sâmbătă, 24 aprilie 2010

56.Vindecare si durere

Zileler treceau. Vroiam sa ma duc la Cullen-i sa vad ce facea Seth,dar Jacob ma tinea la curent cu starea lui.Atentia mi-a fost distrasa de un plic,mare,alb care a venit la 2 saptamani dupa incidentul cu Seth.
Am recunoscut adresa universitatii din Anglia la care aplicasem pentru o bursa de studiu partiala.
Stiam ca raspunsul lor avea sa fie un refuz.Era imposibil sa fiu acceptata dupa ce mi se refuzasera atatea lucruri in viata.Universitatea Gallatin School of Individualized Study era singura la care aplicasem poate si pentru ca era asa departe si pentru ca imi puteam alege singura cursurile pe care doream sa le urmez.
Mainile imi tremurau de emotie.
Am intrat in casa si m-am dus direct in camera mea..Am deschis plicul si cand am vazut raspunsul lor am avut un soc.Fusesem acceptata.Prestigioasa universitate ma acceptase pe mine.Pe mine dintre atatia candidati.Am recitit raspunsul lor de cel putin 10 ori pana m-am convins ca era adevarat.
Dar am fost si dezamagita.Desi fusesem acceptata,bursa pentru care aplicasem nu imi fusese acordata si taxele scolare depaseau cu mult banii de ii aveam in pusculita ,chiar si bugetul familiei mele.
Bucuria mi-a fost rapid inlocuita de agonie....
Chiar daca fusesem acceptata nu imi permiteam taxele.
Pur si simplu eram condamnata sa nu am parte de nimic bun in viata.
***
Mama a aflat de acceptare dar i-am explicat ca trebuia sa refuz din cauza posibilitatilor financiare.
Dar gestul lui Charlie m-a lasat fara cuvinte.S-a aferit sa acopere toate cheltuielile cu taxele,cazarea si tot ce mai imi trebuia.
Am protestat dar mi-a zis ca acum ,pentru ca facea parte din familie,vroia sa contribuie la educatia mea si a lui Seth si pentru ca Bella nu ii oferise sansa sa se implice in educatia ei,vroia sa se simta implicat in a mea.
Desi i-am zis ca nu pot accepta oferta lui,dezamagirea de pe fata lui m-a facut sa ma razgandesc.
Dar am fost prea lasa sa ii spun direct lui asa ca i-am spus mamei.Dar imi promisesem ca fiecare banut aveam sa il returnez pana la ultima centima.

***
Seth era aproape vindecat dupa accidentul cu Paul si Emmett dar refuza sa vina acasa.Era rasfatat de toti din familia Cullen,cu exceptia lui Rosalie.Esme il indopa cu mancare,facandu-i toate poftele culinare.
Seth se simtea mai bine in casa in casa vampirilor decat acasa.
Il vizitam saptamanal,dar nu stateam mai mult de 5 minute,simtindu-ma sufocata in acel mediu.
Esme mereu ma invita sa stau mai mult,inclusiv la cina,desi ei nu mancau.Refuzam politicos,nevrand sa o jignesc.
Iesisem cu Seth la o mica plimbare dupa ce doctorul ii daduse ok-ul ca se poate transforma in lup,oasele fiindu-i vindecate.
Din momentuul cand s-a transformat,am putut vedea prin ochii lui chipul fetei pe care imprintase.O chema Kaili.
Desi vedeam toata adoratia lui Seth fata de ea, observam si durerea lui

pentru ca nu o gasise.
Incerca sa nu se gandeasca la ea,dar nu reusea.Desi Seth se milogise de mine cat timp fusesem la Eve ,sa mergem la o plimbare,ca lupi, am refuzat categoric.Nu eram sigura ca puteam sa imi tin doar pentru mine gandurile.Si Seth cu siguranta mi-ar fi cerut socoteala sau poate chiar mai rau, sa-i ceara lui Jasper.Nici nu vroiam sa ma gandesc la ceea ce s-ar fi putut intampla.
Dar acum stiam ca eram stapana pe gandurile mele pentru ca fusesera inlocuite cu altceva.

-Hei,Seth,am o veste.
-Buna sau rea?
-Cred ca e buna.Plec la colegiu.
-Unde pleci?a gandit el.
-La colegiu,Universitate.Cum vrei sa pricepi?
-Tu la colegiu?Cand ai aplicat?Parca nu mai vroiai sa te mai duci la colegiu.Ce e cu schimbarea asta?
-Am trimis o aplicatie si am fost acceptata.Nu-i mare lucru.
-Nu-i mare lucru?Surioara mea se duce la colegiu si nu e mare lucru?
-Da ,nu e mare lucru.Asa ca sa nu aud ca afla toata rezervatia.Mai ales Cullen-i.Ai inteles?i-am zis uitandu-ma urat la el.Nu vreau sa fac un mare tam tam din asta.Asa ca sa nu te prind ca trancanesti,gura sparta.
-Cata incredere ai in mine...Bine ,bine,nu o sa zic.Dar daca imi scapa....nu e vina mea.Si unde te duci?De ce nu mi-ai spus pana acum?Secretoasa esti!
-Te gasisi tu sa vorbesti?am zis.Cine a plecat pe furis la New York?Tu sau eu?
-Practic amandoi.Pentru ca nici tu nu i-ai zis mamei unde te duci.
-Si ce ai fi preferat?Sa-i zic ca plec dupa tine care ai fugit la mii de kilometri,cu Embry,dupa o fata?Sau sa o mint?
-Leah...Nu vreau sa vorbesc despre asta,a zis si am vazut din nou in mintea lui imaginea lui Kaili.
Zi-mi mai bine la ce universitatea ai fost acceptata.Si nu mai schimba subiectul.
-La universitatea Gallatin School of Individualized Study.
-Si asta pe unde e?
-Departe.
-Departe unde?
-In Anglia.
-In Anglia?Si o sa pleci? a gandit dezamagirea simtindu-i-se.
-Da,doar stii ca mereu am vrut sa ma duc la colegiu.
-Si haita?
-Jacob nu cred ca va avea atata nevoie de mine.Si nu e ca si cand cineva mi-ar duce dorul.O sa fie fericiti ca vor scapa de gura mea.
-Nu zice asta.Mie o sa-mi fie dor de tine.
-Stiu Seth.Si mie.Dar deja le-am confirmat.Si chiar imi doresc sa plec.
-Ma bucur pentru tine.Si cand pleci?
-Pai....peste 2 zile.
-Asa de repede?Nu am avut timp nici sa stam impreuna.
-Oare de ce?Nu te-ai intrebat asta?Toata ziua stai la Cullen-i.Ma mir ca nu te-au adoptat inca.
-Poate ca o sa ma adopte...Acum ca nu vei fi tu prin preajma sa te opui.
-Multumesc.Poate asa scap de tine.Hai sa dam o tura prin preajma poate asa ti se mai aeriseste si tie creierul....
Nu a mai zis nimic,profitand de timpul petrecut cu mine.
Am stat cu Seth in padure mai mult de jumatate de zi.Am ras am glumit a incercat chiar sa ma cinvinga sa vin la cina la Cullen-i dar nu a avut nicio sansa in fata refuzului meu.
Semana atat de bine cu tata.Si cu Jacob.
L-am lasat in fata casei vampirilor si am plecat la jumatatea drumului dintre casa vampirilor si rezervatie transformandu-ma in om.

Un comentariu:

ioana spunea...

pleaca...nu are de gand sa vorbeasca si cu ceilalti?