vineri, 16 aprilie 2010

54.Ranirea

Trecusera 10 zile de cand eu,Seth,Embry,Jasper si Emmett ne intorseseram din mica aventura.
M a gandeam cu placere dar si cu regret la zilele petrecute cu cei doi vampiri.Cat timp am fost la drum cu ei,imi schimbasem total parerea despre vampiri.Imi schimbasem complet perspectiva asupra vietii,a persoanelor ce ma inconjurau si a modului de viata pe care vroiam sa il traiesc.Dar ma intorsesem si cu noi sentimente.
Dar de data asta....eram invinsa.Nu puteam sa lupt impotriva.
Imprintasem.Dar tocmai acum ceva zile realizasem,cand lasasem garda jos ca ceea ce simteam era de mai mult timp.Ca nu mi se intamplase in calatorie,ci cu mult timp in urma.

***
Era o zi mohorata de marti.Patrulam cu Paul prin rezervatie si incercam din rasputeri sa nu ma gandesc la ceea ce descoperisem.Si reuseam.
Nu prea aveam chef de patrulare ,mai ales cu Paul dar toti erau plecati.
Un schelait ne-a alertat pe amandoi.Stiam amandoi cine era.Seth.
Am inceput sa alergam spre locul din gandurile lui Seth.Era cu mult inaintea lui Paul.
Seth se lupta cu Emmett.
Nu am avut timp sa reactionez ca Seth a fost impins intr-o parte de Emmett cand Paul s-a lansat in lupta.
Emmett vazuse atacul si fusese mai rapid ca Paul,impingand pe Seth intr-o parte.Desi nu riposta,Emmett incerca sa scape de atacuri lui Paul care parea extrem de furios.
Paul s-a lansat din nou asupra lui Emmett,dar a fost intrerupt de Seth care s-a aruncat in fata lui Emmett,punandu-se intre cei doi.
Eram paralizata.
L-am vazut pe Seth incercand sa-l impinga pe Paul cu botul ca sa plece.Dar Paul ,inconstient si furios,ca de obicei, nu i-a pasat.L-a muscat pe Seth de piciorul drept.Schelaitul lui Seth mi-a rupt inima!
Lupta dintre Paul si Seth a fost intrerupta de Jacob si Sam care au intervenit intre cei doi.
Cand m-am uitat la Seth ceea ce am vazut m-a ingrozit.Era cazut la pamant.in forma umana,plin de sange si cu rani vizibile pe tot corpul.

Am simtit cum ma ia cu lesin ....si greata si furie si ura.Ura pentru Paul!
Cum putuse sa-i faca asta lui Seth?Era un copil pe langa el!
Geamatul lui Seth m-a trezit la realitate.
Am alergat la el si l-am apucat de mana.
-Seth,Seth,ce te doare?
-Leah.... piciorul,a scancit el.
Nu am mai avut timp sa ma uit la piciorul lui pentru ca a fost luat in brate de Emmett si dus la casa Cullen.
Pana acolo am alergat intr-un suflet.Am intrat ca o naluca in casa si direct in biroul lui Carlisle unde l-am auzit pe Seth tipand.
Am trantit usa si din doi pasi am fost langa Seth care era asezat pe o masa chirurgicala,tipand ca din gura de sarpe,cand Carlisle a incercat sa ii panseze piciorul.
-Leah,iesi afara,te rog,a zis Carlisle calm.
-Nu ,vreau sa stau cu fratele meu,am zis.
-Emmett,scoate-o afara pe Leah,i-a zis lui Emmett de parca nu eram de fata..Scuze,Leah,dar nu ma ajuti si nici nu-l ajuti nici pe Seth daca stai aici.
Emmett m-a apucat de brate si m-a scos afara.Nu protestam pentru ca stiam ca doctorul avea dreptate.
Holul era impanzit de haita lui Sam si a cei din haita mea,in frunte cu Jacob.

