vineri, 4 iunie 2010

70.Fantezie

Foarte des in primele zile de cand ma mutasem in casa Cullenilor,ma opream in fata uneia dintre oglinzile antice din casa si imi intrebam imaginea cine eram in acel moment.Expresia afisata in oglinda era ciudata si noua pentru mine incat cu greu ma recunosteam.Aratam de parca un spirit al casei pusese stapanire pe mine pentru o vreme,schimbandu-mi starile de spirit,felul cum aratam ,chiar si sunetul vocii.
Cu timpul,am simtit ca nu eram singura in casa.
Vocile Cullen-ilor erau prezente.
Ma vizitau,ma testau,provocandu-ma si jucandu-se cu gandurile si sentimentele mele.Se ascundeau in umbra colturilor din casa,soptind cuvinte ori de cate ori coboram scarile.Imi bantuiau visele care devenisera ciudata,ciudate pentru ca visam vampiri si alte persoane pe care nu le cunosteam.Si stiam si de ce.Nu imi putusem lua gandul de la paginile pe care le citisem in jurnalul lui.Desi nu il terminasem de citit.
Oare visam,creand o lume fantezista doar a mea?Doar ca sa ignor cruda realitate?Fusesem parasita de toti pe care ii iubisem.Cum putusem sa ma mut aici?Oare la ce crezusem ca aveam sa ma intorc?Si pe cine aveam sa gasesc in aceasta casa?Nimeni nu ma astepta.Eram singura,si pe zi ce trecea deveneam depresiva si innebuneam mai mult...

Un comentariu:

ioana spunea...

nu inteleg de ce nu se duce sa il caute :(