joi, 8 aprilie 2010

51.Zi de nastere 4




Daca cineva ne vedea,aratam ca o pereche de indragostiti la o intalnire romantica.
Semana mult cu ideea mea de intalnire perfecta.Nu restaurant scump,nu haine scumpe desi cu siguranta ceea ce purtam era extrem de scump si aveam si o banuiala de la cine erau,,nu chestii care nu ma caracterizau.
Doar o priveliste frumoasa,mancare buna(in opinia mea cheeseburgerii erau perfecti) si barbatul perfect....

-La ce te gandesti? m-a intrebat turnand sampanie intr-o cupa.
Nici nu bagasem de seama cand desfacuse sticla si cand lacrimile mi se uscasera.
-La nimic,am zis.Nu conteaza.
S-a uitat sceptic la min si mi-a intins cupa.
-Acum ai voie sa bei alcool,facandu-mi cu ochiul.
-Stii doar ca beau doar in cazuri extreme.Dar azi fac o exceptie,am zis acceptand cupa si sorbind din sampanie.
Lichidul dulce acrisor mi-a alunecat pe gat,bulele spumoase deschizandu-se intr-o explozie de sinturi.Eram prea absorbita de gustul sampaniei ca sa mai fiu atenta in jur.Imi amintea de ceva ce mai gustasem si care imi placuse mult.Imi amintea de...
Nici nu bagasem de seama cand aparuse desertul.

Prajitura de ciocolata cu visine si sirop de coacaze si fructe de padure.

Desertul pe care mama mi-l pregatea mereu de ziua mea,nefiind adepta torturilor.
-Prajitura cu visine?
-Nu e desertul pe care il mananci mereu de ziua ta?
-Ba da,dar decat mama...
-Nu conteaza.Atata timp cat iti place,a zis el zambind.

Ma uitam cand la prajitura din mana lui cand la el.
-Stii,pare ziua perfecta.Mai lipseste decat sarutul am zis cu voce tare finalul de la scena intalnirii ideale ce se derula in mintea mea.
Si atunci m-a sarutat.
A lasat farfuria cu prajitura pe capota cu viteza luminii.Intr-o secunda zambeam,lingandu-mi buzele lacoma,asteptand sa gust din prajitura, iar in urmatoarea secunda ,si-a dus mana la ceafa mea ,tragandu-mi gura spre a lui pentru un sarut adanc si lung care a facut sa dispara totul din jur.Mi-am pus mainile pe tali lui si l-am inconjurat cu bratele,imbratisandu-l strans.
Ma saruta.Si imi placea.
Nu protestam.Si nici nu aveam de gand.
Maine aveam sa imi fac griji.Acum era prea perfect totul ca sa stric totul facandu-mi griji ca ma lasam sarutata de el.De Jasper.Vampirul de 147 de ani.
Macat pentru o zi,pentru cateva minute,pentru cateva secunde aveam sa ma las prada momentului.Chiar daca maine avea sa imi franga inima...Cat despre ceea ce aveam sa simt...ma hotarasem sa-mi ingadui aceste momente,aceste amintiri.
Constientizam ca la suprafata nimic nu se schimbase.
Pe dedesubt,insa, nimic nu mai era ca inainte.

2 comentarii:

Anonim spunea...

ce gustari..
ce intalnirece...
ce sarut...
ah...intalnirea perfecta:X:X:x

ioana spunea...

ma lasi fara cuvinte :)