sâmbătă, 2 ianuarie 2010

9.Imaginatie

Tristetea dispare o data cu trecerea timpului

Adormisem.Bratul pe care il tinusem sub cap imi amortise si ma furnica.M-am trezit si m-am intors languros .Abia atunci l-am vazut.Am crezut ca ma insela vederea sau ca e efectul somnului.Am clipit de cateva ori ,dar imaginea nu s-a sters.Corpul lui se contura atat de clar ca si siluetele copacilor.Statea nemiscat.Silueta nemiscata era aceea a unui barbat.Era intimidant sa te trezesti din somn si sa vezi ca cineva te priveste de la mai putin de cincizeci de metri cu calmul si rabdarea unui animal de prada.Nu-mi dadeam seama de cand stateam asa uitandu-ne unul la altul.Cel putin asa credeam;ca ne uitam unul la celalalt.Nu-i puteam vedea fata.Instinctul imi spunea ca se uita la mine si ca facea asta de ceva timp.Din unghiul in care stateam ,umerii lui pareau largi,bratele puternic;ar fi putut sa ma franga in doua daca ar fi vrut.
Apoi a disparut.
Decat am clipit si a disparut.
Cu siguranta o luam razna.Evenimentele ce se petrecusera isi faceau simtite efectele.
La scurt timp dupa halucinatia avuta,Seth a venit.Am incercat sa nu ma precipit si sa-l las sa vorbeasca.Vroiam sa ma schimb.Stiam ca tata si-ar fi dorit sa nu ma mai port asa.
Seth nu venise singur.
-Leah ...Cineva vrea sa-ti vorbeasca.Te rog sa asculti si dupa sa judeci.Te rog,Leah,pentru mine...
Dupa un copac,Charlie a inaintat spre mine.S-a oprit la zece metri de mine.Si-a dat jos palaria de politist si s-a scarpinat in cap.
A deschis gura, dar cuvintele nu ii ieseau.
S-a gandit un pic si mi-am dat seama ca nu ii era usor sa vina in fata mea sa-mi vorbeasca.
-Leah ,a zis Charlie cu vocea un pic pierduta nu am procedat bine atunci cand am cerut-o pe mama voastra (si s-a uitat si spre Seth) in casatorie.Trebuia sa va cer voua permisiunea mai intai.Stiu ca nu ma vedeti ca pe un tata si nici nu as putea sa va cer asta niciodata,dar macar as vrea sa ma priviti ca pe un prieten.Nu vreau sa ii iau locul tatalui vostru niciodata;nici in inima lui Sue si nici in a voastra.L-am iubit pe Harry;a fost prietenul meu si un sprijin de nadejde.Dar o iubesc pe Sue si cred ca si ea simte acelasi lucru pentru mine.Nu vreau sa ma considerati un intrus sau un dusman ,de aceea va cer permisiunea de a ma casatori cu Sue.
Lacrimile imi siroiau pe fata.Simteam ca spusese totul din inima.
-Charlie ,a zis Seth,stii cea ai permisiunea mea.Stiu ca mama va gasi un sprijin in tine si ca vei avea grija de ea.
Am vazut cum o broboana de sudoare i s-a prelins de pe tampla pe obraz si apoi pe gat.
Isi tot muta greutatea de pe un picior pe altul.
-Leah ... a zis asteptand si raspunsul meu.
Nu stiam ce sa-i zic.Ok,discursul a parut din inima ,dar era ca si cand amintirea tatalui meu ar fi fost inlocuita cu prezenta vie a lui Charlie.Amintirea privirii indurerate a memai cand am tipat la ea cand mi-a zis de casatorie mi-a sfasiat inima.Trebuia sa fiu de acord.Chiar daca eram impotriva.Trebuia sa o fac pentru mama.Si Seth parea impacat cu ideea ca Charlie ii va lua locul tatei.

2 comentarii:

Anonim spunea...

ahhh....l-a vazut pe Jasper, nu?
cred ca pe el l-a vazut
ce frumos
....
si cred ca Charlie o iubeste foarte tare pe Sue
si acel discurs venise din inima...frumos
chiar frumos

ioana spunea...

s-a imprimat?
daca da cred ca o sa iba un soc cand o sa vada cine e :)
sper sa il accepte pe charlie :)