joi, 21 ianuarie 2010

24.Distractie

Azi ar fi fost aniversarea a 7 ani de iubire cu Sam.Daca am mai fi fost impreuna.Trebuia sa ies din camera a.Am luat sacosa cu hainele cumparate de strigoi si le-am aruncat pe pat.Am cules o bluza din gramada si o pereche de blugi si restul le-am indesat inapoi in sacosa.
Am facut un dus rapid ,m-am schimbat si m-am strecurat pe usa.Aveam de gand sa ma distrez.


****
Barul era intunecat si zgomotos,urland de oameni in stanga si dreapta.
3 beri si 6 shoturi mai tarziu;ar fi trebuit sa fiu beata,dar nici ametita nu eram.
Un tip m-a invitat la dans si desi nu arata cines stie cum,am acceptat.Dupa cateva dansuri,tipul si-a lipit buzele de ale mele,sufocandu-ma cu respiratia lui care mirosea a whisky.M-am retras si l-am impins.
-Nu sunt interesata,tipule!am zis plecand de pe ringul de dans,stergandu-mi buzele cu dosul palmei.Ce scarbos!
Doua maini puternice m-au apucat de brate si m-au intors cu fata spre el,tipul care ma sarutase cu forta.
-Nu am terminat cu tine,draguto! a zis el.
Am incercat sa ma eliberez fara sa trebuiasca sa ma enervez pentru ca nu as fi vrut sa ranesc pe cineva daca ma transformam.
Am reusit sa scap de mainile lui unsuroase,dar m-a apucat de par si a incercat sa ma sarute din nou.
-Ia-ti mainile de pe prietena mea! a zis o voce familiara.
Era politicoasa,dar in ea se simtea tonul ostil,rece.
La dracu!aveam o vaga impresie ca stiam cine era.
-E prietenul tau?m-a intrebat tipul gretos.
Jasper l-a ignorat si m-a prins de mana libera.Raceala pielii lui contrasta cu senzatia de arsura pe care o simteam

-Nu vreau sa cauzez necazuri, asa ca noi doi vom pleca a zis Jasper.
Din secunda in care Jasper m-a atins,am simtit o inexplicabila furie,desi nu stiam cui ii era adresata.Furia mea era ciudata,ca si cand nu imi atingea inima si ma consuma ca inainte.O simteam dar era ca si cand nu ar fi fost acolo.Ciudat...
Ignorannd ciudata furie din mine,am zambit si am pus mana pe umarul lui Jasper si l-amlasat sa ma traga in indoitura bratului.
-Da,este prietenul meu,am zis mangaindu-i pieptul rece.Discret,i-am strans mana.Stiam ca era furios.Era destul de greu pentru el sa fie in acest bar plin de oameni,si nu voiam sa cedeze.Cu siguranta stia la ce ma gandeam sau cel putin mi-a simtit ingrijorarea si s-a destins un pic.
Tipul care ma sarutase a plecat,dar injuraturile pe care le-a zis,nu l-au facut pe Jasper sa se relaxeze.Mana lui a strans-o tare pe a mea cand l-a auzit zicandu-i peste umar ca o sa ii aduc numai necazuri.Si alte apelative de care nici nu auzisem.

-Jasper,am zis repede,nu merita.Ochii lui de un negru stralucitor erau atintiti pe atacatorul meu.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Jasper...gelos
wow... este a doua oara cand este asa
si l-a strans de mana:>:>:>
ma duc la nextul

ioana spunea...

nu pot sa cred ca e iar gelos :)