luni, 7 iunie 2010

71.Jacob

La aproximativ 3 luni de cand ma mutasem ,Jacob a venit in vizita,in rezervatie.
Eram in LaPush sa vizitez mormantul tatalui meu cand am fost oprita in loc de vocea lui Jacob.Inima incepuse sa o ia la goana cand l-am auzit strigandu-ma.
-Jacob!am zis imbratisandu-l.
Imi fusese dor de conducatorul Alpha al haitei,de Jacob.
-Leah,mi-a fost dor de tine,a zis el.
-Si mie,Jake.Si mie.Ce faci aici?Cand te-ai intors?Vei ramane aici?l-am bombardat eu cu intrebari
-Doar in vizita.Mi-era dor de rezervatie si de voi toti.
Aha,inteleg.Atunci bine ai revenit.
Am mai schimbat cateva cuvinte si am dat sa plec.
-Asteapta...a zis.Pot sa-mi petrec putin timp cu tine,sa ma pui la curent cu toate?
Nu stiam daca stia,daca Seth ii spusese ca locuiam in fosta casa a imprintului sau.
-Jake...Nu stiu ...o sa zici ca sunt nebuna dar acum... locuiesc in casa Cullenilor.
-Tu ...in casa vampirilor?a zis mirat.Interesant.E ok din partea mea.Sunt sigur ca ai grija de casa asa cum trebuie.
Chiar nu ma asteptasem la asta.Nu parea sa-l deranjeze deloc.

***

Eram pierduta in ganduri,in drumul spre casa.Jake se oferise sa ma duca la cimitir,la tata,si acum ne indreptam spre noua mea casa.Ma uitam pe fereastra fara de fapt sa vad nimic in jur.
-Esti bine,Leah?m-a intrebat Jake.
-Ce?Oh,da,Jake.Sunt bine.Se pare ca va ploua azi.
-Da.Vroiam sa ma intorc azi,dar cred ca voi mai sta vreo 2 zile.
-Aha...am zis eu.
-Poate vrei sa mergem la un film sau ceva?Pot sa vin si sa te iau,daca vrei.
-Nu,multumesc,Jake.
Am vazut cum zambetul de pe fata i-a disparut.
-Nu te supara,Jake dar nu am dispozitia necesara pentru un film.
-Ai pastrat legatura cu vreun coleg sau prieten din Anglia cat timp ai fost plecata acolo?m-a intrebat schimband subiectul.
-Nu.In afara de Jamie,nu am avut alt prieten acolo,am zis vocea tremurandu-mi cand am pronuntat numele lui.Oare era bine?Aveam sa fiu bine.Speram.Aveam sa imi ocup timpul cu alte lucruri
-A si Anthony care acum locuieste in Forks.Daca treci pe la Charlie o sa-l cunosti.
-Desigur ca o sa trec.
-Deci ai vrea sa vii la cina?
-Huh?a intrebat el
-Am o reteta pentru pui cu piersici,ceva ce tata m-a invatat.
-Hmmm.Suna delicios,a zis el.La ce ora?
-Vino pe la 6.
-Trebuie sa aduc ceva?
-Doar apetitul tau,Jake,am zis zambind.
Jacob a incuviintat,uitandu-se la mine in oglinda retrovizoare.Ma intrebam ce credea despre mine,mai ales acum ca ma mutasem in casa vampirilor.Sigur credea ca o luasem razna.Chiar si eu credeam asta.Dar parca ceva mai presus de mine ma atragea spre acea casa.
Niciunul dintre noi nu a mai zis niciun cuvant pana ce nu am ajuns ,, acasa''. Picaturi cadeau din cer cand Jake a parcat masina pe alee.
-Multumesc,Jake,Ne vedem mai tarziu.
-OK,Leah.Pa
-Pa,Jake,am zis alergand pana la usa.
Eram entuziasmata.Aveam ceva de facut.Aveam de gand sa pregatesc o cina delicioasa.Prima cina adevarata in noua mea casa.

