinea incercand sa nu se holbeze la ea.Emmett era fericit sa o vada pe Bella dupa atatea luni petrecute in Africa.Nu aveam nevoie de darul meu ca sa pot vedea asta.
Alice mi-a dat drumul la mana ca sa o intampine pe Bella in timp ce Emmett se strecura afara.
Totul mergea bine.Bella se pregatea sa-si deschida cadourile si i-am simtit opozitia si furia radiindu-i din corp.Nu vroia cadouri si totusi ii cumparaseram.
Pastram distanta obisnuita fata de ea.Dupa ce se intamplase in Phoenix ar fi trebuit sa fiu obisnuit cu mirosul ei sa ma pot controla.Putea,eram sigur de asta,dar nu vroiam sa risc.Bella a deschis pachetul care continea sistemul audio pentru masina ei.Am incercat sa nu rad cand aversiunea i s-a schimbat in confuzie.Emmett instala sistemul in camioneta ei veche si nu era acolo sa rada de figura ei.Daca ar fi fost prezent,cu siguranta nu m-as fi putut abtine sa nu rad daca ii auzeam rasul.Nu mai puteam sa rezist mult.Confuzia ei era peste puterile mele.
-E un sistem audio pentru camioneta ta,i-am explicat chicotind pe masura ce confuzia ii devenea mai putin notabila.Emmett il instaleaza chiar acum,ca sa nu poti sa il returnezi.
Ne-a multumit mie ,lui Rosalie si lui Emmett si a luat urmatorul cadou.
Era de la Alice si Edward.S-a uitat intimidant la el cand a aflat ca Edward a participat la nebunia organizarii petrecerii pentru ziua ei.Mi-am muscat buzele ca sa imi retin rasul.
Desi stiam ce continea i-am simtit reactia mai puternic decat o vedeam si am facut un pas spre ea,mai aproape decat de obicei.A observat dar nu a zis nimic.
Cd-ul pe care il facuse pentru ea,continand toate compozitiile lui,era ambalat intr-o hartie argintie ca mai toate celelalte cadouri.S-a uitat la el de parca ar fi sarit si ar fi muscat-o de nas.Si-a introdus degetul sub hartia argintie ca sa il desfaca.Atunci s-a intamplat.Marginea hartiei i-a taiat degetul.O singura picatura de sange i-a picurat din taietura,dar a fost de ajuns.
Inainte sa am timp sa gandesc,ma indreptam spre ea.Gatul imi ardea in anticipare.Mirosul ei a fost mereu atat de placut,ca florile primavara,dar gustul....
Oh,cat asteptasem sa ii gust sangele!Puteam simti surplusul de venin pe limba.Eram aproape langa ea.Mintea mea uitase sa il ia in calcul si pe Edward.Desigur ca stia ce gandeam,ce planuiam .L-am auzit strigand ,,NU,, cand a impins-o pe Bella intr-o parte .Nu am avut timp sa-mi schimb directis si ca o consecinta m-am ciocnit de el.Un tunet s-a auzit cand corpurile ni s-au ciocnit.
L-am simtit pe Emmett infasurandu-si bratele in jurul meu.Bratele lui pline de muschi le zdrobeau pe ale mele.Silentios il blestemam pentru ca era mai puternic ca mine.Ma priva de nevoile mele.
M-am luptat ca sa ma eliberez.Ochii imi erau atintiti doar pe Bella.Se taiase pe brate in cioburile de la cristale cand Edward o impinsese si acum bratele ei erau manjite de sangele rosu luminos.
Deliciosul ei sange.Gura imi lasa apa.
O mica portiune a mintii urla intrebari spre mine.
,,De ce faci asta?Nu te poti controla?Ai muncit ata de mult ca sa poti trai asa!E nu e o nou nascuta din Texas.E e Bella!Iubita fratelui tau!Face parte din familie.''
Dar mintea-mi nu mai era in control.Trupul imi apartinea instinctelor.Acea mica portiune nu putea face nimic impotriva instinctelor.
-Emmett,Rose,duceti-l pe Jasper afara.
Carlisle era singurul dintre noi care ramases calm.Anii de experienta in sala de operatii erau evidenti in vocea lui.
-Hai sa mergem,Jasper,a zis Emmett,luandu-ma pe sus in timp ce Esme tinea usa deschisa.Fata ei era rusinata,dar nu stiam daca de reactia mea sau de faptul ca isi acoperise gura si nasul cu mana,incercand sa impiedice mirosul sangelui sa o afecteze.Tot incercam sa ma eliberez din stransoarea de fier.Falca mea inca clantanind,era prea aproape de gatul lui.Acea mica portiune din mintea mea care era inca lucida se ruga sa nu il ranesc in momentul meu de nebunie.Rosalie se pozitionase in fata mea,blocand imaginea Bellei.Am incercat sa trec pe langa ea.Fata Bellei era ingrozita si Edward se pozitionase in fata ei,asigurandu-i un scut de protectie.
Nu a mai durat mult pana am fost tarat afara.Aerul rece de septembrie mi-a limpezit gandurile .De indata ce instinctele mi se stingeau,m-am simtit rusinat.
Nu am irosit timpul sa descifrez tot ceea ce simtea familia mea.M-am eliberat si am fugit.Am alergat cat de rapid am putut.Fata lui Alice mi-a trecut prin fata ochilor.Trasaturile ei dulci si vesele erau inlocuite de dezamagire.
Stiam ca avea sa imi spuna ca nu trebuia sa ma ingrijorez ,ca a fost un accident si ca nu trebuia sa ma simt prost.
Stiam ca Bella avea sa ma ierte.Era remarcabil intelegatoare in privinta celor din specia noastra.
O dezamagisem pe Alice.Bella.Edward.Carlisle.Pe toti.Eram din nou rusinat de ceea ce eram,de ceea ce devenisem.Eram rusinat ca eram un monstru,un vampir.

Un comentariu:

ioana spunea...

nu m-am gandit niciodata cum s-a simtit jasper in momentul atacului :(
imi pare atat de rau pt el :(