miercuri, 21 aprilie 2010

55.Atacul

***Leah


Ce dracu avea Sam sa imi ceara socoteala?Si daca plansesem pe umarul lui Jasper,care era problema lui?Nici macar nu il cunostea.Nu stia de ce nu prostestasem cand ma luase in brate.
Oricum nu mai era treaba lui.O alesese pe Emily,asa ca si eu puteam sa fac acelasi lucru.Si sa plang pe umarul cui vroiam.Cu ce drept venea acum sa-mi ceara mie socoteala?
M-am ridicat de langa Jasper si i-am dat drumul la mana.
-Nu e treaba ta pe umarul cui plang!Nu mai e treaba ta de mult timp!Si nu din cauza unuia ca el,am zis si am aratat spre Jasper, este Seth in starea care e acum, si din cauza unuia ca el,si am aratat spre Paul care statea cu ceilali din haita.Asa ca nu imi cere tu mie explicatii!Nu mai sunt proprietatea ta!Ai facut o alegere.Pot sa plang pe umarul cui vreau!Ai pot sa stau in bratele cui vreau pentru ca.....
Nu am mai apucat sa termin fraza pentru ca l-am vazut pe Sam ridicandu-si palma si lovindu-ma.
Lovitura palmei lui m-a miscat cativa centimetri din locul in care stateam.Furnicaturi imi intepau obrazul.Am ridicat mana stanga si m-am asezat-o pe obraz.M-am uitat la el dar nu am mai avut timp sa il privesc in ochi pentru ca in secunda urmatoare Jasper
s-a lansat spre el,chiar in momentul cand doctorul Carlisle iesea din biroul sau.

Scena din fata mea parea desprinsa din scenele de groaza.Jasper se aruncase spre Sam cu dintii clantanindu-i spre gatul acestuia.Furia din privirea lui putea sa inghete si Iadul.
Intensitatea furiei lui m-a ingrozit.
Dar in nici 2 secunde ,Jasper


a fost prins de brate de catre Emmett si doctor si tras de pe Sam care fusese trantit jos.
Nu stiam la care dintre ei sa ma uit.
Sam tremura din toate incheieturile,la fel si ceilalti din haita,si Jasper se lupta sa scape din
stransoarea lui Emmett si a lui Carlisle.
M-am dezmeticit si am reactionat in sfarsit.
-Jacob,ia-l pe Sam de aici.Nu mai vreau sa vad o alta lupta azi.
Jacob s-a conformat.Era singurul care ramasese calm dintre lupi.
Sam a fost impins de Jacob afara si cu doar o privire aruncata de Jake celorlalti,
toti au iesit,fiind totusi in garda.
-Te omor daca o mai atingi vreodata! a tipat Jasper in urma lui Sam,inca incercand sa se elibereze.


M-am dus spre el,stiind ca nu avea sa ma raneasca desi urma de furie nu ii disparuse.Nu i-am zis nimic,decat mi-am asezat mana pe pieptul lui


S-a uitat pentru cateva secunde intens la mine si usor usor am vazut cum culoarea ochilor i se schimba din negru carbune in auriu pur.
Nu a apucat sa zica nimic pentru ca un tipat asurzitor s-a auzt din biroul lui Carlisle.
Pentru cateva momente fusese distrasa de Sam si Jasper ,incat uitasem de Seth.
Cand eu si Carlisle am ajuns in birou l-am gasit pe Seth prabusit pe podea.Incapatanat cum il stiam, cu siguranta,incercase sa se ridice si sa vina in living.
-Seth,ce a fost in capul tau?Nu te poti misca pana ce nu te vindeci!
-Dar am auzit ca te certai cu Sam,a zis el incet,simtindu-se vinovat.
-Si de ce ar fi asta treaba ta?Acum tu trebuie doar sa te vindeci.Nu vreau mustruluiala din partea mamei ca nu am grija de tine,i-am zis luandu-l de mana.
-Nu sunt un copil,Leah,s-a plans el.
Nu stiam daca s-a plans pentru ca il consideram copil sau pentru ca il durea ceva.
-Atunci de ce te porti ca un copil?Ce a fost in montea ta sa te pui in fata lui Paul ca sa il aperi pe Emmett?
L-am vazut cum s-a foit pe canapeaua pe care Carlisle il asezase.
-Pai,cam a fost vina mea si nu vroiam ca Emmett sa pateasca ceva doar pentru inconstienta mea, a zis uitandu-se pe tavan.
N-am putut zice nimic pentru ca am fost intrerupta de Emmett,cu Jasper in urma lui.
-Leah, nu e vina lui Seth.Eu am fost de acord sa ne luptam.Dar in joaca.Stii doar ca nu as putea sa il ranesc.
-Dar de ce ai urlat?l-am intrebat pe Seth.
-Eram bucuros ca reusisem sa-l fentez pe Emmett si nu m-am mai transformat ca sa ma pot bucura.Deci ,cam e vina mea.Eu sunt cel care i-a propus sa ne luptam.Imi pare rau,Emmett i-a zis Seth lui Emmett peste umarul meu.
-E ok,pustiule.Oricand,oriunde.Doar stii ca poti conta pe mine.
Ce dracu era si in capul lui Emmett?
-Frumos exemplu ii dai unui copil,Emmett!i-am zs eu.
-Nu sunt copil! a prostestat Seth.
Nu l-am mai bagat in seama.Era imposibil sa castigi un razboi cu Seth cand venea vorba de contraziceri pe tema ,, esti copil- nu sunt copil,,.
Carlisle mi-a zis ca trebuie sa stea la pat ceva timp pentru ca avea piciorul fracturat si vreo 2 coaste rupte.
Desi procesul de vindecare era de folos in momente ca acestea,oasele rupte se vindecau mai greu.
Carlisle ma asigurase ca Seth va fi tratat bine la ei acasa si ca nu avea rost sa fie mutat.Stiind ca puteam avea incredere in cuvantul lui,am plecat fara sa ascult explicatia lui Jasper cand am trecut pe langa el.

Un comentariu:

ioana spunea...

ma mirat reactia lu asper :)
se vede ca tine la ea :)