duminică, 24 ianuarie 2010

26.Morala

Nu ma privise nici macar o data de cand plecasem din bar.
-O fata matura nu pleaca in toiul noptii fara sa anunte,la un bar ca sa bea,cand e foarte clar ca nu are varsta potrivita.Si daca nu apaream in acel moment,cine stie ce ti-ar fi facut acel tip dezgustator!
Am pufnit zgomotos si mi-am incrucisat bratele peste piept.
-Sunt singura fata lup.M-as fi descurcat si singura!
-Te saruta cu forta,Leah! a zis el tare.
-Stiu!am tipat eu.Ma descurcam,pana sa apari tu!
-Bine!Dar daca nu as fi aparut?Daca cineva ti-ar fi pus ceva in bautura?Daca ai fi continuat sa bei?Daca acel barbat era un criminal?Vocea ii era calma si sub control,dar stiam ca era doar la suprafata.Imi placea mai mult cand lupii si vampirii se urau intre ei.Acest sentiment pe care incepeam sa il simt ma calca pe nervi!Sau poate ca pur si simplu uram ca cineva in afara de mine avea dreptate?
-M-as fi descurcat,am zis din nou.Si tie de ce iti pasa?
A stat tacut cateva secunde ,inspirand aerul rece al noptii.
-Nu stiu!Nu ar trebui sa imi pese,dar uite ca imi pasa!Multumita?
Nu a mai zis niciun cuvant tot drumulDrumul a fost scurt,la viteza cu care gonea,si cateva minute mai tarziu,a parcat in fata hotelului,a coborat fara sa zica nimic si mi-a deschis portiera.I-am aruncat o privire plina de ura;imi venea sa tip la el,desi tot ce imi zisese ii dadea dreptate,din pacate.
A inchis portiera si a luat-o inainte spre usa,cu mine pe urme.
Telefonul i-a sunat si l-a dus la ureche imediat.
-Da e bine,era intr-un bar.Da sunt bine.Suntem la hotel.Poti sa te intorci.
Am injurat,suparata de faptul ca se purtau atat de serios,si am trecut in fuga pe langa el.M-a ajuns in fata usii dar i-am trantit-o in fata.M-am aruncat pe pat si m-am holbat fara tinta pe tavan.Imi placea mai mult cand nimanui nu ii pasa de mine.

2 comentarii:

Anonim spunea...

ihi....si mie imi place cand cuiva nu-i pasa de mine
sunt doar eu si eu
nu mai trebuie sa-l aud si pe celalalt
sunt de acord cu Leah

ioana spunea...

nu inteleg de ce se poarta asa
este singura persoana care ii arata ca ii pasa si se poarta urat cu ea :(