duminică, 4 aprilie 2010

48.Zi de nastere 1

-E bine sa vad ca nu am visat si ca esti bine,nevatamat si intors in siguranta la mine.Multumesc,i-am zis dandu-i un bobarnac in cap.
S-a uitat la mine ,de parca ii era frica de ceva.
-O sa te rog sa imi faci pe plac cu ceva.Stiu ca o sa ti se para nebunesc,dar te rog sa o faci pentru mine.E...oarecum o surpriza.Uite,o sa te rog sa imbraci asta.
A scos o rochie rosie dintr-o punga eleganta.
Am facut ochii mari si fata mi s-a intunecat:
-Iti arde de glume acum,nu?Eu nu imbrac asa ceva!!Ai luat-o razna??Ai facut prea multe cumparaturi la New York sau ce?
Cum credea ca pot imbraca rochia aceea?Nu era deloc genul meu
-Nu e de la mine...Este....nu conteaza.te rog,imbrac-o.Pentru mine.Te rog,a zis Seth.
Am oftat si am lasat-o balta.Vazandu-i fata trista m-am intors si m-am dezbracat.Din cateva miscari mi-am tras rochita peste cap, si l-am rugat sa ma ajute cu fermoarul.
-Bun.Un pas l-am facut.Acum te mai rog ceva si gata.Uite incalta-te te rog cu...sandalele astea.Te roooooog !!

M-am inspaimantat cand am vazut tocul sandalelor.
-Seth,tu ai innebunit??Te-a spalat Embry pe creier ?Tu nu vezi ce toc au?Vrei sa imi rup gatul sau ce ?
-Nu au tocul chiar asa de mare,te rog,incalta-le.Vedem pe urma ce-o fi..
Incruntandu-ma si pufnind enervata,am incaltat sandalele.M-am uitat in oglinda sa ma vad.Eram eu,imbracata...altfel..Am facut ochii mari vazandu-ma si un zambet chinuit a iesit la iveala.Am inghitit in sec si m-am intors spre el sa pot sa-l intreb:
-Si,ma rog,cu ce ocazie?Doar n-oi vrea sa facem ture prin padure..cu mine imbracata asa...
-Sincer,nu stiu care e ocazia.Adica stiu,dar....Nu stiu,e o surpriza.Mai am un singur lucru de facut si scapi de mine,ok?Uite pune-ti asta la ochi, a zis scotand o esarfa din buzunarul blugilor
Mi-a intins o esarfa subtire ca sa ma leg la ochi.M-am uitat enervata la el.
-Ai de gand sa imi strici toata ziua,nu?Imi explici si mie pentru ce trebuie sa ma legi la ochi?Unde mergem?Si ce e atata secretosenie?Stii foarte bine ca nu imi plac surprizele!
-Leah,te rog,fa cum iti zic eu.Restul vedem pe urma.Promit ca o sa ma revansez intr-o zi,dar acum fa cum iti spun eu.
Mi-a prins esarfa in jurul ochilor si m-a tras usor de mana afara din camera.Dupa ce am coborat usor scarile pana in fata casei,m-a condus catre masina .
Nu ii ajunsese oare ca deja imi daruise un medalion si un catel,care era adorabil.Ce era asa mare lucru ca azi era ziua mea?
Cand m-am asezat pe scaun in masina,am simtit cat de scurta era rochia rosie .Cum de acceptasem sa o port?
Am auzit usa cand a inchis-o si imediat am simtit motorul vibrand.
-Esti gata?l-am auzit pe Jasper .
-Ce faci tu aici?am zis ducandu-mi mana la ochi sa-mi scot esarfa.
-Nu,nu o scoate.Ai promis ca nu o scoti,a zis luandu-mi mana si tinandumi-o in a swa,demarand in tromba.
Ce facea el aici?Crezusem ca doar cu Seth plec.Nu cu el.Si daca Seth si Embry erau aici avea sa ma evite.
Nu ma puteam intoarce spre el,nu puteam sa-i privesc acei ochi aurii fara sa ma pierd complet cu firea.Mai bine ca eram legata la ochi.Imi era frica ca daca se uita in ochii mei avea sa citeasca ca imi placea ca decisese sa nu ma evite.
Eram prea constienta de prezenta lui,asezat alaturi,cu mana mea intr a lui.
-Leah?
In glasul lui se simtea o intrebare.
-De ce iti e frica?
-Nu stiu,am soptit.De surpriza de care mi-a zis Seth.Urasc surprizele!
-Nici daca promit ca asta o sa iti placa?a zis el.
-Vreau sa o vad si pe asta!am zis razand.Deci unde ma duci?
-Nu am de gand sa iti spun ,Leah, asa ca stai linistita si relaxata pana ajungem.
Nu am mai scos niciun cuvant,nesigura de cum avea sa-mi sune vocea.Trasa cercuri in podul palmei mele de ceva timp.Era asa de bine!De parca fulgere de gheata treceau prin palma mea si se opreau in varful degetelor de la picioare.

2 comentarii:

Anonim spunea...

ce romantic este Jasper...
oare unde o duce?
gata ma duc la nextul sa vad ce se intampla:D

ioana spunea...

cred ca stiu unde o duce ;)