miercuri, 16 iunie 2010

75.Reintalnire 2

Nu-i ajunsese oare cat rau imi facuse acum o saptamana?Cand se intorsese si imi daduse linistea peste cap?
Lacrimile imi siroiau fara incetare.Cu siguranta venise sa imi dea lovitura finala.Sa ma omoare cu indiferenta lui si sa-mi reaminteasca ca inca e dusmanul meu.Si acest sarut fusese cu siguranta lovitura de gratie.
-Leah... l-am auzit in spatele meu.
De ce nu pleca?Chiar ii facea placere sa ma vada plangand,implorand sa ma lase in pace.
-Jasper,te rog.Nu mai pot suporta...am reusit sa-i zic printre suspine.
-Leah,nu am sa plec, a zis el ferm.
-Jasper,vreau sa....
I-am simtit prezenta chiar in spatele meu.
-Leah,macar o data in viata,spune-mi cu adevarat ce iti doresti.Cee ce vrei tu cu adevarat.Doar tu.Nu-ti mai fie frica.Doar ceea ce vrei tu cu adevarat,Leah... a zis el.
Nu stiu de unde venise cu adevarat,dar o unda de fericire mi-a lovit inima ca un ciocan in cap.Cand fusese oare ultima data cand cineva ma intrebase si ii pasase de ceea ce imi doream eu?
Am luat o gura de aer.
-Te vreau pe tine,Jasper.Acum si pentru totdeauna.Te iubesc si asta nu se va schimba niciodata.Asta imi doresc si asta simt.Acum pleaca,te rog.
-Asta e tot ce imi doream sa aud,a zis intorcandu-ma cu fata spre el,sarutandu-ma din nou.Sarutul,dulce si profund, a reaprins flacara din inima mea.De data asta i-am raspuns si eu.
Macar pentru cateva momente aveam sa ma bucur de senzatia buzelor sale recei pe ale mele.Maine aveam sa gasesc o noua cale de a o lua de la capat,de a incerca sa il sterg iar din amintirile mele,desi pana acum nu avusesem succes.
-Leah....a zis elBuzele si le-a lipit de fruntea mea si si-a pus bratele in jurul meu,imbratisandu-ma strans.
-Leah....Sa nu mai faci niciodata asta!Niciodata!Nu ai idee prin ce iad am trecut cand am aflat ca iar m-ai parasit,a zis el cu fata ingropata in scobitura umarului meu.