Emmett m-a asezat pe canapeaua din living.Lacrimile imi curgeau siroaie pe obraz.Timp de doua ore am stat ca o statuie pe canapea,plangand.Jacob venise sa ma consoleze ,dar primise in schimb decat suspine zgomotoase si indiferenta mea.S-a dat batut si desi observasem ca si ceilalti aveau intentia sa vina sa ma consoleze,au lasat balta ideea,vazandu-ma plangand in hohote ca niciodata.
Apoi el a intrat in camera,ochii stralucindu-i a aur pur de la vanatoarea la care tocmai fusese,ignorand privirile tuturor.Ca si cand nimeni nu ar fi fost in camera,s-a asezat langa mine fara sa il deranjeze starea in care eram.Niciunul dintre noi nu a observat privirile celorlalti,Cand si-a asezat bratul in jurul meu si m-am tras mai aproape de el.Fara da fiu atenta in jur,m-am lansat spre el,imbratisandu-l cu putere.Plangeam dar acum am reusit sa scot pe gura si ceva cuvinte,nu numai suspine.
-Era atat de mult sange! m-am plans eu .Suspinatul mi-a facut corpul sa tremure,apoi el m-a luat in brate,asezandu-ma pe genunchii sai si leganandu-ma de parca as fi fost un copil mic.Mi-a soptit la ureche cuvinte de consolare asa de incat incat nici macar auzul fin al celor din haita nu le puteau descifra.Aratam asa mica si delicata in bratele lui,leganata de el.
-Vrei sa imi folosesc puterea sa te calmez?mi-a soptit.
-Nu ,am mormait eu printre suspine.Nu pot sa fiu ametita atunci cand Seth se va trezi.Trebuie sa fiu complet treaza.Si cu asta s-a facut iar liniste in camera,cu exceptia suspinelor mele.



***Jasper


Intr-un final,Leah a obosit si si-a limpezit mintea,realizand ca statea in bratele mele,de fata cu toti,uitandu-se la cei din haita care se uitau la noi doi ,stupefiati. de ceea ce tocmai vazusera.S-a dat jos de pe genunchii mei,dar si-a pastrat degetele impreunate cu ale mele,pentru ca desi nu-i placea ca ceilalti o vazusera cu moralul la pamant,in acest moment nu ii pasa de ceea ce ei credeau.
M-am foit un pic pe locul in care stateam cand am simtit emotiile navalind deodata.Soc,confuzie....
Uitandu-ma la grupul din fata mea,am observat ca decat doi dintre ei supravietuisera provirilor dure ale Leahei.
Ceilalti vorbeau nervos intre ei sau se uitau pe pereti.
M-am uitat la ea.Daca nu ar fi fost suspinele si ochii rosi nu s-ar fi putut zice ca a plans,dar inainte sa zic o gluma ca sa o fac sa se simta un pic mai relaxata,am simtit ca eram priviti.Confuzie,gelozie si furie.Sam Uley.
-Ce? a tipat Leah la el.

-Ce dracu a fost asta?a tipat Sam la Leah.
-Nu stiu ce raspuns te astepti sa iti dau,dar nu e treaba ta!Nu mai raspund in fata ta Uley!a zis Leah ,strangandu-mi mana.
-La dracu,Lee!Fratele ttau se zbate sa supravietuiasca din cauza unuia ca asta,a zis aratand spre mine,si tu te arunci direct in bratele fratelui celui care l-a adus in starea asta.
Leah s-a ridicat si s-a dus direct spre el.

-Nu e treaba ta pe umarul cui plang!Nu mai e treaba ta de mult timp!Si nu din cauza unuia ca el,a zis Leah si a arata spre mine,este Seth in starea care e acum,si din cauza unuia ca el,si a aratat spre Paul care statea cu ceilali din haita.Asa ca nu imi cere tu mie explicatii!Nu mai sunt proprietatea ta!Ai facut o alegere.Pot sa plang pe umarul cui vreau!Ai pot sa stau in bratele cui vreau pentru ca.....
Leah nu a mai apucat sa termine fraza pentru ca palma lui Sam i-a maturat obrazul.

Un comentariu:

ioana spunea...

sam e un idiot x(
dupa ce ca a facut-o sa sufere nici nu o lasa sa se bucure