***
M-am grabit spre usa cand cloptelul a sunat.Jacob m-a surprins,imbracat destul de elegant.
-Nu trebuia sa te imbraci asa elegant,am zis zambind.
-Nu imi puteam imagina sa vin in noua ta casa decat imbracat elegant,a zis si mi-a intins o cutie cu bomboane.
-Multumesc,Jake.Intra,i-am zis aratandu-i drumul spre living.Pe care deja il cunostea atat de bine.
Cand a vazut masa frumos aranjata,a scos un fluierat.
-Foarte frumos,Leah.Se pare ca ai invatat ceva cat timp ai fost in Anglia,huh.
I-am zambit si m-am indreptat spre bucatarie.
Am adus bolul cu salata si painea.
-Salata arata foarte bine,Leah.Paine calda...Sunt impresionat deja.
-Multumesc, Jake.
-Deci ,spune-mi de timpul petrecut la colegiu.Sper ca te-ai simtit bine acolo.
I-am descris scoala,campusul si colegii.Si pe Jamie.Si zapacitul de Anthony.De cate ori pronuntam numele lui Jamie,expresia fetei mi se schimba.
Am adus felul principal,si m-a complimentat zicandu-mi ca as fi o minunata sotie.
-Stii doar ca asta nu se va intampla niciodata,i-am zis uitandu-ma in alta parte.Nu mai exista speranta pentru mine.
-Leah...Nu mai zice asta.
-Chiar nu vezi asta,Jacob?Toti pe care ii iubesc ma parasesc.Sam,tata,Jamie si .... Am inchis imediat gura cand am realizat ce tocmai vroiam sa zic.
-Si...?
-Nu conteaza.Dragostea nu e facuta si pentru mine.Mai bine zi-mi cum este in Vancouver?
Nu a continuat cu suspiciunile.Dar a intrat in joc.
-E bine.Ne-am acomodat toti.Deja imi e dor de Nessie.
-Atunci trebuie sa te intorci,am zis luand o gura din rulada cu zmeura pe care o facusem
Cand Jake s-a uitat la mine nu am putut sa nu simt ca erau destuile lucruri care nu fusesera spuse.In special din partea lui.Dar era mai bine asa.Nu vroiam sa stiu nimic de ei sau de el.
Si speram ca Jake nu va spune nimic nimanui despre mine.Am mai discutat despre ceea ce se intamplase prin rezervatie,de baietelul lui Sam si Emily si de Embry care era foarte suparat ca era singurul care nu imprintase.
Trecusera cateva ore de cand Jacob venise si timpul petrecut cu el trecea asa usor..
Cand usa s-a inchis in urma lui,goliciunea casei s-a asezat din nou ca un nor negru.
Vantul batea destul de tara facand copacii sa trozneasca.Am dat drumul la tv si am cautat un post muzical.L-am dat cat de tare am putut doar ca sa nu mai aud trozniturile copacilor din jurul casei,in timp ce curatam masa si bucataria.

***

In ziua plecarii inapoi in Vancouver ,Jake m-a vizitat din nou.Era agitat.
-Leah,sa nu te superi pe mine dar... a zis neterminand fraza.
-Dar....?
-Esti diferita,a zis Jake.Pari plina de amaraciune.Ce s-a intamplat cu tine?
-Nu sunt nici mai mult nici mai putin plina de amaraciune fata de cum eram inainte sa plec.Doar ca am mai crescut si eu.Nu vroiam sa ii spun ca refuzam sa ma mai transform.M-am maturizat,am zis.Tu nu pari sa te fi schimbat mult.
-Cee ce vreau sa spun ,Leah, este ca atunci cand te uiti la ceva,fie ca este o casa,un copac sau chiar la oameni,esti partial oarba.Parca te uiti in gol.Acorda-ti un timp.Lasa lucrurile sa se aseze in jurul tau.Asta necesita timp si un pic de incredere,stiu,dar dupa o vreme iti va fi mai usor.
Eram sigura ca banuia ceva.
-Jacob...
-Leah,o spun pentru ca tin la tine si vreau sa fii bine.Doar ai grija de tine,atata iti cer.
Nu am mai zis nimic ci doar l-am imbratisat.
Apoi a plecat....

Un comentariu:

ioana spunea...

ma gandeam ca o s-o ajute venirea lui jacob dar cred ca m-am inselat :(