duminică, 3 ianuarie 2010

11.Imbratisari

De ce?am intrebat suspicioasa.Ce tot vorbea?Ingrijorat pentru mine?
-E ceva ....diferit in legatura cu tine,Leah Clearwater.
Am clipit surprinsa.Nu ma asteptasem sa raspunda la intrebare.
-Stiu .Sunt singura fata lup nenorocita din istorie ,am zis dandu-mi ochii peste cap.
S-a uitat la mine.Era cumva mila?Pentru ca daca era asa,eram in stare sa-i smulg frumosul par blond din cap......Maine.
-Nu ,nu este asta...Este... felul in care simti.
-Ce tot vorbesti?
Un muschi i-a trsarit pe fata.
-Sunt in viata de 150 de ani ,dar niciodat nu am mai intalnit pe nimeni cu sentimente ca ale tale.
Nu stiam ce sa zic.Eram o ciudata ?Asta incerca sa-mi spuna?Sau ceea ce simteam era prea puternic si pentru el?
-Doare,am soptit mai mult pentru mine decat pentru el.
-Stiu,a zis el incet.
-De ce au....?De ce?De ce trebuie sa se sarute...de ce el mi-a...a ales-o pe ea?Prietena mea...sange din sangele meu....Si ea l-a ales pe el...in pofida mea....M-au parasit ....Amandoi...Mi-am pierdut prietena si logodnicul intr-o singura zi....De ce...cunostiinta in ziua aceea?De ce? am zis si mi-am ingropat fata in maini.O senzatie de rece a trecut pe langa mine si o mana rece mi-a atins umarul.Stiam ca e el.Contactul mainii lui reci cu pielea mea calda mi-a produs fiori in tot corpul.Cu grija,m-a prins de brate si m-a ridicat.Corpul imi era fara vlaga.
Mintea nu-mi mai functiona.Eram ca hipnotizata.Si-a asezat un brat pe spatele meu si m-a tras la pieptul lui.Raceala corpului sau era chiar placuta.
Nu imi pasa ca eram stransa in brate de un vampir .Cu degete tremurand i-am prins camasa.
-De ce?am zis .Amintirea evenimentelor de azi m-a facut sa-mi inclestez degetele in pumni si sa-l lovesc .Nu parea sa-l deranjeze si nici sa-l raneasca.Doar m-a strans mai tare la pieptul lui.
-De ce?De ce m-a parasit?De ce a uitat de mine?l-am chestionat eu si mi-am ridicat privirea spre el.
Era mai inalt ca mine.Ochii lui aurii erau curiosi si profunzi.
Buzele imi tremurau,dar am reusit sa-mi controlez lacrimile care amenintau sa dea pe dinafara.
-Nu stiu,Leah.Asta trebuie sa-l intrebi pe el,a zis uitandu-se direct in ochii mei.Dar iti zic ceva:Sam nu stie ce pierde.Esti frumoasa,Leah Clearwater!
-Te-ai ticnit,strigoiule?
-Ma numesc Jasper,a zis usor.
Eram confuza.Parca il intrebasem cu totul altceva.
-O sa ma prezint ori de cate ori ma mai numesti strigoi.
Zambea.Si-a ridicat o mana de pe spatele meu si mi-a dat parul care imi intra in ochi ,dupa ureche.
Nu aveam putere sa fac nimic.Doar ma holbam la el.A zambit din nou.

2 comentarii:

Anonim spunea...

ah... a imbratisat-o
ce dulce
ce frumos din partea lui
ah...si cat sufera Leah dupa Sam

ioana spunea...

ma bucur ca o ajuta merita :)