luni, 21 iunie 2010

76.Reintalnire 3

-Ce faci aici?am zis eu suspinand.De ce ai venit?
-Leah,ce nu intelegi?a zis uitandu-se in ochii mei.
-Ce cauti tu aici?Ai venit ca sa dispari din nou?Probabil ca visez sau am un cosmar, am zis nauca.
-Leah,trezeste-te!Nu visezi!Sunt aici pentru tine.Sa fiu cu tine.Ce nu intelegi?Te iubesc!
Acum chiar ca visam.Cee ce tozmai zisese era cu siguranra in inchipuirile mele.Nu putea fi adevarat...
-Ma... ma iubesti?am zis balbaindu-ma
-Da ,Leah,te iubesc!Ai auzit bine.Te iubesc!
-Pe mine?Dar ... sunt lup.
-Da,stiu asta.Si sunt constient ca e neobisnuit dar asa cum si tu ai imprintat pe mine,tu fiind lup si eu vampir, asa si eu t iubesc,eu fiind vampir sai tu lup.
Ma uitam la el si mi se parea ireal.M-am intors cu spatele la el,am inchis ochii si m-am ciupit de brat.
M-a durut.
Dar parea prea frumos ca sa fie adevarat.Mi-era frica sa deschid ochii,frica ca poate aceste clipe vor disparea.Era cu siguranta un vis frumos,dar mai dureros ca un cosmar.
Am cazut in genunchi.
-De ce imi faceti asta?am intrebat plangand.Nu v-a ajuns ca m-ati transformat in lup,ca mi l-ati furat pe tata,ca mi l-ati luat de langa mine pe Sam si singurul prieten adevarat care m-a acceptat si cu bune si cu rele,si acum inchipuiri ca Jasper ma iubeste?Nu v-ati saturat sa imi dati suturi in fund? Cu ce v-am gresit?Cu ce?am zis plangand in hohote.
Niciodata nu plansesem atata.Ceva rece m-a ridicat de pe jos si m-a zguduit.
-Leah,sunt aici.Nu visezi.Ce trebuie sa fac ca sa intelegi?
-Sa ma trezesti,am zis.
Nu mai vroiam sa vuisez.Visele dureau.
-Leah,deschide ochii.
I-am deschis.Era in fata mea,uitandu-se direct in ochii mei.
-Leah,uita-te in ochii mei.Stii ca nu te-as minti.Esti complet treaza.Nu visezi,a zis mangaindu-mi obrazul.De ce tot crezi asta?
-Pentru ca zeilor le place sa rada de mine.Si tu aici... pare exact opera lor...mai ales ca mi-ai zis ca ma iubesti.De de asta e un vis.
-Leah,nu e un vis.Chiar sunt aici.Uite,a zis el luandu-mi mana si asezandu-mi-o pe fata lui.Sunt real,nu doar o plasmuire a imaginatiei tale.
Si chiar era.Eram treaza.Cel putin fusesem si acum cateva minute.Dar si acum eram.Doar ca mintea mea nu realizase pe deplin ce tocmai se intamplase.
Si chiar era in fata mea.Ii simteam privirea atintita pe mine,ii simteam pielea rece sub degetele mele calde.L-am masurat din cap pana in picioare.Era aici.Pentru mine.Era Jasper.
Cand in sfarsit am inteles ce se intampla,nu am stiut ceea ce simteam,nu am reusit sa-mi descifrez sentimentele care ma incercau.
-Te pot ruga ceva?l-am intrebat cu jumatate de gura.
A dat din cap in semn ca da.
-Imi poti zice ce simt?
S-a uitat la mine si a zambit.
-Fericire,adoratie,iubire,un pic de confunzie,dar cel putin nu mai crezi ca visezi,a zis apasandu-mi nasul cu degetul.
Ma uitam la el cu cu ochii mari si umezi.
Am ramas complet nemiscata cand Jasper mi-a apucat incheietura mainii.Si-a apropiat mana mea de fata lui si m-a sarutat in palma.
-Unde te-ai ascuns toata viata?m-a intrebat Jasper cu glasul ingrosat pe care abia l-am recunoscut.
-In LaPush am raspuns .Nu m-ai vazut atata tot.Nici nu aveai cum.
-Nu-i adevarat.Nu esti acea Leah pe care o credeam eu.Esti altcineva.O fiinta cu totul noua.
M-a apucat de celalt brat,tragandu-ma la pieptul lui.
-Jasper....
-Ssssst....
Mi-a invaluit talia cu un brat si inlaturandu-mi parul de langa obraz, a inceput sa-si frece nasul si buzele de gatul meu.
-Poate ca si eu m-am schimbat.Poate eu nu mai sunt acelasi.Vreau sa cred ca sunt bun,ca nu sunt un monstru.
M-am retras putin de langa el si l-am privit in ochi.
-Esti bun!Daca nu ai fi fost crede-ma ca nu as fi ezitat sa iti zic.Dar esti.
S-a aplecat si m-a sarutat pe gat,dupa ce m-a tras din nou in bratele lui,savurandu-mi gustul pielii.
Am simtit un fior strabatundu-mi tot corpul.
-Ai un gust atat de bun, a zis urmarind linia gatului cu buzele,impingand gulerul puloverului pe care il purtam intr-o parte pentru a-mi saruta curba arcuita a umarului.
