luni, 5 aprilie 2010

49.Zi de nastere2



Unde ma ducea ?Conducea deja de catea ore si cand l-am intrebat daca mai aveam mult pana unde ma ducea,a zis sa am rabdare?Rabdare!Nu prea eram asa buna la acest capitol.
-Inca cateva minute si ajungem,a zis simtindu-mi nerabdarea.
Si chiar asa a fost.Dupa cateva minute am zusit motorul oprindu-se si usa din partea lui deschizandu-se.
In 2 secunde mi-a deschis portiera si m-a luat de mana.Cand am coborat,l-am auzit pe Jasper fluierand,incet ,prelung.
M-am inrosit.
-Ce sa zic...am zis strambandu-ma.
-Arati....
-Mi-a luat si cealalta mana.Si m-a invartit .
-Extraordinar!
-Vrei sa zici jalnic,am zis.
-Senzational,a mai zis el.
Nu l-am bagat in seama.Fabula.De cum facusem primul pas pe pamant,simtisem aerul curat si freamatul orasului.Unde eram?
-Imi poti da te rog esarfa jos?O sa imi pierd vederea daca mai sta un minut peste ochii mei.
Nu a zis nimic,dar am simtit ca era mai nerabdator decat eram eu.
Cand mi-a dat jos esarfa,mi-a trecuit o jumatate de minut sa ma obisnuiesc cu peisajul din jur.
Eram pe o colina si in fata mea mii de lumini colorau orasul care se deschidea la picioarele mele.
Am recunoscut imaginea imediat.Era aceeasi pe care o vazusem cand aveam 7 ani si tata ma dusese in Port Angeles la o galerie de arta.Imaginea de care ma indragostisem.Imaginea care imi taiase rasuflarea atunci ...si acum o aveam in fata ochilor.Imaginea care ma facuse sa imi doresc sa vad Milwaukee.
Eram in Milwaukee.
-Milwaukee?! Cum de ...?am zis uitandu-ma fara cuvinte la el.
-La multi ani,Leah! a zis si inmanandu-mi o cutie frumos impachetata.
Ma uitam cand la cutie ,cand la el.
Nu uitase!Desi ma tratase cu indiferenta toata ziua.Aproape nici nu-l vazusem,decat atunci cand l-a luat pe Seth la o conversatie.Si acum ma adusese aici si imi dadea si un cadou.
-Nu deschizi cadoul?mi-a zis incet,zambindu-mi sexy.
Mainile imi tremurau de emotii si...de fericire.
Nu uitase!Nu uitase ca vroiam sa vad Milwaukee!
Am reusit sa desfac hartia frumos colorata si inima mi-a stat in loc cand am vazut ceea ce continea cutia.
Un aparat de fotografiat profesional.Cum de...?
-Seth mi-a zis ca ti-ai dori un aparat profesional ca sa faci poze, a zis el,simtind ca asta era urmatoarea mea intrebare.
Ma uitam la el,fara cuvinte.Era pentru prima data cand il puteam privi in ochi de la aceeasi inaltime.
Ochii ii straluceau in lumina lunii
-Sper ca nu ai de gand a protestezi...
Nu am putut sa scot niiun cuvant,decat am scuturat capul in semn canu.
A luat cutia goala din mana mea si s-a dus la masina si a luat ceva din portbagaj.
-Acum,doamn(ma'am) daca binevoiti sa va asezati pe aceasta capota de masina,a zis aratand spre masina cu care venisem,cina va fi servita.
-Poftim?
-Cina.Doar nu credeai ca doar am venit,am vazut si gata plecam.Sau da?

2 comentarii:

Anonim spunea...

ce romantic este Jasper...:X:X:X
si i-a facut un cadou frumos
o mica excursie in orasul pe care ea a vrut sa-l vada plus un aparat foto

ioana spunea...

awwww.....am ramas fara cuvinte :X