Si-a schimbat pozitia si si-a ridicat mana spre fata mea ca sa imi mangaie obrazul cu dosul degetelor.
-Atat de bun....
Incerca sa se convinga de lucrul acesta.
Mi-a tras capul spre el si am scanzit cand buzele lui le-au atins pe ale mele.
Ma tinea strans cu un brat pe dupa mijloc si cu cealalta mana trasa cercuri pe bratul meu.
Am tresarit.Picioarele mi se lichefiasera si decat mainile lui ma mai sustineau.
-Esti bine?m-a intrebat ingrijorat.
-Da.Doar ca am uitat sa respir.
M-a studiat un moment ,zambind enigmatic si s-a aplecat si m-a sarutat,mai profund decat inainte,explorandu-mi gura atat de complet incat mi-a taiat respiratia cu adevarat.
Cand s-a desprins din sarut, i s-a citit pe fata un zambet plin de dorinta.
M-a luat de mana si l-am urmat in casa tacuta.Doar vantul si ploaia de afara se mai auzeau,dar vag.
In camera s-a oprit si s-a intors spre mine privindu-ma,ceea ce m-a facut sa tremur.
M-a apucat de mijloc si m-a tras spre el.M-a impins inapoi un pas si inca unul pana cand picioarele-mi au atins patul.
M-am asezat pe pat si l-am tras de mana.
-Esti frumoasa, mi-a soptit.
Nu banuisem niciodata ca ar avea si o alta latura,mai romantica.Mereu era suspicios,calm,rezervat si periculos.
Mi-a prins barbia si mi-a ridicat fata incet spre buzele lui care coborau.
Sarutarea lui era deosebit de tandra si blanda.
O ploaie de mici sarutari se abatuse peste fata si gatul meu,pana ce nu am mai putut sa respir regulat,sufocata de gura lui care se gasea parca in acelasi timp in mai multe locuri.
-Te vreau!mi-au soptit buzele lui la ureche.
-Si eu, am zis timid.
-Nu vreau sa-ti fac rau.
-Stiu,am zis tragandu-l de mana spre mine.
Simteam nevoia sa-l simt aproape,sa-l simt al meu,sa fiu a lui.
-Te iubesc,i-am zis ridicand mana sa-i ating fata.
-Si eu te iubesc,am soptit Leahei.
Leah ma inconjura ca o noapte calda de vara,cu atingerea,mirosul ,caldura ei.Am ramas perfect nemiscat in timp ce ea se apropia.Parea complet inconstienta de efectul pe care il avea asupra mea.I-am acoperit mana cu a mea,dar nu am mai facut nicio miscare.N-aveam s-o fortez.Nu puteam.Hotararea trebuia sa-i apartina ei.S-a ridicat ,s-a apropiat de mine si mi-am pus mainile pe talia ei.
S-a ridicat pe varfuri si m-a sarutat,la fel de usor ca o pala de vant vara.
Am strans-o mai tare ,tragand-o spre pieptul meu pana cand trupurile ni s-au lipit unul de altul pe toata lungimea.
Emotiile care razbeau din ea erau ceva ce nu mai simtisem inainte,doar de la o singura persoana.
Speranta,iubire,adoratie,devotament,supunere.
Bratele lui ca doua turnuri in jurul meu,ma tineau strans.
Vroiam sa ii multumesc pentru atatea lucruri!Daca ar fi un lucru pe care l-am invatat o data cu trecerea timpului este acela ca viata nu tine cont de planurile personale.Avusesem un plan pentru cum avea sa fie viata mea.Nimic iesit din comun.Dar pentru mine fusese totul.Unul cate unul lucrurile pe care le dorisem s-au evaporat si au disparut.
Apoi el a venit.Nu un cavaler in armura lucioasa,desi cateodata straluceste.Era la fel de ,,stricat,, ca si mine.
A suferit mai mult decat mine.Dar el a fost cel care m-a ridicat si mi-a arata cum ar trebui sa vad lumea.M-a ajutat sa scap de temerile mele si m-a purtat acolo unde eram acum.Acasa.In bratele lui.
Imi era frica ca aveam sa dau gres.Dar trebuia sa risc.L-am luat de mana si m-am dat un pas inapoi.Mi-am pus mana libera pe pieptul lui si cu degete tremurande am inceput sa-i desfac nasturii camasii pe care o purta,care era inca uda.Am dat drumul mainii lui si i-am dat jos camasa.Tremuram,dar nu de frica,ci de emotie.Poate ca aceasta era ziua in care imi voi da seama de ceva,la care nici in vise nu ma gandisem,in care ochii mei vor observa dintr-o data lucruri uimitoare,in care urechile mele vor auzi doar vocea lui;poate ca ziua aceasta va fi inceputul unei noi ere,cand voi simti ca mi se deschide in fata ochilor universul natarmuit.

Niciun comentariu: